: Error xbox wifi + disco externo

Discus and support : Error xbox wifi + disco externo in XboX Networking Hardware to solve the problem; : Error xbox wifi + disco externo Hola. Hace unos días reporte este error se me había solucionado momentáneamente pero sigue persistiendo ocupo ayuda... Discussion in 'XboX Networking Hardware' started by kevin_knight1, Mar 18, 2020.

1. : Error xbox wifi + disco externo

Appreciate if we can take this in english.

Make sure, if wireless, to avoid connecting your console with wireless to the 2,4 GHz band, while using an external HDD, connected through USB 3.0.

Optionally: Connect your console with an ethernet cable (preferable), or connect your console to the 5 GHz band (if your wireless router support dual-band that is). Disconnect your external HDD while you're not using this memory unit.

:)

kevin_knight1, Mar 18, 2020
  2. kevin_knight1 Win User

Error xbox wifi + disco externo

Yo soy de honduras y pues lo que hice fue poner PayPal me funcionó, pero cualquier fallo no hay quien te ayude al parecer, a pesar de que estas pagando por un servicio que no quieren poner para tu región...
  3. xJCplDxSHESHO Win User

Te proporciono el enlace a soporte técnico, espero y puedan ayudarte.
  4. taidara Win User

Hola.

Hace unos días reporte este error se me había solucionado momentáneamente pero sigue persistiendo ocupo ayuda de un usuario con expe. O de soporte, mi disco es de 1 tb 3.0 por puerto al conectarlo me desconecta automáticamente el wifi, y no me deja jugar
    ya que uso game pass últimate.

Hi.

Some Many days i report a problem with my xbox one s, i conect the external disk my xbox disconect the wifi And never conect again , and i disconect this my wifi is again to the normal funtion.

Pleas somebody help me?
    Appreciate if we can take this in english.

Make sure, if wireless, to avoid connecting your console with wireless to the 2,4 GHz band, while using an external HDD, connected through USB 3.0.

Optionally: Connect your console with an ethernet cable (preferable), or connect your console to the 5 GHz band (if your wireless router support dual-band that is). Disconnect your external HDD while you're not using this memory unit.
  5. kevin_knight1 Win User

Les e dejado comentarios me e quejado intento llamar desde mi operador estoy dispuesto a pagar taxes por llamada internacional y no me puedo comunicar con ellos la verdad ya estoy quemado de buscar y buscar si alguien de verdad tiene una respuesta que
    la pase please por que enserio es tortura tener que estar moviendo un juego de externo a interno y tener que quitar el disco para jugar y aveces no me abre los juegos por estar haciendo eso
  6. JohnPatricio Win User

Hola tengo pensado comprar una Xbox sin embargo soy de Ecuador y aquí no hay soporte y no si sea capaz de adquirir el Game pass además de yo soy de los que compra en digital lo juegos y no sé si mi tarjeta se pueda agregar a métodos de pago
Thema:

Loading...
  1. : Error xbox wifi + disco externo - Similar Threads - Error wifi disco

2. AG10: , i try to connect my XBOX one by WIFI & get this ERROR:

in XboX Networking Hardware
    AG10: , i try to connect my XBOX one by WIFI & get this ERROR:: AG10: , i try to connect my XBOX one by WIFI & get this ERROR: Hi, You can try by going here and try these steps:...
  3. AT&T: Xbox One S Will Not Connect to Wifi - Network Error

in XboX Networking Hardware
    AT&T: Xbox One S Will Not Connect to Wifi - Network Error: AT&T (ISPs): Xbox One S Will Not Connect to Wifi - Network Error This video helped me connect! It was an easy fix, wish I had googled the solution much sooner instead of wasting all that time...
  4. Xbox 360 Error Wifi

in XBoX on Consoles
    Xbox 360 Error Wifi: My Xbox 360 I do not want to connect my internet, I get an error that says "verification error" and I get an X in the first bar of the verification and it does not happen there Please help...
  5. Error connecting to new wifi

in XBoX Games and Apps
    Error connecting to new wifi: I moved into college and tried to connect to my schools wifi, my Xbox said my security protocol won't work. Does anyone know how to fix this? 120adf90-c433-47fe-a720-95296fa0b93d
  6. Help Error 0x8DD000F, cannot connect to wifi

in XBoX on Consoles
    Help Error 0x8DD000F, cannot connect to wifi: I keep getting the above error code when trying to connect Xbox one S to Wi-Fi, I've been through the various shut down and reboot routines for Xbox and router in the past hour and a half but no...
  7. Wifi Error Cannot be found

in XBoX on Consoles
    Wifi Error Cannot be found: this wifi error cannot be found "0x4000000000000000" please help me figure this out i would like to play online. 16786936-2eaa-4072-b9e4-ae9a92fd8289
  8. Cant connect to WiFi and no error codes

in XBoX on Consoles
    Cant connect to WiFi and no error codes: I've checked the password is correct, I've cleared caches and changed SSIP name. What Country/State/Province do you live in?: UK Modem brand & model number: BT Hub 4 Router brand & model...
  9. 360 with built in wifi adapter denying it has a wifi adapter + error code: 80151904

in XBoX on Consoles
    360 with built in wifi adapter denying it has a wifi adapter + error code: 80151904: My 360 disconects about every 3 minutes or so, then i have to wait 5 minutes before it wants to connect again This appears to exclusively happen when playing games, if it happened and i quit to...
  10. MAC error using Apple MacBook pro as WiFi connection

in XBoX on Consoles
    MAC error using Apple MacBook pro as WiFi connection: Hi, I don't have WiFi internet at home and have an Ethernet cable plugged into my Mac Book Pro from my modem. From there I can use the Mac Book Pro as a WiFi transmitter and can surf the net on...