Gehacktes Konto [Translation-Hacked Account]

Discus and support Gehacktes Konto [Translation-Hacked Account] in XBoX Accessibility to solve the problem; Hallo, ich hoffe, dass ich hier Hilfe finde. Mein Sohn hatte ein Microsoft Konto. Dies wurde am Samstag wohl gehackt, in der ersten Mail wurde von... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by Jungsmama02, Apr 2, 2019.

1. Jungsmama02
    Jungsmama02 Guest

Hallo,

ich hoffe, dass ich hier Hilfe finde.

Mein Sohn hatte ein Microsoft Konto.

Dies wurde am Samstag wohl gehackt, in der ersten Mail wurde von Microsoft Support Team geschrieben, dass eine weitere Mail Adresse hinzugefügt wurde. Kurz darauf ein Mail, dass das Kennwort geändert wurde und die nächste Mail war dann die Löschung seiner
    Mailadresse.

Die Kontaktaufnahme mit dem Support Center telefonisch brachte leider keinen Erfolg ... was können wir jetzt tun ?

Weiters ist das X-Box Konto mit diesem Zugang verknüpft und auch nicht mehr benützbar.

Die Mailadresse wurde gelöscht, daher kann ich auch das ganze zurücksetzen etc. nicht machen ....

Gibt es hier hilfreiche Vorschläge für uns ?

Vielen Dank im Voraus ....

[Translation-Hello

I hope I find Help here.

My Son had a Microsoft Account.

This was arguably hacked on Saturday, in the first Mail was written by Microsoft Support Team that another Mail address was added. Shortly thereafter an Email that the Password was changed and the next Mail was then Deleting his Email address.

Unfortunately, Contacting the Support Center by phone did not bring any Success ... What can we do now?

Furthermore, the X-Box account is linked to this Access and can no longer be used.

The Email Address has been deleted, so I can't reset the whole thing etc ...

Are there any helpful Suggestions for us here?

Thank you in Advance …]

:)

Jungsmama02, Apr 2, 2019
  2. Atherza Win User

Hey there, have you tried to visit this page for steps? https://support.microsoft.com/en-gb/help/17875/microsoft-account-recover
  3. XBF Brad A Win User

Hello Concerned gamer,

You will need to request a call from support. As the primary email and password have been changed there is no way for you to recover the account yourself. In the

account compromised solution
    , you need the primary email or phone number. When you request a call tell them you are unable to do the from do to all security proofs have been changed.

When you go to Contact Us to get it to request a chat follow these steps:

• Step 1 ----select Xbox One
    • Step 2 ----select see other options then subscription changes
    • Step 3-----select show contact options

Step 4 ----select request call from support

Once they call explain the issue and they will be able to help you. Note that these options regularly change so just keep selecting something that gives request a call from support as a contact option.

Hope this helps.

Thanks,

Brad
  4. xX Dennis Kj Xx Win User

hallo mein xbox account wurde gehackt was kann ich tun ?

Geht nicht der schickt nen code an meine email adresse und die wurd auch gehackt

[Translation: Is not the address, and the Wyrd sends a code to my email also hacked]
  5. HassanB Win User

account

Hello,

If an account of yours was hacked, you will need to speak directly with phone support. This is not something that forum support agents nor chat can help you with.

Please contact them here.

Translation:

Hallo,

Wenn ein Konto von Ihnen gehackt wurde, müssen Sie direkte Gespräch mit Telefon-Support. Dies ist nicht etwas, das Forum Agenten noch Chat kann Ihnen helfen.

Bitte kontaktieren Sie hier.
  6. XBF Chris J Win User

Gehackter Account [Edit - Translation] - Hacked account

Hello Tobse,

Im sorry to hear that your account has been compromised. The only options available here would be on this link :

“I think my account has been hacked”

Xbox support will only be able to help you through those steps and walk you to the account recovery form that you already filled out. You may continue to fill out that form as many times as you need.

