Erro em minha conta [Edit - Translation] - Error in my account

Discus and support Erro em minha conta [Edit - Translation] - Error in my account in XBoX on Mobile to solve the problem; Bom dia, esse problema me acompanha há meses. Não quero falar com um bot, por que já fiz de tudo e nada funcionou. Eu jogo minecraft há anos no... Discussion in 'XBoX on Mobile' started by Patatinha_paum, Feb 25, 2020.

1. Erro em minha conta [Edit - Translation] - Error in my account

Bom dia, esse problema me acompanha há meses. Não quero falar com um bot, por que já fiz de tudo e nada funcionou.

Eu jogo minecraft há anos no celular, antes mesmo da compra da microsoft. Alguns meses atrás, uns 4 a 5 eu diria, surgiu um erro em minha conta da microsoft (que eu não uso, prefiro jogar minecraft sem estar utilizando ela). Eu não entendi nada, já que
    eu não havia mexido nela. Esse erro impede o meu acesso ao market place, a criar um personagem com os recursos disponíveis e inclusive ver a biblioteca de seeds. Toda vez que eu abro o minecraft, ele alerta sobre esse erro e diz que o "número do erro" é -9,
    além de citar que se o problema permanecer por muito tempo(o que é o caso), eu poderia acessar a página help/mojang (que não me ajudou). Por favor, se conseguirem identificar o meu problema expliquem-me a situação.

[Edit - Translation] - Good morning, this problem has been with me for months. I don't want to talk to a bot, because I've done everything and nothing has worked.

I've been playing minecraft for years on my cell phone, even before buying microsoft. A few months ago, about 4 to 5 I would say, there was an error in my microsoft account (which I don't use, I prefer to play minecraft without using it). I
    didn't understand anything, since I hadn't touched it. This error prevents my access to the market place, creating a character with the available resources and even seeing the library of seeds. Every time I open minecraft, it warns of this error and says that
    the "error number" is -9, in addition to mentioning that if the problem remains for a long time (which is the case), I could access the page help / mojang (who did not help me). Please, if you can identify my problem, explain the situation to me.

:)

Patatinha_paum, Feb 25, 2020
  2. XBF Eladio M Win User

Thank you for taking the time to reply to this thread.

Just to clarify, you launched Minecraft on your phone, and you then signed into your Microsoft account, and everything was working normally, however, when you closed the game, you were then unable to launch the game, or were you unable to sign into your
    Microsoft account?

I would recommend uninstalling the game and re-installing it on your mobile device, however, due to how Minecraft handles save data now, its very possible that you could lose data such as your Worlds if they are not saved to your local storage, or some of
    your purchases due to not being linked to your Microsoft account.

If you could please provide us further details as to what exactly is happening when you attempted to launch the game once more, we should be able to provide for you additional troubleshooting techniques, if any, to resolve this.
  3. Patatinha_paum Win User

Logo depois de enviar esta pergunta, eu entrei no minecraft e fiz o login, e o problema foi "resolvido", mas eu saí da conta e agora não consigo mais entrar nela.

[Mod Translation - Right after submitting this question, I logged into minecraft and logged in, and the problem was "solved", but I logged out and now I can't log in anymore.]
  4. XBF Chris J Win User

Hello Patatinha_paum,

Thank you for posting here on the Xbox forums. We understand that you are receiving an error message/code in relation to your Microsoft account while trying to play Minecraft. Is this correct? Microsoft accounts are required to play minecraft in most devices
    so you may need to log into it to either:

1. Finish creating an Xbox profile

2. verify your security information to "Unlock" your account.

We recommend first signing into
    Xbox.com
    to see if you need to finish the account creation to receive a gamertag. Let us know if you come across any error messages or error codes when you sign in.
  5. xX ZblocK Xx Win User

Jogo do mês de Abril: Ryse: Son of Rome

Não tenho outra conta na Xbox Live.

Infelizmente o jogo não está em minha conta.

