Gold & Game Pass 3 meses por R$ 3 [Translation - Gold & Game Pass 3 months by R $3]

Discus and support Gold & Game Pass 3 meses por R$ 3 [Translation - Gold & Game Pass 3 months by R $3] in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Dia 09 apareceu em meu Xbox uma oferta com a seguinte mensagem "Gold & Game Pass 3 meses por R$ 3", porém ao clicar não disponibilizava a opção da... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by DanielAlmeida3, Feb 21, 2019.

1. Gold & Game Pass 3 meses por R$ 3 [Translation - Gold & Game Pass 3 months by R $3]

Dia 09 apareceu em meu Xbox uma oferta com a seguinte mensagem "Gold & Game Pass 3 meses por R$ 3", porém ao clicar não disponibilizava a opção da oferta, somente aparecia os jogos incluído em cada assinatura. Procurei em todo lugar, de todas as formas conseguir
    aproveitar a oferta e conseguir mais informações, porém apesar da oferta continuar na tela do meu Xbox, não consegui assinar.

Gostaria de saber como eu posso aproveitar essa oferta e assinar a Gold e o Game Pass de 3 meses por R$3 ?

Translate-Day 09 appeared on my Xbox an offer with the following message "Gold & Game Pass 3 months by R $3 ", but when clicking did not make available the option of the offer, only appeared the games included in each subscription. I searched everywhere,
    in every way I could take advantage of the offer and get more information, but despite the offer continue on my Xbox screen, I could not sign.

I would like to know how I can take advantage of this offer and sign Gold and the 3-month Game Pass for $3?

:)

DanielAlmeida3, Feb 21, 2019
  2. MissGeekness Win User

Gold & Game Pass 3 meses por R$ 3 [Translation - Gold & Game Pass 3 months by R $3]

3. DanielAlmeida3 Win User

Oi,

Não consigo encontrar nenhuma informação sobre o negócio que você mencionou.

O negócio também é visível no aplicativo xbox (no telefone ou no windows pc)?

Eu já vejo um acordo no site xbox https://www.xbox.com/pt-BR
    Nao, estava disponível somente na tela inicial do Xbox.

Translate-No, it was only available on the Xbox home screen.

4. MissGeekness Win User

Oi,

Não consigo encontrar nenhuma informação sobre o negócio que você mencionou.

O negócio também é visível no aplicativo xbox (no telefone ou no windows pc)?

Eu já vejo um acordo no site xbox https://www.xbox.com/pt-BR

Translate-Hi

I can't find any information about the business you mentioned.

Is the business also visible in the Xbox app (on your phone or Windows PC)?

I already see an agreement on the Xbox website
    Https://www.xbox.com/pt-BR
  5. XBF Nestor S Win User

Hey there Daniel.

As stated by our
    Microsoft Service Agreement
    : The Services, Third-Party Apps and Services, or material or products offered through the Services may be unavailable from time to time, may be offered for a limited time, or may vary depending on your region or device. The information
    provided by our Support Team is correct as there are a number of factors that could prevent the account qualifying for the promotion. Hope this helps.
  6. DanielAlmeida3 Win User

Entrei em contato com o Suporte da Microsoft e a atendente simplesmente ignorou minha dúvida e meu problema. Ela somente disse que algumas promoções aparecem para todos os jogadores, mas nem todos os jogadores estão aptos para participar da oferta, de acordo
    com os termos.

Eu então solicitei a atendente as regras da oferta, o link com os termos para que eu pudesse visualizar se eu estava realmente apto ou não a participar, e a mesma me respondeu da seguinte forma: "Entendi,
    Daniel, desculpa, acho que realmente não fui clara. É que as vezes os termos aparecem logo do lado, na tela da promoção mesmo. Mas as regras costumam ser as mesmas das outras promoções, como não possuir a assinatura ativa no momento e, a maior parte destas
    promoções se aplicam apenas aos clientes que nunca tiveram a assinatura ativa ou que tenham cancelado ela até uma certa data. "

Eu solicitei novamente o link da oferta com os termos, uma vez que a atendente informou que eu não estava apto, e o que ela fez foi me passar a descrição de outra oferta. Ou seja, a atendente sequer sabia qual era a oferta em questão, e não conseguiu me
    explicar o porque eu e tantas pessoas não conseguimos acessar a oferta.

Esta realmente difícil de resolver os problema com a Microsoft, e pelo visto os atendentes não tem o minimo de interesse em auxiliar os usuários e resolver as dúvidas e problemas.