Best wishes
Thema:

Loading...
  1. Gehacktes Konto [Translation-Hacked Account] - Similar Threads - Gehacktes Konto Translation

2. Erstellung eines Kind Kontos - Elektronische Signatur [Translate] Creating a Child...

in XBoX Games and Apps
    Erstellung eines Kind Kontos - Elektronische Signatur [Translate] Creating a Child...: Hallo Liebe Community, leider komme ich bei der Erstellung des Kontos meines Kindes nicht vor ran. Ich komme zu dem Punkt: Lesen Sie die rechtlichen Hinweise. Diese habe ich mir nun...
  3. przeniesienie zapisów gry na drugie konto (Transferring game saves to a second account)

in XBoX on Consoles
    przeniesienie zapisów gry na drugie konto (Transferring game saves to a second account): Witam, pytanie, Musiałem otworzyć drugie konto ( pierwsze konto jest syna ) na mojej konsoli xbox one. Na starym konciejest dużo savów z Wiedźmina 3 i Falouta 76. Logując się na nowym koncie jest...
  4. nieaktualny adres mail a konto na xbox[Translation-Outdated mail address and account on Xbox]

in XBoX on Consoles
    nieaktualny adres mail a konto na xbox[Translation-Outdated mail address and account on Xbox]: Dzień dobry, parę dni temu syn usunął konto-adres na gmailu , adres był też kontem weryfikacyjnym dla xboxa. Moje dwa pytania : 1) czy gry na xbox one wygasną, znikną ? 2) Znalazłem jakąś stronę...
  5. Spielecode auf falschen Konto eingegeben. [Translate] Game code entered on wrong account.

in XBoX Games and Apps
    Spielecode auf falschen Konto eingegeben. [Translate] Game code entered on wrong account.: Hab einen Spielecode auf einem falschen Konto eingegeben.Wie bekomme ich den jetzt auf mein Xbox Spiel?wenn ich da jetzt den Code nochmal eingebe sagt er.....Code wurde schon eingelöst...das kann...
  6. Mein Live-Konto wurde gesperrt ! Hilfe [Translation - My live account has been suspended !...

in XBoX on Consoles
    Mein Live-Konto wurde gesperrt ! Hilfe [Translation - My live account has been suspended !...: Mein Account wurde gesperrt. gibt es eine möglichkeit es wieder zu beheben? ___ [Translation - My account has been suspended. is there a way to fix it again?]...
  7. Konto Microsoft tymczasowo zablokowane (Microsoft account temporarily blocked)

in XBoX Accessibility
    Konto Microsoft tymczasowo zablokowane (Microsoft account temporarily blocked): Od kilku miesięcy mam problem z moim kontem microsoft, jest tymczasowo blokowane co jakieś parę dni bez żadnego powodu, nie wysyłam żadnego spamu czy nie używam żadnego spiraconego oprogramowania...
  8. E-Mail-Adresse gehackt und XBOX-Live-Konto-Passwort geändert [Email address hacked and XBOX...

in XBoX on Consoles
    E-Mail-Adresse gehackt und XBOX-Live-Konto-Passwort geändert [Email address hacked and XBOX...: Hallo, vor einer Weile ist mir aufgefallen, dass meine E-Mail-Adresse gehackt und die Zugangsdaten geändert wurden. Außerdem wurden auch die Zugangsdaten von meinem XBOX-Live-Konto geändert,...
  9. mein acount ist gehackt komme nicht rein

in XBoX on Consoles
    mein acount ist gehackt komme nicht rein: my axcount is hacked help please 358afcbc-fccd-4c63-b466-887c290dcb62
  10. hallo mein xbox account wurde gehackt was kann ich tun ?

in XBoX on Consoles
    hallo mein xbox account wurde gehackt was kann ich tun ?: hallo mein xbox acount wurde gehackt und jezt beleidigt son 10 jähriger meine fl was kann ich tun er hat zugang zu meinem youtube canal und iregndwie auch zu meiner e-mail adresse wo er das...