Erro ao processar pagamento[Translation-Error processing payment]

Discus and support Erro ao processar pagamento[Translation-Error processing payment] in XBoX Accessibility to solve the problem; Tentei comprar um jogo na loja da microsoft porém toda vez que tento efetuar o pagamento aparece a mensagem "entre em contato com a microsoft, não foi... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by pedroferraz6, Aug 1, 2020.

1. pedroferraz6
    pedroferraz6 Guest

Tentei comprar um jogo na loja da microsoft porém toda vez que tento efetuar o pagamento aparece a mensagem "entre em contato com a microsoft, não foi possível processar o pagamento."

[Translation-I tried to buy a game at the microsoft store, but every time I try to make a payment, the message "contact microsoft, payment could not be processed."]

:)

pedroferraz6, Aug 1, 2020
  2. XBF Brad A Win User

Hi Pedro,

Thanks for reaching out to the forums. We see you are having issues with making a purchase. We recommend waiting 24 hours to try another purchase. Multiple tries will flag the account. While you wait you can request a call from support. To make sure everything
    is ok with the account and payment options.

When you go to Contact Us,follow these steps to request a call from support:

• Step 1 ----click on Contact us
    • Step 2 ----under what you having trouble with select Subscriptions & billing
    • Step 3-----under what is the issue I can't redeem a code then hit next

Step 4 ----scroll down to select request a call

Once they call explain the issue and they will be able to help you. Note that these options regularly change so just keep selecting something that gives request a call from support as a contact option.

Hope this helps.

Brad
  3. gssampaiotnnd22 Win User

Erro na compra [Translation - Error in Purchase]

"Entre em contato com o suporte da Microsoft

Não é possível processar o pagamento"

É isso que está dizendo

Translate- "Contact Microsoft support Unable to process payment "

That's what you're saying
  4. XBF Brad A Win User

Erro no pagamento [translation-Payment Error ]

Hello fellow gamer,

Sorry for the issue with purchases. We recommend
    Contacting Us
    that way they can go over your account and further assist you in this matter.

Hope this helps.

Thanks,

Brad

Xbox Forum Team
  5. XBF Brad A Win User

Erro:Não é possível processar seu pagamento[Translation-Error: Unable to process your payment]

Hi fellow gamer,

Thanks for coming to the forums we recommend to request a call from support. They will be able to assist you further on the issue.

When you go to Contact Us,follow these steps to request a call from support:

• Step 1 ----select Xbox One
    • Step 2 ----select see other options then subscription changes
    • Step 3-----select show contact options

Step 4 ----select request call from support

Once they call explain the issue and they will be able to help you. Note that these options regularly change so just keep selecting something that gives request a call from support as a contact option.

Hope this helps.

Thanks,

Brad
  6. RedCarGamer Win User

Erro:Não é possível processar seu pagamento[Translation-Error: Unable to process your payment]

Xbox Live Services are under outage in Purchase and Content Usage, so probably is because of that you are seeing that error. Try again later when the outage is fixed. You can stay updated by accessing in console in Network Settings or through browser in

Xbox Live Status
    .
Thema:

Loading...
  1. Erro ao processar pagamento[Translation-Error processing payment] - Similar Threads - Erro processar pagamento

2. Minha renovação do Game Pass deu erro por não conseguir pagar. Caso eu não pague,...

in XBoX Games and Apps
    Minha renovação do Game Pass deu erro por não conseguir pagar. Caso eu não pague,...: Olá, Minha renovação do Game Pass deu erro por não conseguir pagar. Por isso, também não consigo cancelar, pois tem uma conta em aberto. Caso eu não pague, continuarei sendo cobrado ou o serviço...
  3. Erro na troca de aliás[Translation-Incorrect exchange error]

in XBoX on Consoles
    Erro na troca de aliás[Translation-Incorrect exchange error]: Boa noite a todos! Meu nome é Douglas e gostaria de trocar o e-mail de acesso da minha conta do xbox. A gamertag é o iThe ZackeY e ela está vinculada ao e-mail [mod removed-personal information]....
  4. Ocorreu um erro. Tente novamente mais tarde Falha ao entrar no perfil box live / An error...

in XBoX on Windows
    Ocorreu um erro. Tente novamente mais tarde Falha ao entrar no perfil box live / An error...: Amigos, por favor me ajudem! Instalei W10 só pra jogar esse jogo, comprei, ativei na Microsoft Store, loguei direitinho e talz. O jogo até abre, mas na tela inicial fica ' Pressione Enter para...
  5. Erro 102[Translation-error 102]

in XBoX on Consoles
    Erro 102[Translation-error 102]: O que fazer quando o console apresenta o ERRO102 00000C01 800700003? [Translation-What to do when the console has ERRO102 00000C01 800700003?] eff7528e-4c1e-441b-95cc-df7c639131cb
  6. Erro no Wifi do xbox[Erro no Wifi do xbox]

in XBoX on Consoles
    Erro no Wifi do xbox[Erro no Wifi do xbox]: quando tento me conectar ao wifi o xbox da esse erro “rede: falha”; internet: bloqueada; xBox live: Bloqueada. Fiz tudinho. Tentei o DNS não deu certo; depois tentei ip estático nas configurações...
  7. erro constante com código de erro:80072741[constant error with error code: 80072741]

in XBoX Games and Apps
    erro constante com código de erro:80072741[constant error with error code: 80072741]: quando tento entrar pra baixa um aplicativo ou um jogo está dando esse erro, e pede pra tentar mais tarde. como corrige esse erro? Está grave esse problema. [Translation - when I try to download...
  8. Erro ao abrir jogo físico xbox one[Translation-Error opening physical game xbox one]

in XBoX Games and Apps
    Erro ao abrir jogo físico xbox one[Translation-Error opening physical game xbox one]: Fui jogar Fórmula 1 2018 com mídia física, e dessa vez apareceu que precisava ter Xbox Game Pass, tentei algumas vezes e continuou aparecendo. Reiniciei o Xbox, não funcionou, troquei de conta,...
  9. Erro da minha conta da microsoft ao tentar entrar na xbox live[Translation-Error on my...

in XBoX on Windows
    Erro da minha conta da microsoft ao tentar entrar na xbox live[Translation-Error on my...: Instalei o jogo ARK: Survival Evolved pela Microsoft Store do meu computador windows 10. Conseguir jogar o jogo por algum tempo, porém agora quando eu entro no jogo aparece esta seguinte mensagem:...
  10. erro 0x803F8001... me ajudem pls

in XBoX on Windows
    erro 0x803F8001... me ajudem pls: No momento, Sea of Thieves não está disponível em sua conta. Verifique se você entrou na Microsoft Store e tente novamente. Este é o código de erro, caso você precise dele: 0x803F8001 estou tendo...