Erro castlevania-Xbox live gold [Mod Translate - Castlevania-Xbox Live Gold Error]

Discus and support Erro castlevania-Xbox live gold [Mod Translate - Castlevania-Xbox Live Gold Error] in XBoX Sales and Promo to solve the problem; O jogo Castlevania supostamente disponível de graça para assinantes da gold aparece na loja, porém quando seleciono ele para resgatar, aparece um valor... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by ygorfurt, Aug 18, 2019.

1. ygorfurt
    ygorfurt Guest

Erro castlevania-Xbox live gold [Mod Translate - Castlevania-Xbox Live Gold Error]

O jogo Castlevania supostamente disponível de graça para assinantes da gold aparece na loja, porém quando seleciono ele para resgatar, aparece um valor de 129 reais, e não grátis como prometido, gostaria de saber se é um erro, pois quero resgatar o jogo
    o quanto antes, e já vi reclamações na loja de pessoas que foram cobradas desses 129 reais, então não é somente um bug visual

[Mod Translated - The game Castlevania supposedly available for free to gold subscribers appears in the store, but when I select it to redeem, appears a value of 129 reais, not free as promised, I would like to know if it is a mistake, because I
    want to redeem the game as much before, and I've seen complaints in the store from people who were charged those 129 dollars, so it's not just a visual bug]

:)

ygorfurt, Aug 18, 2019
  2. EDKILL13 Win User

I would wait another day and then check, if its still like that try contacting support https://support.xbox.com/en-US/contact-us
  3. XBF Ruben D Win User

Hello ygorfurt,

Thank you for posting on Xbox Forums. In regards to not being able to download and install Castlevania: Lords of Shadow Backwards Compatible game, have you tried to
    Power cycle the console? If not, I would suggest trying this as a first step. Additionally, I would also try
    Removing and Redownloading your profile to the console if the power cycle does not work. Sometimes the
    first day a free game with gold is released, the console could need a restart in order to register that it is indeed free.

If you have any other questions or if these steps do not resolve the issue please feel free to reply back letting us know. Thank you again for posting on Xbox Forums.
  4. ygorfurt Win User

Unfortunately it did not work, I did the two things you recommended; ¬;

5. Ricardo Cintra Win User

Salve, eu também estou aguardando a liberação deste Jogo, porém pelo que me falaram será liberado pelo menos aqui no Brasil Dia 18, vou aguardar até Domingo para ver se consigo adicionar ele

[Translation...] Hail, I am also awaiting the release of this game, but from what I was told will be released at least here in Brazil Day 18, I will wait until Sunday to see if I can add it
  6. ronaldoxbox Win User

Xbox One error code: Xbox-0x80169CF9 8C419250-839D-4AFC-88AC-E8B2BFC56093 2015/01/20 - 10:28:52 UTC

O erro 80169cf9 ocorre quando você tenta resgatar um código do Xbox Live Gold

O código de erro e a mensagem a seguir são exibidos quando você tenta resgatar um token ou código pré-pago de assinatura Xbox Live Gold

[Translation-

The error 80169cf9 occurs
    when you try to redeem
    a code of Xbox
    Live Gold
    The error code and the following message
    is displayed when you try to
    redeem a token or
    prepaid code Xbox Live Gold
    subscription]
Thema:

Loading...
  1. Erro castlevania-Xbox live gold [Mod Translate - Castlevania-Xbox Live Gold Error] - Similar Threads - Erro castlevania live

2. erro 0x8B050033 0x00000000 0x00000201

in XBoX on Consoles
    erro 0x8B050033 0x00000000 0x00000201: My Xbox is connected informs you that you have an update but does not upgrade and is offline. f5b4e9e2-9125-4d04-9930-940ad9b8d269
  3. Erro ao comprar

in XBoX Games and Apps
    Erro ao comprar: Estou tentando comprar um jogo, Red Dead Redemption 2 e aparece que não é possível efetuar o pagamento. Gostaria de saber se é um erro da Microsoft ou um erro na minha conta....
  4. erro de conexão do servidor [Translate] Server Connection Error

in XBoX Games and Apps
    erro de conexão do servidor [Translate] Server Connection Error: estou com problema para jogar super cartela [Translate] I'm having trouble playing Super color chart 5983681c-cc54-46a1-8a96-a94a4412659c
  5. Erro de atualização [Mod Translation-Update Error]

in XBoX on Consoles
    Erro de atualização [Mod Translation-Update Error]: Boa Tarde, estou com um problema com minha atualização, já procurei no suporte da Xbox.com e não encontrei nada relacionado este erro. Pois bem... Ao ligar o console Xbox 360, logo aparece uma...
  6. Erro ao entrar no minecraft [Mod Translation - Error entering Minecraft]

in XBoX on Mobile
    Erro ao entrar no minecraft [Mod Translation - Error entering Minecraft]: Boa tarde, ao tentar entrar no aplicativo minecraft via ipad ou ainda via iphone ele nao entra, fica pensando muito tempo e tranca ou fica pensando e aparece o erro abaixo [Mod Translation - Good...
  7. erro 0x87DD002A

in XBoX on Windows
    erro 0x87DD002A: sempre que vou jogar o game witch blair e vou entrar na minha conta pela live aparece o erro erro 0x87DD002A e nao consigo jogar com minha conta como resolvo isso??? ------- [Mod Translation -...
  8. Gears 5 erro de instalacao [Mod Translation-Gears 5 installation error]

in XBoX on Windows
    Gears 5 erro de instalacao [Mod Translation-Gears 5 installation error]: nao consigo instalar o jogo Gears 5 na minha maquina ... sempre esta apresentando o erro de dll. [Mod Translation-I can not install the game Gears 5 on my machine ... is always presenting the dll...
  9. Erro De nat -[Translation -NAT Error]

in XBoX on Consoles
    Erro De nat -[Translation -NAT Error]: How would I fix my xbox 360 nat error? I've tried everything and don't tidy up 98a60aee-17ab-47a5-817a-c4a1cde16174
  10. Roblox erro 110 [Translation - Roblox Error 110]

in XBoX Games and Apps
    Roblox erro 110 [Translation - Roblox Error 110]: Quando tento entrar em qualquer jogo do roblox ocorre esse erro e n consigo jogar e o problema n e dos servidores roblox pois meu amigo consegue jogar ___ [Translation - When I try to get into...