Erro ao conectar xbox live (Error connecting Xbox live)

Discus and support Erro ao conectar xbox live (Error connecting Xbox live) in XBoX Accessibility to solve the problem; Nao consigo conectar a rede wi fi na xbox live Translation: I can not connect to the wi fi network on Xbox live 78df00e0-0c37-479d-8051-6c2418ed3a4c Discussion in 'XBoX Accessibility' started by franklinpalmeira, Jul 23, 2019.

1. Erro ao conectar xbox live (Error connecting Xbox live)

Nao consigo conectar a rede wi fi na xbox live

Translation:

I can not connect to the wi fi network on Xbox live

:)

franklinpalmeira, Jul 23, 2019
  2. Matheuszsz Win User

problema ao tentar conectar ao xbox live

boa noite, estou com um problema nao consigo conectar ao xbox live quando faço o teste de conexão a internet da erro me ajudaa

[Translation: good evening, I have a problem I can not connect to xbox live when I do the connection test the error internet help me]
  3. XBF Javier R Win User

Hello Franklin,

We thank you for bringing this inquiry to our forums community, and understand that this concerns your Xbox One console not connecting to your home network.

Our suggestion here, please attempt to follow our Xbox One network connection error support article for various
    steps to try in order to resolve this case.

Try this for us and then let us know if this helped.

Best wishes!
  4. XBF Leslie D Win User

Erro ao se conectar ao Xbox live [Error connecting to Xbox live]

5. Mister Cerb Win User

Erro ao conectar com a Xbox Live [Translation: Error connecting to Xbox Live]

Hey there! Give these solutions a shot and let us know how they work for you. ^_^

Solution 1: Make sure that you are using the right Microsoft account

If you have more than one Microsoft account, make sure that you use the right one — the one that was used to create your Xbox LIVE account. If you forgot, see Manage
    your Microsoft account
    .

Note If the Xbox LIVE account is a child account, make sure that you enter the child's Microsoft account.

Solution 2: Check your Microsoft account on Xbox.com

To make sure that the Microsoft account you are using is the right one, try signing in to Xbox.com by using the same Microsoft account that you are trying to use on your console. If there’s a problem with that Microsoft account, you are prompted to correct
    it.

If you are signed in with an incorrect gamertag or if you are prompted to create a new Microsoft account, you are likely using the wrong Microsoft account.

Solution 3: For a child’s account, use the child's Microsoft account

If the Xbox LIVE account is a child's account, make sure that you enter your child's Microsoft account. You must use the Microsoft account that was used to create the account.

If your child's Microsoft account was automatically created as part of Family Account setup and you try to reset the password, email is sent to the Microsoft account parent account (the Xbox LIVE family primary account). Follow the instructions in that email
    to reset the child's account's password.

If you only want to download the account profile, use the Download Profile feature when you are signed in with the Xbox LIVE family primary account.

Solution 4: Reset your Microsoft account password

If you can’t remember your Microsoft account password, try resetting your password.

Solution 5: Go to the Windows Solution Center

If you can’t reset your Microsoft account password, go to the Windows Solution Center for help recovering your password. Xbox Support can’t reset your Microsoft account password for
    you.
  6. Pedro Evaristo Win User

Erro ao tentar me conectar a Xbox Live

Pode ser algum problema momentâneo na internet da sua região. Aqui, mesmo funcionando a internet, ocorre um erro no login uma vez ou outra, mas é só reiniciar o logon que ele entra de boas.
Thema:

Loading...
  1. Erro ao conectar xbox live (Error connecting Xbox live) - Similar Threads - Erro conectar live

2. Erro do minecraft com tela repetida[Translation-Minecraft error with repeated screen]

in XBoX on Windows
    Erro do minecraft com tela repetida[Translation-Minecraft error with repeated screen]: Quando vou jogar, esse erro aparece toda vez que você movimenta a visão no jogo, como arruma isso? [Translation-When I play, this error appears every time you move your vision in the game, how do...
  3. Erro castlevania-Xbox live gold [Mod Translate - Castlevania-Xbox Live Gold Error]

in XBoX Sales and Promo
    Erro castlevania-Xbox live gold [Mod Translate - Castlevania-Xbox Live Gold Error]: O jogo Castlevania supostamente disponível de graça para assinantes da gold aparece na loja, porém quando seleciono ele para resgatar, aparece um valor de 129 reais, e não grátis como prometido,...
  4. Erro na Config[Translation-Error in Config]

in XBoX Accessibility
    Erro na Config[Translation-Error in Config]: Boa tarde estou tendo um erro com minha conta quando vou configurar diz que tenho que entrar com a conta de um responsável sendo que não tem nenhum familiar na conta poderiam me ajudar? Obrigado...
  5. erro 0x97e107df

in XBoX on Consoles
    erro 0x97e107df: meu xbox não acessa nada meus jogos conta nada só da esse ero em tudo 0x97e107df oque faço fui entra em contato com a microsoft e deu erro tbm no site estou ficando ao ponto que ja estou...
  6. xBox Red Light Erro

in XBoX on Consoles
    xBox Red Light Erro: I purchased my xBox 2 years back. Just after the warranty ended, I observed an error in it. The red light comes up in between the game and it is completely stuck after that. Can anyone help with...
  7. meu Ghost Recon: Wildlands esta dando erro tarija 00100

in XBoX Games and Apps
    meu Ghost Recon: Wildlands esta dando erro tarija 00100: hello hope valguem can help me since the last update on my xbox one s my ghost game Ghost Recon: Wildlands is popping up error tarija 00100 i can't play online pvp nor career mode i already...
  8. Erros no xbox [Translate] Xbox errors

in XBoX on Consoles
    Erros no xbox [Translate] Xbox errors: Me ajudem meu xobox nao inicia o cromcast aparece um erro dizenho pra baixar jogo novamente mas que jogo é esse??! [Translate by Mod] Help me my Xobox does not start the chrocast pops up a...
  9. Erro ao se conectar ao Xbox live [Error connecting to Xbox live]

in XBoX Accessibility
    Erro ao se conectar ao Xbox live [Error connecting to Xbox live]: Eu tenho uma conta xbox live só que nos últimos dias ela não quer se conectar, já fiz um monte de coisas,quando eu vou em testar conexão xbox live a internet pega mais quando chega na live da...
  10. "Tente novamente. Ocorreu um erro em nosso sistema e não foi possivel conectar você."

in XBoX Games and Apps
    "Tente novamente. Ocorreu um erro em nosso sistema e não foi possivel conectar você.": Eu não consigo entrar na loja do xbox. fc8605b7-1ea7-484c-83d2-f390497b7954