Falha pagamento xbox game pass ultimate [Translate] Failed payment Xbox Game Pass Ultimate`

Discus and support Falha pagamento xbox game pass ultimate [Translate] Failed payment Xbox Game Pass Ultimate` in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Hoje tentei subscrever ao novo método de jogo online da Microsoft Xbox game pass ultimate. Em Abril este ano, subscrevi a ao Xbox gold durante 1 mês,... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by Ngamer05, Jun 23, 2019.

1. Ngamer05
    Ngamer05 Guest

Falha pagamento xbox game pass ultimate [Translate] Failed payment Xbox Game Pass Ultimate`

Hoje tentei subscrever ao novo método de jogo online da Microsoft Xbox game pass ultimate. Em Abril este ano, subscrevi a ao Xbox gold durante 1 mês, mas com um cartão de compra única que expirou assim que realizei o pagamento. Quando expirou o prazo da
    subscrição, fui confrontado pela Microsoft que tinha ativado a renovação mensal automática da subscrição, ato que não realizei, pelo que parece que a Microsoft automaticamente presume que eu o queria fazer. Como não necessitei mais do serviço, não realizei
    mais nenhum ato sobre o assunto. Hoje (20 de Junho) decidi subscrever ao Xbox game pass ultimate, onde introduzi outro cartão de compra única como método de pagamento. Quando finalizei o processo de subscrição, fui comfronado com esta mensagem da Microsoft
    na fotografia em anexo. Se alguém me conseguisse ajudar neste problema ficaria muito grato. Obrigado

[Translate by Mod]

Today I tried to subscribe to the new online game method of Microsoft Xbox game pass Ultimate.

Last month this year, I subscribed to Xbox Gold for 1 month, but with a unique purchase card that expired as soon as I made the payment. When the deadline for the subscription expired, I was confronted by Microsoft that had activated the automatic monthly renewal
    of the subscription, which I did not do, so it seems that Microsoft automatically assumes that I wanted to do it. As I no longer needed the service, I did not perform any more acts on the subject. Today (June 20) I decided to subscribe to Xbox game Pass Ultimate,
    where I introduced another single purchase card as a payment method. When I finished the subscription process, I was fronted with this message from Microsoft in the attached photo. If anyone could help me with this problem, I'd be grateful. Thank you

Falha pagamento xbox game pass ultimate [Translate] Failed payment Xbox Game Pass Ultimate` [​IMG]

:)

Ngamer05, Jun 23, 2019
  2. XBF Felixx P Win User

Hello Ngamer05!

Thanks for reaching out to Xbox forums support.

I would suggest setting up a call back from an Xbox Live support agent by following the steps below. The agent would be able to look into your billing account, subscriptions and see what might be causing that issue.

As
    provided above the best way to reach Live Support would be here:
    https://support.xbox.com/contact-us#0

Step 1 ----Select Xbox One

Step 2 ----Select See other options

Step 3 ----Select topic (Ex. System Update)

Step 4 ----Select "Show contact options"

Step 5 ----Select request a call from support

I hope this helps a bit more.

Felix

Xbox forums support
  3. Ngamer05 Win User

Hi. Tank you for your help. I chatted with a very nice guy from Microsoft support and he solved my problem. Tank you
  4. DrifterX22 Win User

i have lost my gold liciense code

5. brandontyler Win User

"This code is not currently supported for conversion to your Xbox Game Pass Ultimate subscription"

Found some more fine print: "Xbox Game Pass Ultimate:

Use your active Xbox Game Pass Ultimate membership to play games on Xbox One and Windows 10 PC. Xbox Game Pass Ultimate includes Xbox Game Pass for Console, Xbox Game Pass for PC, Xbox Live Gold and additional benefits. Note: Purchase of Xbox Game Pass Ultimate
    automatically upgrades your existing Xbox Live Gold or Xbox Game Pass membership(s) to Xbox Game Pass Ultimate at a conversion ratio each based on days remaining. Learn how this works at www.xbox.com/gamepass. Future code redemptions are also subject to a
    conversion ratio. Conversion ratio subject to change. All conversions to Xbox Game Pass Ultimate are final: Once converted, you cannot re-convert your Xbox Game Pass Ultimate membership back to a previous membership. Maximum 36 months of redeemed Xbox Game
    Pass Ultimate per account at a time, including any converted time from Xbox Live Gold and/or Xbox Game Pass (for PC or console). "
  6. Smwutches Win User

Problem with the association between Gold and Game Pass Ultimate.

