Erro ao baixar App filmes e tv [Edit-Translated] Error downloading movies and tv app

Discus and support Erro ao baixar App filmes e tv [Edit-Translated] Error downloading movies and tv app in XBoX Accessibility to solve the problem; Olá, Adquirir o filme Era Uma Vez Deadpool e ao baixar o App Filmes e TV no meus Xbox One está dando mensagem de "erro por nossa parte". O que fazer?... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by Player915718992, Feb 22, 2019.

1. Erro ao baixar App filmes e tv [Edit-Translated] Error downloading movies and tv app

Olá,

Adquirir o filme Era Uma Vez Deadpool e ao baixar o App Filmes e TV no meus Xbox One está dando mensagem de "erro por nossa parte". O que fazer?

Att

Mariana

[Translated by Mod]

Hello,

Acquire the Once Deadpool movie and by downloading the Movies and TV App on my Xbox One is giving "error on our part" message.
    What to do?

Att

Mariana

:)

Player915718992, Feb 22, 2019
  2. XBF Felixx P Win User

Erro ao baixar App filmes e tv [Edit-Translated] Error downloading movies and tv app

Hi
    Player915718992
    ,

There is a current service outage affecting some users accessing Xbox Live features. You can stay notified of when the issue gets resolved by

going over to the
    Xbox Live Service Status
    page for more details. Our engineers and developers are actively continuing to work to resolve the issue causing some members to have problems purchasing content or using Gold features. Stay tuned,
    and thanks for your patience.

Best Wishes,

Felix

Xbox Forums Support
  3. StuartATrueRed Win User

Connecting an XBox 360 to a windows 10 PC

If you are talking of movies you have purchased from the Films & TV app, then you do not need to do anything, as the Xbox 360 and Windows 10 have their own Films & TV app, just log in on the device you want to watch those movies, and then launch the app.
    Your movies should show.

If you have movies that you have purchased elsewhere and using the app to watch them. You only need to turn on the play to option on the xbox 360, then when you start the app on Windows 10, start a movie, then in the bottom corner of the film there will
    three dots. Select it, and choose cast to device. The Xbox 360 should show up. select it, and it should play on your console.
  4. BenHF1 Win User

Can’t watch shows I’ve paid for code 0xc101ab66

I downloaded several movies for marathon weekend and after a couple of movies in the morning (Sydney, Australia time), when I tried to play the next movie (Maleficent), I got subject error message 0xc101ab66 in early afternoon today - 22 Feb 2020.

I found this post for error code 0xc101ab66 and tried to go to https://beta.support.xbox.com/help/games-apps/apps-help/troubleshoot-movies-and-tv-on-xbox-one per suggestion of user Jayhab4real. Now I got a new
    error code 0x80070490.

I still tried and was able to re-install the film/tv app but still got error code 0xc101ab66. I give up !!!

I'll wait tomorrow if XBOX will fix this as there's now 386 views as we speak.
  5. William_tg Win User

Não consigo baixar um App - XBOX 360

Não tem o app no xbox one s tbm.. Queria baixar!

[Edit - Translation] - There is no app on the xbox one s tbm .. I wanted to download it!
  6. Fernomenum Win User

Erro ao iniciar jogo gratuito do gold [Edit - Translation] - Error starting free gold game

O jogo foi baixado complemente e nao aparece numero de erro, nenhum codigo aparece, apenas a mensagem de reportar o erro ao suporte.

Translation: [The game has been completely downloaded and there is no error number, no code appears, only the message to report the error to the support.]
Thema:

Loading...
  1. Erro ao baixar App filmes e tv [Edit-Translated] Error downloading movies and tv app - Similar Threads - Erro baixar App

2. Instalação Remota Dando Erro

in XBoX on Consoles
    Instalação Remota Dando Erro: Não estou conseguindo instalar jogos remotamente no meu xbox one pelo app do xbox game pass. Fica dando uma mensagem "Try again later. We can't add this to your queue at the moment". Alguém...
  3. Xbox Live Erro 0x0087DD0017

in XBoX Accessibility
    Xbox Live Erro 0x0087DD0017: Ao tentar jogar online, aparece o erro 0x0087DD0017 Tente mais tarde. O que há de errado ? Nenhuma conta loga no meu xbox, mas pelo xbox de um amigo loga normal, tanto a minha conta como a dele....
  4. Xbox Erro 0x801901f4

in XBoX on Consoles
    Xbox Erro 0x801901f4: Não consigo logar na minha conta e não consigo adicionar uma conta no meu Xbox One. Eu não estava conseguindo entrar na minha conta, pois aparecia na tela "erro 0x801901f4". Como proceder?...
  5. erro 0x800704c6, não consigo instalar nada / cant install anything

in XBoX on Windows
    erro 0x800704c6, não consigo instalar nada / cant install anything: Hi, since around 26 may 2020 i couldnt install any game from xbox (beta) pc, not sure what is the problem since i already tried some stuff like reset connection, repair and reinstall xbox(beta),...
  6. Erro 8C150009, como resolver? [Erro 8C150009, como resolver?]

in XBoX on Consoles
    Erro 8C150009, como resolver? [Erro 8C150009, como resolver?]: Comprei um cartão pré-pago de 12 meses de live gold e meu Xbox 360 apresenta o erro 8C150009 na hora de acessar a conta, alguém sabe como resolver? Vi inúmeras reclamações iguais e já testei tudo...
  7. Erro ao conectar uma conta Microsoft no Minecraft do PS4[Translation-Error connecting a...

in XBoX on Consoles
    Erro ao conectar uma conta Microsoft no Minecraft do PS4[Translation-Error connecting a...: Toda vez quando faço login no Minecraft de PS4 com um conta Microsfot ele corrompe algum arquivo no jogo e tenho que ir no armazenamento e apagar esse arquivo, este arquivo fica localizado em...
  8. Erro 0x8007045D ao baixar jogo do Game Pass no Windows 10

in XBoX on Windows
    Erro 0x8007045D ao baixar jogo do Game Pass no Windows 10: Estou tentando há horas baixar o jogo Metro Exodus no PC (disponível pelo Game Pass, por isso adquiri) e aparece esta mensagem de erro depois de alguns segundos fazendo download. Eu tinha antes o...
  9. Erro ao baixar Forza 4 [Error downloading Forza 4]

in XBoX on Windows
    Erro ao baixar Forza 4 [Error downloading Forza 4]: Olá Sr's venho enfrentando dificuldade para baixar o Forza Horazin 4 através do Xbox Game Pass (PC). Sempre que inicio o download o mesmo baixar apenas alguns Mb's e logo apresenta o seguinte erro...
  10. Erros ao baixar jogos grátis do live gold. Não foi possível iniciar o jogo, faça o...

in XBoX Games and Apps
    Erros ao baixar jogos grátis do live gold. Não foi possível iniciar o jogo, faça o...: Title Translation: [Errors when downloading free live gold games. Could not start the game, please download the game again. Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy at 21-22-23/02/2019] Faz o download...