Fiz um pedido de reembolso e não obtive resposta (I made a request for reimbursement and...

Discus and support Fiz um pedido de reembolso e não obtive resposta (I made a request for reimbursement and... in XBoX Accessibility to solve the problem; Fiz um pedido de reembolso e não obtive resposta é já se faz mais de 72 horas [Translation] I made a request for reimbursement and did not get answer... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by WilsonDuarte1, Oct 9, 2019.

1. Fiz um pedido de reembolso e não obtive resposta (I made a request for reimbursement and...

Fiz um pedido de reembolso e não obtive resposta é já se faz mais de 72 horas

[Translation]

I made a request for reimbursement and did not get answer is already made more than 72 hours

:)

WilsonDuarte1, Oct 9, 2019
  2. XBF Erick C Win User

Fiz um pedido de reembolso e não obtive resposta (I made a request for reimbursement and did not get an answer)

Hey there WilsonDuarte1,

Thank you for reaching out to us on the forums in regards to this refund request, unfortunately we would not be able to pull up any information regarding the status of your refund request.

Please make sure that the refund request was submitted properly, did you receive any email with information once you submitted the request? If you did then please reply to that email for more information. If you have not received any email then I would advise
    that you
    Contact Xbox Support
    for further information.

I hope this helps.
  3. LeonardoSilva8 Win User

Banimento de console [Console banishment]

Ok, não fiz nada de errado e não vão resolver meu problema. Menos um cliente nessa porcaria!!
  4. Danyelle Rodrigues D Win User

Reembolso

Eles enviaram a seguinte resposta: verificamos que ele não está qualificado para um reembolso conforme os termos de venda da Microsoft.

[Translation-They sent the following reply: We verify that they are not eligible for a refund under Microsoft's terms of sale. ]
  5. IRB Win User

duplicate purchase

Oi. Desculpe português não é a minha língua nativa e ter usado um tradutor. Para um reembolso você deve contatar a sustentação de Xbox aqui https://support.Xbox.com/contact-us que escolhe a conta na etapa 1 então outro na etapa seguinte para que a opção
    do bate-papo apareça.

Eles devem ser capazes de ajudar com um reembolso.
  6. JoaolBR Win User

conta hackeada [Hacked account]

não consigo solicitar reembolso pelo link pois n sei quem fez a compra e se eu aperto em não sei quem realizou a compra eu volto para o menu

[Translation-I can not request reimbursement for the link because I know who made the purchase and if I squeeze in do not know who held the purchase I go back to the menu ]
Thema:

Fiz um pedido de reembolso e não obtive resposta (I made a request for reimbursement and...

Loading...
  1. Fiz um pedido de reembolso e não obtive resposta (I made a request for reimbursement and... - Similar Threads - Fiz pedido reembolso

2. fiz a assinatura e nao desbloqueio nada[Translation-I did the signing and not unlocking...

in XBoX on Windows
    fiz a assinatura e nao desbloqueio nada[Translation-I did the signing and not unlocking...: fiz a assinatura e não recebi email de confirmação e nem desbloqueio nada no programa da Xbox beta e eu quero jogar e no meu cartão já foi colocado o valor de 4 reais [Translation-I did the...
  3. cobranças indevidas - 3 compras que eu não fiz [Translation - Improper charges-3 purchases I ...

in XBoX Sales and Promo
    cobranças indevidas - 3 compras que eu não fiz [Translation - Improper charges-3 purchases I ...: ontem dia 26/11 entre 20h a 22h foram efetuadas 3 compras em meu cartão de credito, porém não foi eu que as fiz, tem quase 30 dias que não ligo meu xbox, os produtos que foram comprados em meu...
  4. FIZ THE INTERNET AUTOCONNECT

in XBoX on Consoles
    FIZ THE INTERNET AUTOCONNECT: i keep getting kicked off the internet for no reason at all it annoys me to death your xbox 360 doesnt. even kick you off your internet but since i need or core (or my xbox 360 is done for) i...
  5. Pedido devolución de dinero [money order refund]

in XBoX Sales and Promo
    Pedido devolución de dinero [money order refund]: Me renovaron automáticamente la suscripción de la Xbox live gold y ya no tengo la Xbox. Quiero cancelar las suscripciones automáticas con la empresa y exigo el reintegro de lo q se me facturó este...
  6. CANCELAMENTO DE PEDIDO

in XBoX Sales and Promo
    CANCELAMENTO DE PEDIDO: "I did not realize that the subscription was automatically signed and contracted for another year, I want to cancel this contract and receive a refund of the amount charged for the application...
  7. Como cancelar o pedido 7250537572 que minha esposa aceitou sem saber o que estava fazendo?

in XBoX Sales and Promo
    Como cancelar o pedido 7250537572 que minha esposa aceitou sem saber o que estava fazendo?: How to cancel the order 7250537572 that my wife accepted without knowing what she was doing? 4fb4305f-37e1-404f-8b46-27f1ff21c91d
  8. Não recebi meus códigos dos Gears of War anteriores, quando fiz a compra na pré-venda do ...

in XBoX Sales and Promo
    Não recebi meus códigos dos Gears of War anteriores, quando fiz a compra na pré-venda do ...: Efetuei a compra do Gears Of War 4 na pré-venda, quando havia a promoção dos jogos anteriores da saga acompanhando e até o exato momento não recebi nenhum! [Translation] Efetuei buying Gears Of...
  9. Fiz a compra do Rainbow Six Siege e não recebi os codigos

in XBoX Sales and Promo
    Fiz a compra do Rainbow Six Siege e não recebi os codigos: Bom dia, fiz a compra ontem (08/03) do Rainbow Six Siege e não recebi as keys do Rainbow Six Vegas 1 e Vegas 2, como devo proceder? [Translation] Good Morning, I made the purchase yesterday...
  10. plz fiz

in XBoX Games and Apps
    plz fiz: I'm not sure what's going on but I been trying to play bingo and it keep saying that I need to connect. c395e9a2-5d6f-475f-94c8-a895b30f4196