Unfortunately you would have to purchase gold again if that is what you want. Before purchasing the promotion, you are warned that whatever gold or regular game pass you have on your account will be converted to Ultimate Game Pass and cannot be converted
    back.

Xbox Game Pass Ultimate:

Use your active Xbox Game Pass Ultimate membership to play games on Xbox One and Windows 10 PC. Xbox Game Pass Ultimate includes Xbox Game Pass for Console, Xbox Game Pass for PC, Xbox Live Gold and additional benefits. Note: Purchase of Xbox Game Pass Ultimate
    automatically upgrades your existing Xbox Live Gold or Xbox Game Pass membership(s) to Xbox Game Pass Ultimate at a conversion ratio each based on days remaining. Learn how this works at www.xbox.com/gamepass. Future code redemptions are also subject to a
    conversion ratio. Conversion ratio subject to change. All conversions to Xbox Game Pass Ultimate are final: Once converted, you cannot re-convert your Xbox Game Pass Ultimate membership back to a previous membership. Maximum 36 months of redeemed Xbox Game
    Pass Ultimate per account at a time, including any converted time from Xbox Live Gold and/or Xbox Game Pass (for PC or console).
Thema:

Loading...
  1. Falha pagamento xbox game pass ultimate [Translate] Failed payment Xbox Game Pass Ultimate` - Similar Threads - Falha pagamento game

2. Non è possibile elaborare il tuo pagamento[Translation-I can't process your payment]

in XBoX on Consoles
    Non è possibile elaborare il tuo pagamento[Translation-I can't process your payment]: Volevo fare un acquisto in pre order,ma mi esce questo messaggio.come posso risolvere?? [Translation-I wanted to make a purchase in pre order,but I get this message, how can I solve??]...
  3. Falhas de compatibilidade de headset nos chats de jogos [Translation-Headset compatibility...

in XBoX Games and Apps
    Falhas de compatibilidade de headset nos chats de jogos [Translation-Headset compatibility...: Como exemplo vou utilizar o jogo fortnite, nos chats do jogo esta acontecendo falhas no microfone levando a corta certas falas isso esta atrapalhando nossa jogatina com players de outros console...
  4. Quando vai disponibizar pagamento por boleto bancário para xbox live gold?

in XBoX on Consoles
    Quando vai disponibizar pagamento por boleto bancário para xbox live gold?: Gostaria de saber quando vai disponibilizar pagamento por boleto bancário para Xbox Live Gold? Moro no interior e fica difícil utilizar os outros meios de pagamento que a Microsoft oferece. att....
  5. falha na atualizaçao [Upgrade failed]

in XBoX Accessibility
    falha na atualizaçao [Upgrade failed]: nao esta aceitando atualizar [Translation - Not accepting to update] 64f3510b-4df2-4bbb-9476-78da9888e53f
  6. falha na verificação da compra

in XBoX Games and Apps
    falha na verificação da compra: boa noite .. o meu video game esta dando erro na xbox live na verificação de compra no fortinite pois gastei muito dinheiro no jogo e sumiu todo que eu comprei por favor me ajudem...
  7. Xbox 360 apresenta erro "falha ao carregar minecraft"

in XBoX Games and Apps
    Xbox 360 apresenta erro "falha ao carregar minecraft": o Minecraft APRESENTA UM ERRO AO CARREGAR MENSAGEM DE ERRO:''Minecraft Xbox 360 Edition''falhou ao Carregar e Não e Possivel Continuar 4a098466-ae3a-4107-9ef7-25a6cc3c383f
  8. falha conexao

in XBoX Games and Apps
    falha conexao: Boa noite! Não estou conseguindo conectar na live...... aparece o seguinte erro 8015190E , detalhe fiz todos procedimentos possíveis na tela eu testo a conexão quando chega na parte de conectar...
  9. Falha na atualização

in XBoX on Consoles
    Falha na atualização: "My xbox 360 does not update it by failing to update the system code and 42FE 4467 1781 0300 C800 0036 and no site statement helped please help me fix this '' error If someone can help me, I'll...
  10. Banimento após atualização com falha

in XBoX on Consoles
    Banimento após atualização com falha: Bom dia , após ligar meu console percebi que o mesmo estava em processo de atualização e desliguei o mesmo. No outro dia ao ligar o mesmo, percebi que haviam banido meu console e quando fui checar...