Translate-I contacted Microsoft support and the attendant simply ignored my question and my problem. She only said that some promotions appear to all players, but not all players are able to participate in the offer, agreeing to the terms.

I then requested the attendant the rules of the offer, the link with the terms so I could see if I was really fit or not to participate, and the same answered me as follows: "I understand, Daniel, sorry, I think I really was not clear. It's just
    that sometimes the terms appear right on the side, on the same promotion screen. But the rules are usually the same as the other promotions, such as not having the active subscription at the moment and, most of these promotions apply only to customers who
    have never had the active subscription or have canceled it until a certain date. "

I requested again the offer link with the terms, since the clerk informed me that I was not fit, and what she did was pass me the description of another offer. That is, the clerk did not even know what the offer was, and could not explain why
    I and so many people could not access the offer.

This really hard to solve the problem with Microsoft, and apparently the attendants do not have the least interest in helping the users and solve the doubts and problems.
Thema:

Loading...
  1. Gold & Game Pass 3 meses por R$ 3 [Translation - Gold & Game Pass 3 months by R $3] - Similar Threads - Gold Game Pass

2. Redeem Xbox Live Gold with Game Pass Ultimate Active

in XBoX Sales and Promo
    Redeem Xbox Live Gold with Game Pass Ultimate Active: Hey there I have an active subscription of Game Pass Ultimate (Including Gold) that expires in a few months, I have this gift card of 12 months of Xbox Live Gold, so my question is: Can I redeem...
  3. Xbox Live Gold Converting to Ultimate Game Pass

in XBoX Sales and Promo
    Xbox Live Gold Converting to Ultimate Game Pass: I currently have an Xbox Game Pass Ultimate subscription active on my account. I want to purchase an additional 12 months of Xbox Live Gold. I have about 1 month left on my Game Pass subscription....
  4. Two kids - two xboxs. Do I have to pay two lots of monthly fees (Gold or Game Pass)?

in XBoX on Consoles
    Two kids - two xboxs. Do I have to pay two lots of monthly fees (Gold or Game Pass)?: Any advice is appreciated. Can I just pay one monthly fee? If so can they still play with each other? I'm guessing when we first got the consul two years ago I should have set up 3 accounts one...
  5. I can not redeem Xbox Live Gold because the payment option on game pass ultimate was declined

in XBoX on Consoles
    I can not redeem Xbox Live Gold because the payment option on game pass ultimate was declined: I'm trying to redeem my Xbox Live Gold card, but it won't let me. I've been trying to cancel the subscription but it won't let me as well. I just want to play my games, and I am not able to pay...
  6. I accidentally cancelled by Xbox Gold subscription, but not my Game pass. Now I have access...

in XBoX Accessibility
    I accidentally cancelled by Xbox Gold subscription, but not my Game pass. Now I have access...: I wanted to cancel my Ultimate game pass, as I'm not getting much out of it and budgetary restrictions mean I'm better off at the moment using plain old Gold. I went onto my microsoft account...
  7. Join ultimate for £1 offer? Xbox gold to game pass ultimate.

in XBoX Sales and Promo
    Join ultimate for £1 offer? Xbox gold to game pass ultimate.: Have I got this right that the 'Join ultimate for £1' offer on the xbox dashboard converts all my current remaining xbox gold subscription to game pass ultimate for just £1 one off fee? Text...
  8. Question about how Xbox Live Gold & Game Pass Sharing works

in XBoX Games and Apps
    Question about how Xbox Live Gold & Game Pass Sharing works: Hello, For Christmas my partner purchased me an Xbox One so that I could finally play No Man's Sky. I also got six months of Game Pass Ultimate. My partner also made a Gamertag with her...
  9. Game pass ultimate cancellation and previous games with gold from Xbox live

in XBoX on Consoles
    Game pass ultimate cancellation and previous games with gold from Xbox live: I am thinking of upgrading my current xbox gold account to GPU but was just wanting some clarification in reference to my previous gold account and the games with gold i have gotten over the...
  10. Xbox Live Gold & Xbox Game Pass - expired codes

in XBoX on Consoles
    Xbox Live Gold & Xbox Game Pass - expired codes: My Xbox Live Ultimate account is about to expire, and I've recently purchased the limited edition Gears 5 controller, which had a card with codes for both 14 days of Xbox Live Gold and Xbox Game...