Fifa 20 , preciso de ajuda.

Discus and support Fifa 20 , preciso de ajuda. in XBoX Games and Apps to solve the problem; Quando início o Fifa 20 , pede um código de autenticação para confirma minha conta , porém o email que esta cadastrado a conta ea , não tenho mais, não... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by GabrielRibeiroGcr17, Feb 3, 2020.

1. Fifa 20 , preciso de ajuda.

Quando início o Fifa 20 , pede um código de autenticação para confirma minha conta , porém o email que esta cadastrado a conta ea , não tenho mais, não tenho o email e nem a senha , já tentei contato
    com a EA e não consigo nada , ai queria saber se consigo desvincular minha conta Do Xbox Live da minha conta EA pra mim voltar jogar online , criando outra conta EA.

:)

GabrielRibeiroGcr17, Feb 3, 2020
  2. Onyx Is Here Win User

Sorry to hear it. I'm afraid that account access via email/password is required to change information with your gamertag. If you have lost access to your email address I would recommend looking at the account recovery form to try and recover it
  3. xJCplDxSHESHO Win User

Você não tem seu número de celular vinculado como uma etapa de segurança?
    Como no caso de o suporte verificação de contas da EA ser necessário, você pode continuar insistindo até que eles respondam.
  4. pedro mattos_123 Win User

Stolen account

* preciso de ajuda de qualquer pessoa pra com algum adm
  5. CensedChipmunk8 Win User

preciso de ajuda

onde baixo essa atualização.

essa tu mensagem é bem antiga ja vi em outros foruns.
  6. gallagheresa Win User

preciso de ajuda

A solução:

1.) Start -> Type CMD (as Admin)

2.) Type: netsh winsock reset

3.) REBOOT

4.) Start -> Type CMD (as Admin)

5.) Type: netsh int ip reset resetlog.txt

6.) REBOOT

7.) Start the Game
Thema:

Loading...
  1. Fifa 20 , preciso de ajuda. - Similar Threads - Fifa preciso ajuda

2. Не могу зайти в фифу 20.[Translation-I can't go to Fifa 20.]

in XBoX Games and Apps
    Не могу зайти в фифу 20.[Translation-I can't go to Fifa 20.]: При загрузки игры выдает ошибка загрузки личных данных 1, помогите решить проблему. [Translation-When downloading a game gives out an error downloading personal data 1, help solve the problem.]...
  3. Fifa 20

in XBoX Games and Apps
    Fifa 20: Why is my fifa 20 takeing ages to install 4dcd20b0-c170-40d5-8dcd-9bbd20b808d9
  4. Cuando inicio el fifa 20 me dice imposible cargar configuración personal 1 [Edit -...

in XBoX Games and Apps
    Cuando inicio el fifa 20 me dice imposible cargar configuración personal 1 [Edit -...: Como lo puedo solucionar? [Edit - Translation] - How can I solve it? bd8546f9-ae8c-40d4-8893-d7f864f9612b
  5. Fifa 20

in XBoX on Mobile
    Fifa 20: Venho aq expressar minha insatisfaçao com a EA e tbm com a Microsoft . A uma semana atrás , xbox live me enviou uma msg que tirou minha vtd de por mais minhas mãos no vídeo game. Disseram q por...
  6. DONDE ES POSIBLE LEVANTAR UNA DENUNCIA A ELECTRONIC ARTS POR EL JUEGO FIFA 2020?[WHERE IS...

in XBoX on Consoles
    DONDE ES POSIBLE LEVANTAR UNA DENUNCIA A ELECTRONIC ARTS POR EL JUEGO FIFA 2020?[WHERE IS...: TODO EL MUNDO SABE QUE FIFA 20, Y TODAS LA DEMÁS VERSIONES, SON UN FRAUDE YA QUE SOLO SE ENCARGA DE AYUDAR A JUGADORES QUE GASTAN DINERO EN EL JUEGO...PERO DONDE QUEDAN LOS DERECHOS DE LAS...
  7. This is how the FIFA eWorld Cup is like !

in XboX Insiders
    This is how the FIFA eWorld Cup is like !: [IMG] submitted by /u/agm1991 [link] [comments]
  8. Fifa 20 does not start on Xbox one

in XBoX Games and Apps
    Fifa 20 does not start on Xbox one: Hello. I bought the game (Fifa 20) from store with no cd. The game does not start- after language selection it stops, I go back to home screen. I have rebooted, reset, restarted the console,...
  9. I bought fifa 20 and cant play

in XBoX Games and Apps
    I bought fifa 20 and cant play: I bought digital fifa 20 on my former xbox that is now broken. I bought a new xbox, loged in my Microsoft account but I have lost all my games. Is there something i can do or i'll have to buy it...
  10. FIFA AND PES 20 STOPPED LOADING

in XBoX Games and Apps
    FIFA AND PES 20 STOPPED LOADING: My FIFA 20 and PES 20 stopped loading 3 days ago.. A little circle appears and keeps on running in the left side of the screen and nothing happens then... 1666371d-d475-4ffc-bfa3-112a174305a2