Erro no jogo State of Decay 2 [Mod Translated - Error in the game State of Decay 2]

Discus and support Erro no jogo State of Decay 2 [Mod Translated - Error in the game State of Decay 2] in XBoX on Windows to solve the problem; Fiz o download tudo certo junto com a instalação, dentro do game pass Beta windows, portanto na hora de abrir, o jogo nao abre e nao acontece nada,... Discussion in 'XBoX on Windows' started by davi françanascimento, Jul 11, 2019.

1. Erro no jogo State of Decay 2 [Mod Translated - Error in the game State of Decay 2]

Fiz o download tudo certo junto com a instalação, dentro do game pass Beta windows, portanto na hora de abrir, o jogo nao abre e nao acontece nada, sendo assim impossivel de jogar.

[Mod Translated - I downloaded everything right along with the installation, within the game pass Beta windows, so at the time of opening, the game does not open and nothing happens, so it is impossible to play.]

:)

davi françanascimento, Jul 11, 2019
  2. SLB4EVERPT Win User

State of Decay 2 on windows 10 cant join multiplayer!

You can find a previous answer from the same error here: https://answers.microsoft.com/pt-br/windows/forum/games_windows_10/jogo-state-of-decay-2-com-erro-1006/6cd181a4-4fc2-41fa-adca-f727d8f3e81a (you just need to translate it, but you
    find useful links to state of decay support)
  3. XBF Chris J Win User

Erro no jogo State of Decay 2 [Mod Translated - Error in the game State of Decay 2]

Hello Davi,

Thank you for posting here on the Xbox forums. Check out this support article for all issues related to gaming on windows 10 : Troubleshoot
    gameplay issues on Windows 10

Please note that the Xbox app is still in Beta form as the name suggests. For any issues not specifically mention in the

Xbox beta app FAQ
    , please use the built-in feedback tool within the Xbox app to help us better understand the issue you are facing. Just click on your profile photo and select “Feedback” from the dropdown menu to open Feedback Hub. Feedback Hub enables
    you to provide feedback about Windows and apps by sharing your suggestions or problems.
  4. {Parity} Win User

Try uninstalling/reinstalling the game to see if it will help. Sometimes the downloads don't go right even though they seem to.
  5. IagoDe Castro Win User

state of decay 2 Nao baixa [Translation - State of Decay 2 Not Low]

O problema é no jogo state of decay 2

Ele não esta baixando nada.

Esse problema só deu nele

Translate-The problem is in the game state of Decay 2 He is not downloading anything.

That problem only gave him
  6. Smwutches Win User

State of Decay 2 question...

State of Decay 2 is just the game.

State of Decay 2: Ultimate Edition includes the game and:

• Early Access - play State of Decay 2 four days early before the game’s standard release date

• State of Decay: Year One Survival Edition (Console version)

• Independence Pack*

• Daybreak Pack*
Thema:

Loading...
  1. Erro no jogo State of Decay 2 [Mod Translated - Error in the game State of Decay 2] - Similar Threads - Erro jogo State

2. Erro ao entrar em jogos e apps /// Error entering games and apps

in XBoX Games and Apps
    Erro ao entrar em jogos e apps /// Error entering games and apps: Não estou conseguindo acessar alguns jogos e apps, ficando dando o erro 0x800705b4 e ja nao sei mais o que fazer alguem sabe? I'm not able to access some games and apps, giving the error...
  3. Erro ao iniciar jogos no xbox para pc [Error starting games on xbox for pc]

in XBoX on Windows
    Erro ao iniciar jogos no xbox para pc [Error starting games on xbox for pc]: Ola, baixei o aplicativo Xbox na Microsoft store, assinei o passe de jogos por 13,99, instalei o jogo forza horizon 4, e quando eu clico para abrir, ele abre e fecha novamente, gostaria de...
  4. Erro ao iniciar jogos[Translation-Error starting games]

in XBoX Games and Apps
    Erro ao iniciar jogos[Translation-Error starting games]: Não consigo iniciar alguns jogos digitais, exemplo the hunter, que comprei via game pass, gera erro de tempo de execução. Porém outros jogos rodam normal. Alguém poderia me ajudar? [Translation-I...
  5. Alguns dos meus jogos não inicia dando erro cod.0x8027025A[Translation-Some of my games...

in XBoX Games and Apps
    Alguns dos meus jogos não inicia dando erro cod.0x8027025A[Translation-Some of my games...: Alguns dos meus jogos e apps que necessita de internet, minha net tem 30Mb de velocidade simplesmente pararam de funcionar ja tentei quase tudo, menos reinstalar os jogos que tentar mais tarde...
  6. Erro ao entrar em um jogo -[Translation - Error entering a game]

in XBoX Games and Apps
    Erro ao entrar em um jogo -[Translation - Error entering a game]: Alguém me ajuda, meu mortal Kombat x e meu pes 19 n esta funcionando e eu acabei de comprar o game pass -[Translation - Somebody help me, my mortal Kombat x and my n 19 foot is working and I just...
  7. Erro ao instalar Microsoft Pass jogo Rage

in XBoX Games and Apps
    Erro ao instalar Microsoft Pass jogo Rage: Estou extremamente desgosto com este serviço, antes da atualização o aplicativo até funcionava, mas depois simplesmente não consigo mais instalar o app, consegui instalar o jogo RAGE 2 pela store,...
  8. State Of Decay 2 Erro: Quando inicio o jogo ele inicia normalmente, quando pede "Pressione...

in XBoX on Windows
    State Of Decay 2 Erro: Quando inicio o jogo ele inicia normalmente, quando pede "Pressione...: [Title Translation-When I start the game it starts normally, when it asks "Press any key to continue ' ' The game goes to the background] Quando inicio o jogo ele inicia normalmente, ai pede...
  9. Erro na quest guardião do jogo Fatal Bullet [Translate] Error in the game Guardian Quest...

in XBoX Games and Apps
    Erro na quest guardião do jogo Fatal Bullet [Translate] Error in the game Guardian Quest...: Bom dia, estou com problema na quest guardião do jogo fatal bullet executei a quest porem ela fica travada e não continua assim n consigo continuar a história do jogo. [Translate by Mod] Good...
  10. Erro no jogo dying light[Error in dying light game]

in XBoX Games and Apps
    Erro no jogo dying light[Error in dying light game]: Toda vez que tento entrar em uma sessão de qualquer amigo no jogo dying ligjt aparece um erro que a sessão está indisponível,sendo que as vezes eles estão até jogando com outro amigo....