Gamertag Xbox one

Discus and support Gamertag Xbox one in XBoX on Consoles to solve the problem; Boa tarde, recentemente estava pensando em mudar minha gamertag (cujo qual uso no meu xbox), já tinha uma nova em mente: Aykuusu, porem quando estava... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Luck tomilho, Jul 29, 2019.

1. Luck tomilho
    Luck tomilho Guest

Gamertag Xbox one

Boa tarde, recentemente estava pensando em mudar minha gamertag (cujo qual uso no meu xbox), já tinha uma nova em mente: Aykuusu, porem quando estava perto de trocar, no aperto do botão me é comunicado que essa gamertag não estava disponível, achei q era
    porque já existia uma igual, porem pesquisei e vi que não era, então descobri que era por causa do "ku" do nome, coisa que achei que não iria influenciar devido a ter outras letras antes e depois, e obviamente não estar insinuando nada, porem fiquei surpreso
    com essa "curiosidade" que descobri, e decidi compartilhar aqui, alguém ai já teve um problema parecido ou igual com a gamertag?, ou foi só eu? alias gostaria que a microsoft prestasse mais atenção nisso porque as vezes não é nada demais, só uma gamertag diferente.

:)

Luck tomilho, Jul 29, 2019
  2. maxen Win User

When will I be able to change e-mails and gamertags on Xbox One...?!

3. CrazY1985 Win User

Fable 3 on XB1 won't let me save game progress

A gamertag isn't system bound..

A gamertag can be used on Xbox One and on Xbox 360.
  4. HyruleBalverine Win User

Can't Change Gamertag Through Website

5. Mogwai Warrior Win User

Why can't we have a free gamertag change like we did with the 360

6. Dirty Loco Win User

Gamertag Question - What's the minimum amount of letters?

[quote user="Invoked by Red"]

There is a famous Xbox employee which has a one character Gamertag.

[/quote]Actually there would be 26 Xbox employees (or ex-employees) with one letter (not one character) gamertags.

The reason I say "not one character" is you are unable to make a gamertag that begins with a number.
Thema:

Gamertag Xbox one

Loading...
  1. Gamertag Xbox one - Similar Threads - Gamertag

2. wrongfully reported and still waiting for my old gamertag after enforcement team overtuned...

in XBoX on Consoles
    wrongfully reported and still waiting for my old gamertag after enforcement team overtuned...: on mid-october my 9 years , 15 character long gamertag got falsely reported for no reason. its got forced changed by a random 15 character long gamertag (months after the new gamertag system...
  3. Gamertag change

in XBoX on Consoles
    Gamertag change: So i went to change my gamertag since i heard it was free and i changed it but sadly i couldn't get the gamertag i wanted it said it wasnt allowed the gamertag was LaffinCoffin i dont understand...
  4. Xbox Gamertag

in XBoX Accessibility
    Xbox Gamertag: I have tried changing my Xbox gamertag lots of times and it still gives me the “please try again later” (this is when i tried on the Xbox). On the website it just doesn’t do anything at all. I...
  5. Xbox Gamertag Suffix Ingame

in XBoX Games and Apps
    Xbox Gamertag Suffix Ingame: So i just wanted to know, will our Suffix always appear ingame? Will at some point will games have the ability to display our gamertag without the suffix? So i changed my gamertag to Zephyr and...
  6. Cambio nome gamertage [Mod Translation - Rename gamertag]

in XBoX Games and Apps
    Cambio nome gamertage [Mod Translation - Rename gamertag]: Voglio cambiare il mio nome attuale di gamer , ma non capisco perche’ non lo prende. come devo fare per fare inserire il nome che voglio? Il mio none da inserire e’ FMLFilippo ma mi dice che...
  7. Gamertag change - wording misleading - "<gamertag> will be available to others"

in XBoX on Consoles
    Gamertag change - wording misleading - "<gamertag> will be available to others": This is misleading - if I change my gamertag, it never becomes available for others. A variation of it, perhaps, but not that gamertag. Suggest that a) the message is made more clear and b)...
  8. Gamertag rename - misleading wording...

in XboX Insiders
    Gamertag rename - misleading wording...: The wording states that once you change your gamertag, it becomes available for others - this is misleading - if I change my gamertag, it never becomes available for others. A variation of it,...
  9. Old Email On Current Xbox Live Gamer tag! How to update email to newer GamerTAG!

in XBoX Games and Apps
    Old Email On Current Xbox Live Gamer tag! How to update email to newer GamerTAG!: So its hard to explain so ill just leave it posted like this. *USED Email* @Hotmail.com *UNUSED Email* *** Die E-Mail-Adresse wurde aus Datenschutzgründen entfernt. *** Tied to old GamerTag NOT...
  10. Gamertag not allowed.

in XBoX Accessibility
    Gamertag not allowed.: Recently, I decided to change my gamertag to "", but it said that the name was not allowed. Is there a solution to that? 5739c84b-db67-4987-b844-ef5d174341ff