Erro De nat -[Translation -NAT Error]

Discus and support Erro De nat -[Translation -NAT Error] in XBoX on Consoles to solve the problem; How would I fix my xbox 360 nat error? I've tried everything and don't tidy up 98a60aee-17ab-47a5-817a-c4a1cde16174 Discussion in 'XBoX on Consoles' started by joaberAlmeida, Sep 3, 2019.

1. Erro De nat -[Translation -NAT Error]

:)

joaberAlmeida, Sep 3, 2019
  2. joaberAlmeida Win User

I am having problems with multiplayer games and chat. I already tried to solve for the articles of macrosoft but not a fuciona do not know what
  3. joaberAlmeida Win User

yes already tried I even connected to another router but it has the same problem
  4. choppyseize Win User

You may have to adjust the security settings in your router. Have you tried that?
  5. XBF Leo G Win User

Hello joaberAlmeida,

Thank you for posting on the Xbox forums. We need a little more information to ensure that we provide the correct solution. What is the error message or error code that you are receiving? Are you unable to play multiplayer games? Are you experiencing
    party chat issues? If you are experiencing some of these issues, we suggest utilizing the

support article for NAT errors
    on our website. Be sure to let us know the results!
  6. guitarpaulo Win User

Erros constantes na rede xbox live - Windows 10 e Xbox One x [Translation - Xbox Live Network Errors-Windows 10 and Xbox One X]

Olá,

A respeito do erro de rede do Xbox/Windows 10, qual é a mensagem?

É algum erro de NAT ou Teredo?

Veja se
    este link
    aqui pode lhe ajudar!

Translation:

Hello

Regarding the network error of Xbox/Windows 10, what is the message?

Is it a NAT or Teredo error?

See if this link here can help you!
Thema:

Loading...
  1. Erro De nat -[Translation -NAT Error] - Similar Threads - Erro nat Translation

2. erro de conexão do servidor [Translate] Server Connection Error

in XBoX Games and Apps
    erro de conexão do servidor [Translate] Server Connection Error: estou com problema para jogar super cartela [Translate] I'm having trouble playing Super color chart 5983681c-cc54-46a1-8a96-a94a4412659c
  3. Erro de atualização [Mod Translation-Update Error]

in XBoX on Consoles
    Erro de atualização [Mod Translation-Update Error]: Boa Tarde, estou com um problema com minha atualização, já procurei no suporte da Xbox.com e não encontrei nada relacionado este erro. Pois bem... Ao ligar o console Xbox 360, logo aparece uma...
  4. Erro ao entrar no minecraft [Mod Translation - Error entering Minecraft]

in XBoX on Mobile
    Erro ao entrar no minecraft [Mod Translation - Error entering Minecraft]: Boa tarde, ao tentar entrar no aplicativo minecraft via ipad ou ainda via iphone ele nao entra, fica pensando muito tempo e tranca ou fica pensando e aparece o erro abaixo [Mod Translation - Good...
  5. erro 0x87DD002A

in XBoX on Windows
    erro 0x87DD002A: sempre que vou jogar o game witch blair e vou entrar na minha conta pela live aparece o erro erro 0x87DD002A e nao consigo jogar com minha conta como resolvo isso??? ------- [Mod Translation -...
  6. Gears 5 erro de instalacao [Mod Translation-Gears 5 installation error]

in XBoX on Windows
    Gears 5 erro de instalacao [Mod Translation-Gears 5 installation error]: nao consigo instalar o jogo Gears 5 na minha maquina ... sempre esta apresentando o erro de dll. [Mod Translation-I can not install the game Gears 5 on my machine ... is always presenting the dll...
  7. Roblox erro 110 [Translation - Roblox Error 110]

in XBoX Games and Apps
    Roblox erro 110 [Translation - Roblox Error 110]: Quando tento entrar em qualquer jogo do roblox ocorre esse erro e n consigo jogar e o problema n e dos servidores roblox pois meu amigo consegue jogar ___ [Translation - When I try to get into...
  8. Meu Xbox não esta entrando na Live da erro 0x800704cf e não encontro este erro no suporte[...

in XBoX on Consoles
    Meu Xbox não esta entrando na Live da erro 0x800704cf e não encontro este erro no suporte[...: Meu Xbox não esta entrando na Live da erro 0x800704cf e não encontro este erro no suporte -------- [Mod Translation - My Xbox is not entering the Live error 0X800704CF and I cannot find this...
  9. erro 80153003 [Translation-error 80153003]

in XBoX Games and Apps
    erro 80153003 [Translation-error 80153003]: Estava com o age of empire instalado e funcionando normalmente com mais de 20 horas jogadas, de uma hora para outra o game não inicializava, clicando no jogo ele era redirecionado para outro app,...
  10. Erro do minecraft com tela repetida[Translation-Minecraft error with repeated screen]

in XBoX on Windows
    Erro do minecraft com tela repetida[Translation-Minecraft error with repeated screen]: Quando vou jogar, esse erro aparece toda vez que você movimenta a visão no jogo, como arruma isso? [Translation-When I play, this error appears every time you move your vision in the game, how do...