Game pass

Discus and support Game pass in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Use un codigo qué tenia para game pass y cuándo me iba a meter a los juegos me apareció que tenía qué renovar mi suscripción y acababa de poner un... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by Luisbarajas2, Mar 25, 2019.

1. Luisbarajas2
    Luisbarajas2 Guest

Game pass

Use un codigo qué tenia para game pass y cuándo me iba a meter a los juegos me apareció que tenía qué renovar mi suscripción y acababa de poner un codigo

[Translation]

I used a code that I had for Gamepass and when I was going to get to the games it appeared that I had to renew my subscription and had just put a code

:)

Luisbarajas2, Mar 25, 2019
  2. Game pass Win User

Game pass

sim nao consigo por causa desse saldo atrasado porem comprei o card que me garante 1 mês de , mas se não tem como vou ter que pagar no debito ou crédito mesmo

fazer o que né pior que gosto muito do console por que se não eu ia trocar de console

[Translation-Yes I can not because of this late balance but bought the card that guarantees me 1 month of , but if there is no way I have to pay in the Debito or credit even

Do what it is worse that I like very much of the console why if not I would switch from console]
  3. Game pass Win User

Game pass

Sim eu entendo que so pode ser pago com cartao de debito ou credito porem comprei dois cards do que vou colocar em anexo achei que comprando esse card ativaria meu mais ele vira um
    dinheiro que nem tenho opção de poder usar ele para poder renova o

-----------------------------------------------------------------

[Translation-Yes I understand that can only be paid with card of Debito or credit but I bought two cards of the that I will put in the annex I thought that buying this would activate my plus it becomes a money that I have no option to
    use it to renew the game PA Ss]
  4. Game pass Win User

Game pass

muito obrigado pela atenção agora entendi o que está acontecendo agradeço mesmo pela atenção
  5. AridLizard Win User

About game pass ultimate.

the upgrade from Xbox Game Pass to Game Pass Ultimate combines Game Pass with Xbox Live Gold, that is why Game Pass Ultimate costs more than standard Game Pass, and the combined cost is cheaper than having Live Gold and Game Pass as separate subscriptions
  6. DrifterX22 Win User

i have lost my gold liciense code

Thema:

Game pass

Loading...
  1. Game pass - Similar Threads - Game pass

2. XBOX Game Pass + discord nitro and spotify premium

in XBoX on Windows
    XBOX Game Pass + discord nitro and spotify premium: I bought the XBOX game pass ultimate 3 months for a dollar. The only reason i did this was to get the discord and spotify bonuses. How do i redeem discord nitro and spotify premium? on...
  3. 0x80070057 Downloading / Playing Game Pass Games in the Microsoft Store / XBOX App (Beta)...

in XBoX on Windows
    0x80070057 Downloading / Playing Game Pass Games in the Microsoft Store / XBOX App (Beta)...: Hi, after the last update most of my game pass games stopped working. Only a few indie games still start without problems. I noticed first, that the shortlink images disappeared. If i start a...
  4. Game Pass disturbs the offline mode

in XBoX on Consoles
    Game Pass disturbs the offline mode: Dear developer team of Microsoft Since the last update, a window with "GAME PASS" appears in the offline mode under "All Games" on the right. This window can not be clicked away and I can not...
  5. Xbox game pass

in XBoX on Windows
    Xbox game pass: eu comprei o Xbox game pass para jogar forza horizon 4 no pc, o jogo ficava fechando sozinho o tempo todo sem explicação nenhuma, desinstalei e agora NÃO CONSIGO INSTALAR DE NOVO, ja fiz de tudo,...
  6. Gears 5 will not complete installation on xbox pc beta game pass

in XBoX on Windows
    Gears 5 will not complete installation on xbox pc beta game pass: Error 0x87e00013 comes up...Please help [img] 07a58f42-fb1d-4a35-9924-c9af492b05a5
  7. xbox Game pass ultimate

in XBoX Games and Apps
    xbox Game pass ultimate: Hello. I just get the Xbox Game Pass Ultimate. Can my children use it in the same console? How? Thanks 7cc4e1b0-912b-4700-a4a9-32fcacb34e6b
  8. How to receive Discord Nitro and Spotify Premium after purchasing a Game Pass Ultimate...

in XBoX on Windows
    How to receive Discord Nitro and Spotify Premium after purchasing a Game Pass Ultimate...: Hey. I have not gotten any answers from support. They kept wasting my time. Let me check this, let me check that. Problem is in the title. I want to make use of the most recent promotion on:...
  9. Cant instal games on PC with XBOX Ultimate Pass

in XBoX on Windows
    Cant instal games on PC with XBOX Ultimate Pass: Hi there I have purchased a XBOX that came with a 2 year XBOX Ultimate Pass I have downloaded ARK to the XBOX fine, but when I go to Microsoft Store on PC and click Install on My Device I am not...
  10. Como pegar o nitro do Xbox Game Pass[How to get nitro from Xbox Game Pass]

in XBoX Sales and Promo
    Como pegar o nitro do Xbox Game Pass[How to get nitro from Xbox Game Pass]: Boa noite, como eu faço para pegar o meu Discord Nitro de três meses do Xbox Game Pass Ultimate? Acabei de assinar o Xbox Game Pass Ultimate de três meses por 1 real, e diz que posso retirar o meu...