Erro xbox game pass pc

Discus and support Erro xbox game pass pc in XBoX Games and Apps to solve the problem; bom dia , estou com um problema desde ontem que meu Xbox Game Pass PC ele trava na tela inicial fica com a animação e não inicia, alguém me ajuda por... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by LUCAS FELIPE DOSDAMETTO, Oct 28, 2019.

1. Erro xbox game pass pc

bom dia , estou com um problema desde ontem que meu Xbox Game Pass PC ele trava na tela inicial fica com a animação e não inicia, alguém me ajuda por favor.

Translation-

Good morning, I have a problem since yesterday that my Xbox Game Pass PC crashes on the home screen gets the animation and does not start, someone help me please.

Erro xbox game pass pc [​IMG]
    ?

:)

LUCAS FELIPE DOSDAMETTO, Oct 28, 2019
  2. LUCAS FELIPE DOSDAME Win User

Erro xbox game pass pc

I tried to make a process of this link, but it was no use my Game Pass app still does not open and still locked on that screen !!!
  3. XBF Crystal P Win User

Erro xbox game pass pc

Hi there Lucas,

Thanks for reaching out here in Xbox Forums. I understand there is an issue with the Xbox Beta App on PC. I recommend checking out the following article for more troubleshooting information:
    Windows 10 Xbox (Beta) App FAQ.

If the issue persists, we recommend:

• Please use the built-in feedback tool within the Xbox app to help us better understand the issue you are facing. Just click on your profile photo and select “Feedback” from the dropdown menu to open Feedback Hub. Feedback Hub enables you to provide
      feedback about Windows and apps by sharing your suggestions or problems.

Hope this helps.
  4. PAiiN btw Win User

Não consigo baixar Hello Neighbor (0x803f8001) [Translation-I can not download Hello Neighbor (0x803f8001)]

Boa noite. Não consigo realizar o download do jogo Hello Neighbor, que está disponível na Xbox Live Pass Ultimate para PC. A seguinte mensagem de erro aparece: (0x803f8001). Já vi diversos tópicos sobre este erro e nenhum dos procedimentos respondidos funcionam.

O jogo dá este erro pelo aplicativo da Xbox (Beta) e quando vou tentar iniciar o download do jogo pela Microsoft Store aparece "Adquirindo Licença..." e em seguida o mesmo erro Código: 0x803F8001.

Este erro ocorreu por enquanto somente no Hello Neighbor.

Aguardo suporte.

Código de erro: 0x803f8001

5. Kakaia Insider Win User

PC Games are in "Xbox Game Pass" but aren't in "Xbox Game Pass PC"

Games like Borderlands 2 or Minecraft can be install if I had a xbox one but to PC I can't (xbox game pass PC) !! Why ?!

Why ?
    Tve Xbox Game Pass from console its different from the Xbox Game Pass on PC!

Some games are exclusive for console and others for PC.

Btw remember tha Xbox Game Pass on PC it's just started, so you will see more and more games will be add on Game Pass.

Regards!

But Borderlands and Minecraft were always exclusive for PC (for years)... but for MS and "Game Pass" both are exclusive for Console ! 🤔
  6. luissolid Win User

PC Games are in "Xbox Game Pass" but aren't in "Xbox Game Pass PC"

Games like Borderlands 2 or Minecraft can be install if I had a xbox one but to PC I can't (xbox game pass PC) !! Why ?!

Why ?
    Tve Xbox Game Pass from console its different from the Xbox Game Pass on PC!

Some games are exclusive for console and others for PC.

Btw remember tha Xbox Game Pass on PC it's just started, so you will see more and more games will be add on Game Pass.

Regards!
Thema:

Erro xbox game pass pc

Loading...
  1. Erro xbox game pass pc - Similar Threads - Erro game pass

2. Erro code 0x800700e9 - cant install game from xbox (beta) game pass

in XBoX on Windows
    Erro code 0x800700e9 - cant install game from xbox (beta) game pass: I'm having trouble installing xbox games, I've made all the recommendations I looked for in the forums and nothing solves, everything is updated, I need a surgical solution...
  3. Xbox game pass ultimate sale erroe

in XBoX Sales and Promo
    Xbox game pass ultimate sale erroe: So my Xbox game pass ultimate subscription has expired today. I want to buy another one because it is still on sale which wrote 10HKD on the price tag. But when I try to buy, it said it costs...
  4. Erro no jogo State of Decay 2 [Mod Translated - Error in the game State of Decay 2]

in XBoX on Windows
    Erro no jogo State of Decay 2 [Mod Translated - Error in the game State of Decay 2]: Fiz o download tudo certo junto com a instalação, dentro do game pass Beta windows, portanto na hora de abrir, o jogo nao abre e nao acontece nada, sendo assim impossivel de jogar. [Mod...
  5. Erro ao assinar o ultimate game pass por 1R$ [Mod Translated - Error signing the ultimate...

in XBoX on Consoles
    Erro ao assinar o ultimate game pass por 1R$ [Mod Translated - Error signing the ultimate...: Olá!a a promoção do xbox gamepass ultimate, mas toda vez que eu vou assinar da um erro na plataforma xbox one: "ocorreu um erro da nossa parte. Aguardar um momento pode ajudar". [Mod Translated -...
  6. Erro na quest guardião do jogo Fatal Bullet [Translate] Error in the game Guardian Quest...

in XBoX Games and Apps
    Erro na quest guardião do jogo Fatal Bullet [Translate] Error in the game Guardian Quest...: Bom dia, estou com problema na quest guardião do jogo fatal bullet executei a quest porem ela fica travada e não continua assim n consigo continuar a história do jogo. [Translate by Mod] Good...
  7. Erro no jogo dying light[Error in dying light game]

in XBoX Games and Apps
    Erro no jogo dying light[Error in dying light game]: Toda vez que tento entrar em uma sessão de qualquer amigo no jogo dying ligjt aparece um erro que a sessão está indisponível,sendo que as vezes eles estão até jogando com outro amigo....
  8. Erro ao tentar assinar o Xbox Game Pass [Translation-Error trying to sign Xbox Game Pass]

in XBoX on Windows
    Erro ao tentar assinar o Xbox Game Pass [Translation-Error trying to sign Xbox Game Pass]: Olá! Gostaria de saber qual o motivo do erro que estou recebendo ao tentar assinar o Xbox Game Pass pela loja da Microsoft Store. É um erro da loja ou da minha conta [Translation-Hello! I'D like...
  9. Erro no jogo [In-game Error]

in XBoX Games and Apps
    Erro no jogo [In-game Error]: Não foi iniciado o jogo Star Wars battlefrBat 2 no xbXb 360. [Translation - The Star Wars battlefront 2 game on xbox 360 has Not been started.] fb018c0a-6686-4e09-aaec-8c2d2efd48ac
  10. Erro ao iniciar jogo gratuito do gold [Edit - Translation] - Error starting free gold game

in XBoX Sales and Promo
    Erro ao iniciar jogo gratuito do gold [Edit - Translation] - Error starting free gold game: Toda vez que tento baixar o jogo gratuito do gold desta quinzena de fevereiro, ao terminar tento iniciar o jogo e aparece uma mensagem pra tentar naixar novamente e contatar o suporte caso não...