Gastos en conflicto en borderlands 3

Discus and support Gastos en conflicto en borderlands 3 in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Buenas noches, quisiera saber el por que ha ocurrido un error de Gastos en Conflicto en mi juego de Borderlands 3, yo hice el apartado y se pago entre... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by David AlbertoAmilpas, Dec 4, 2019.

1. Gastos en conflicto en borderlands 3

Buenas noches, quisiera saber el por que ha ocurrido un error de Gastos en Conflicto en mi juego de Borderlands 3, yo hice el apartado y se pago entre puntos y pago de tarjeta, el día de la fecha se descargo, y hasta la fecha todo bien en el juego, he avanzado
    en la historia y he hecho varios logros, pero el día de hoy no me ha permitido entrar debido al error 0x803f8007 (gastos en conflicto), no ha habido ningún comunicado al respecto por parte de Microsoft, por lo que me preocupa mi juego, Que debo hacer para
    que se arregle este problema y poder seguir jugando?

Saludos

:)

David AlbertoAmilpas, Dec 4, 2019
  2. Ricardo Cintra Win User

Hi try go in https://support.xbox.com/en-us/contactus (if prefered in your idiom just chose in page) then go in Billing & Account and ask there
  3. SamuelRamírez Mart Win User

Tengo Minecraft Windows 10 edition Comprado y ahora me dice Gasto en conflicto (Mod Translation: I have Minecraft Windows 10 purchased edition and now it tells me conflict spending)

Hey Samuel,

Thank you for keeping us updated. So you are now no longer able to see the purchase in your
    Order history?

In that case, you should try
    contacting support
    to have a live agent go over your purchases and licenses with you.
    No aun aparece en las compras pero como gasto en conflicto

It does not even appear in purchases but as an expense in conflict
  4. Dageto Kraft Win User

Pago en conflicto [Translate] Conflicting payment

ultimamente los juegos desaparecen pero de rato ya estan de nuevo

checa en tu historial si lo tienes y desde ahi lo puedes poner a descargar

te dejo el link

https://account.microsoft.com/billing/orders/

suerte

saludos

[Translation-lately the games disappear but all the time they're back

check your history if you have it and from there you can put it to download

I'll leave you the link

https://account.microsoft.com/billing/orders/

Luck

Best regards]
  5. XBF Felixx P Win User

Pago en conflicto [Translate] Conflicting payment

Hello Alejandro 0707!

Thanks for reaching out to Xbox forums support.

I would first suggest checking your order history on your Microsoft account to confirm that you did get charged for the game.

Click on the link below:

View your Microsoft Store order history

I would also recommend setting up a call back from an Xbox Live support agent by following the steps below. The agent would be able to look into your account and see what might be causing that issue.

As
    provided above the best way to reach Live Support would be here:
    https://support.xbox.com/contact-us#0

Step 1 ----Select Xbox One

Step 2 ----Select See other options

Step 3 ----Select topic (Ex. System Update)

Step 4 ----Select "Show contact options"

Step 5 ----Select request a call from support

I hope this helps a bit more.

Felix

Xbox forums support
  6. Claptrap NL Win User

Jouw laatse Achievements

Eentje in Max Payne 3

De rest in Borderlands en The Walking Dead
Thema:

Loading...
  1. Gastos en conflicto en borderlands 3 - Similar Threads - Gastos conflicto borderlands

2. Borderlands 2

in XBoX Games and Apps
    Borderlands 2: My friend has Xbox one and i have Xbox 360 and we both want to play borderlands with each other but we both arn't getting invites from each other. does having different editions of the game or...
  3. Borderlands 3 freezing and crashing

in XBoX on Consoles
    Borderlands 3 freezing and crashing: Hello, I have been trying to play Borderlands 3 and the in the middle of playing with friends, the game will freeze and then send me to tbe xbox home screen. I downloaded this game when it first...
  4. Borderlands 2 GOTY Mechromancer & Psycho not working

in XBoX Games and Apps
    Borderlands 2 GOTY Mechromancer & Psycho not working: I have spent hours trying to get the save files from my xbox 360, to my Xbox One. So they finally transfer, and oh no Unloadable Save Data. I have downloaded all the dlc that came with the GOTY...
  5. Me quitaron un juego de mi historial por gasto en conflicto[Translation-They took a game...

in XBoX Sales and Promo
    Me quitaron un juego de mi historial por gasto en conflicto[Translation-They took a game...: El día 15 de junio de 2019 compre el juego de Ultimate Edition de Tom Clancy's Ghost Recon® Wildlands, lo obtuve en oferta y solo pague 509.70 con tarjeta y el resto fue con dinero electrónico, el...
  6. Meu reembolso foi aprovado mas não recebi o valor gasto [Mod Translation-My refund was...

in XBoX on Windows
    Meu reembolso foi aprovado mas não recebi o valor gasto [Mod Translation-My refund was...: Comprei um jogo por engano na Microsoft Store e pedi o reembolso. Passaram-se 4 dias e recebi um e-mail que meu item foi reembolsado, porém, eu não recebi valor algum no meu cartão ou na minha...
  7. Pago en conflicto [Translate] Conflicting payment

in XBoX on Consoles
    Pago en conflicto [Translate] Conflicting payment: Buenas tardes en los meses de febrero-marzo yo había reservado The division 2 edición estándar, llego el día del lanzamiento y lo jugue por 2 meses y lo borre por falta de contenido y ahora que...
  8. Conflicto dos mandos xbox para pc [Translation - Conflict two xbox controls for pc]

in XBoX on Windows
    Conflicto dos mandos xbox para pc [Translation - Conflict two xbox controls for pc]: Buenas, tengo dos mandos de xbox y me reconoce los dos sin problema, pero solo funciona uno. Cuando entro en configuracion para calibrar y todo eso solo me funciona uno el otro no. Entonces canvio...
  9. Tengo Minecraft Windows 10 edition Comprado y ahora me dice Gasto en conflicto (Mod...

in XBoX Games and Apps
    Tengo Minecraft Windows 10 edition Comprado y ahora me dice Gasto en conflicto (Mod...: Compre Minecraft Windows 10 edition el 22 de Septiembre del 2018 y Hoy 29/12/2018 me dice que tengo una versión de prueba. Le doy y me dice que compre minecraft Windows 10 edition starter...
  10. Conflicto con mi cuenta principal

in XBoX on Consoles
    Conflicto con mi cuenta principal: Hola, antes de nada aclarar que ya he posteado esto mismo en los foros generales, pero no he obtenido respuesta. Explicaré lo mejor posible el caso: Mi cuenta principal (esta no es) NO está...