[translation]

I do not have another account on Xbox Live.

Unfortunately the game is not in my account.
  6. RicardoRabello Win User

NÃO CONSIGO ENTRAR NO MEU PERFIL. [I can't get into my profile.]

SIM, REMOVI MINHA CONTA, MAS AGORA NÃO CONSIGO ADICIONA-LA DE VOLTA... FICA A MENSAGEM DE ERRO "0X80860010

Translation:

YES, REMOVI MY ACCOUNT BUT NOW I CAN NOT ADD IT BACK ... IT IS THE MESSAGE OF ERROR "0X80860010
Thema:

Loading...
  1. Erro em minha conta [Edit - Translation] - Error in my account - Similar Threads - Erro minha conta

2. Erro na atualização -[Translation - Update error]

in XBoX Accessibility
    Erro na atualização -[Translation - Update error]: Estou tentando atualizar meu Xbox 360, já tentei pela internet e pelo pen drive, e das duas formas aparece o erro, Código de Status: 4099 - 4497 - 1781 - 0300 - C800 - 0036 -[Translation - I’m...
  3. Downloads do xbox 360 dando erro[Translation-Xbox 360 downloads giving error]

in XBoX Games and Apps
    Downloads do xbox 360 dando erro[Translation-Xbox 360 downloads giving error]: Jogos do xbox 360 dando erro quando chega a 80% voltam pra 0% ou da dispositivo cheio sendo que tenho espaço sobrando [Translation-Xbox 360 games giving error when it reaches 80% go back to 0% or...
  4. Erro de download no xbox 360 e atraso de mensagem ,Porque ?.[Translation-Download error on...

in XBoX Games and Apps
    Erro de download no xbox 360 e atraso de mensagem ,Porque ?.[Translation-Download error on...: Eu não sei o que está acontecendo mas o xbox não está conseguindo baixar jogos nenhum no no xbox 360 PORQUE ? Se vocês acharem uma solução respondem aqui por favor . Microsoft tem que tomar uma...
  5. Erro 9

in XBoX on Windows
    Erro 9: Oi meu minecraft a partir de 19/3/20 comecou a dar um erro em meu ps4 e no minecradt junto O erro do minecraft é erro 9 Do ps4 é CE-34878-0 Não sei oque faxer mais, nao consigo nem entrar no...
  6. Erro E102 no xbox one

in XBoX on Consoles
    Erro E102 no xbox one: O meu xbox one desliga sozinho após alguns segundos de ligado. Quando liga, surge uma mensagem de erro do sistema (E102). Já fiz todo o passo a passo recomendado no site da Microsoft, mas não...
  7. State Of Decay 2 - Erro 1006

in XBoX on Windows
    State Of Decay 2 - Erro 1006: Olá! Estou precisando de ajuda para jogar o multijogador de State of Decay 2. Estou jogando via XBOX Game Pass, porém tenho problemas com o modo multijogador. Toda vez que tento entrar em alguma...
  8. minecraft erro[Translation-Minecraft error]

in XBoX Games and Apps
    minecraft erro[Translation-Minecraft error]: oi quando eu inicio meu mine apareçe isso [Translation-hi when I start my mine appear this] Bad video card drivers! ----------------------- Minecraft was unable to start because it failed...
  9. quando eu vou entrar na minha conta do xbox one aparece esse erro oque eu faço? [Translation ...

in XBoX on Consoles
    quando eu vou entrar na minha conta do xbox one aparece esse erro oque eu faço? [Translation ...: quando eu vou entrar na minha conta do xbox one aparece esse erro oque eu faço? [Translation- When I go into my Xbox One account pops up this error what do I do? ]...
  10. Erro 80151015 - Não consigo entrar na minha conta

in XBoX on Consoles
    Erro 80151015 - Não consigo entrar na minha conta: não consigo jogar com meu perfil. Cannot play with my profile. Alwways I have verificated my account and chances my password, but on final show a error Numbers 80151015. Help me...