Fallas en Online [Mod Translation - Online failures]

Discus and support Fallas en Online [Mod Translation - Online failures] in XBoX on Mobile to solve the problem; Hola He estado teniendo problemas en minecraft pocket edition de Android, es la última versión y el problema es que me dice que algo está mal en mi... Discussion in 'XBoX on Mobile' started by DxYT1103, Jan 19, 2020.

1. DxYT1103
    DxYT1103 Guest

Hola

He estado teniendo problemas en minecraft pocket edition de Android, es la última versión y el problema es que me dice que algo está mal en mi cuenta y revise la página aka.ms/accountsettings y cuando entró sólo sale la imagen de

[Mod Translation - Hi

I have been having problems in minecraft pocket edition of Android, it is the latest version and the
    problem is that it tells me that something is wrong in my account and check the
    aka.ms/accountsettings page and when it came in only the image below comes out, any solution]

abajo, alguna solución.
    Fallas en Online [Mod Translation - Online failures] [​IMG]
    [Mod
    Translation - Below, any solution]

Fallas en Online [Mod Translation - Online failures] [​IMG]

:)

DxYT1103, Jan 19, 2020
  2. XBF Eladio M Win User

Thank you for taking the time to post this on the Xbox Forums. We understand that you are experiencing difficulties with being able to access the multiplayer servers on Minecraft.

DxYT, Xbox Forums Ambassador Vinny #1 has already provided you with the link that will assist you with

configuring your Xbox Live Privacy and online Safety settings
    .

As a simple and much easier way to resolve this, we recommend that you momentarily configure your settings to Adult defaults as this should allow you to be able to get online without further restrictions.

I hope this is of some use to you.
  3. Vinny #1 Win User

4. XBF Leo G Win User

Fallas en mahjong -[Translation - Mahjong failures]

Hello Jesus,

Thank you for posting on the Xbox forums. We need a little more information to make sure that we provide the correct solution. Does an error message or error code appear when you attempt to download Mahjong? Are you able to install any other games such
    as
    Microsoft Solitaire Collection
    ? Are you attempting to download the game through the Microsoft Store App or the

Microsoft Store website
    ? Be sure to let us know the results Jesus!
  5. Alpha Soulneed Win User

Compra de juego en Store [Translate] Buy game in Store

Hola! Ya no debes de tener problemas para la compra, el día en que tu posteaste esto había una falla en compra y uso de contenido, pero ya está arreglado. Saludos

[Translation - Hello! You should no longer have problems for the purchase, the day you posted this there was a failure in buying and using content, but it is fixed. regards]
  6. XBF Eladio M Win User

connection en ligne [Mod Translation - online connection]

Thank you for taking the time to post this on the Xbox Forums. We understand that you are currently experiencing difficulties with being able to play a game and hop on multiplayer with others in your home on your Xbox.

VintageLegend, did you get all these consoles on together?

Did you purchase the game you are attempting to play on your account?

Are you able to play any other games on your console online?

If you can provide these additional details for us, we should be able to assist you with resolving this matter.
Thema:

Loading...
  1. Fallas en Online [Mod Translation - Online failures] - Similar Threads - Fallas Online Mod

2. Falla control xbox one s para pc en 7 meses de uso

in XBoX on Windows
    Falla control xbox one s para pc en 7 meses de uso: Falla el control Xbox one s para pc que adquirí por mercado libre, oficial, en caja cerrada y con garantia. 7 meses de uso y ya se murió el LB y el RB va en camino a lo mismo, deben ser los...
  3. Fallas en mahjong -[Translation - Mahjong failures]

in XBoX on Windows
    Fallas en mahjong -[Translation - Mahjong failures]: Ayer tuve que desinstalar mahjong por error en el inicio y ahora ya no puedo descargarlo -[Translation - Yesterday I had to uninstall Mahjong by mistake at startup and now I can no longer...
  4. Falla o Bug en Need For Speed Rivals

in XBoX Games and Apps
    Falla o Bug en Need For Speed Rivals: Actualmente sigue un problema con este juego, al iniciar el juego en la consola y pulsar A en la pantalla de inicio y comienza a cargar los datos de la juego, este se congela, el sonido del juego...
  5. Falla de mi xbox

in XBoX on Consoles
    Falla de mi xbox: Cuando estoy jugando y mi xbox de la nada se apaga y no vuelve a encender, solo enciende si lo desconecto y lo vuelvo a conectar ¿Qué es lo que le sucede? 75855613-e0d3-4e80-83c2-38f96f6395a8
  6. Falla de Forza horizon # [Translation - Force Horizon Failure #]

in XBoX Games and Apps
    Falla de Forza horizon # [Translation - Force Horizon Failure #]: Buenas, al principio cuando descargue forza 3 todo iba bien, lo podía jugar sin ningún problema, hoy día el juego me abre, lo puedo jugar bien, pero no se me guarda el progreso, cuando quiero...
  7. Dolby atmos para auriculares falla descarga en xbox one x *Mod Translation* Dolby Atmos...

in XBoX Games and Apps
    Dolby atmos para auriculares falla descarga en xbox one x *Mod Translation* Dolby Atmos...: Hola buenos días a todos. Mi problema es el siguiente: Puedo bajar la aplicación de la tienda xbox sin problemas pero cuando tengo que descargar, esto dice q ha ocurrido un error al descargar...
  8. Xbox One X falla despues de la ultima actualizacion [Translation - Xbox One X fails after...

in XBoX on Consoles
    Xbox One X falla despues de la ultima actualizacion [Translation - Xbox One X fails after...: Bueno dias El motivo por el cual escribo es para ver que pasa con mi consola, como cambie de casa hace unas semanas apenas instale mi xbox one x y al conectalo a internet me pedia actualizacion...
  9. Falla en netflix [Translation-Netflix fault]

in XBoX Games and Apps
    Falla en netflix [Translation-Netflix fault]: Hola, lo que sucede es que intento abrir Netflix en mi consola xbox one s, y la aplicación muestra el ligo y después de unos segundo sale el aviso "intente nuevamente más tarde" "parece que...
  10. falla en juego digital [ fails in digital game]

in XBoX on Consoles
    falla en juego digital [ fails in digital game]: compre tres juegos en la tienda, uno es el sonic y funciona, los otros dos uno me da un error y el otro me dice que limpie el disco con un paño!!!!!! Pero es digital. Alguna ayuda........