Heb een game gekocht maar er stond geweigerd naast bij aan koop...

Discus and support Heb een game gekocht maar er stond geweigerd naast bij aan koop... in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Gisteravond heb ik een game aangeschaft maar er staat geweigerd naast. Het geld is afgeschreven van mijn rekening maar ik heb de game niet. Vervolgens... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by H.wBM, Dec 5, 2019.

1. H.wBM
    H.wBM Guest

Gisteravond heb ik een game aangeschaft maar er staat geweigerd naast. Het geld is afgeschreven van mijn rekening maar ik heb de game niet. Vervolgens heb ik het opnieuw geprobeert maar nu kwam hij niet eens bij de aankoop geschiedenis maar is wederom afgeschreven.
    Zou iemand kunnen helpen?

[Translation-Last night I bought a game but it's refused next to it. The money has been written off from my account but I don't have the game. I then tried again but now he didn't even come to purchase history but has been written off again. Could
    anyone help?]

:)

H.wBM, Dec 5, 2019
  2. XBF Brad A Win User

Heb een game gekocht maar er stond geweigerd naast bij aan koop geschiedenis[Translation-Bought a game but it was refused next to buying history]

Hi H.wBM,

As the question has been answered, I will go ahead and lock this thread as to prevent repetitive answers. Feel free to come back anytime if you have a question or issue.

Thanks,

Brad
  3. WPAK Win User

Heb een game gekocht maar er stond geweigerd naast bij aan koop geschiedenis[Translation-Bought a game but it was refused next to buying history]

Web translation:

I bought a game but it was refused next to the purchase history

I bought a game last night but it is denied next to it.
    The money has been debited from my account but I don't have the game.

Then I tried again but now he did not even come to the purchase history but was again written off.
    Could anyone help?

Response:

Hoi,

voor een betalingsprobleem als dit, is het het beste om contact op te nemen met Xbox Support via telefoon (of chat).

Je kan deze opties vinden via
    http://support.xbox.com/contact-us

Response translation:

Hi,

for a payment issue like this, it is best to contact Xbox Support via phone (or chat).

You can find these options at http://support.xbox.com/contact-us
  4. mherreman Win User

Belgium, make original movie audio available and not only Frensh dubded version when Dutch subtitled version is not availble

Idem hier. Ik krijg een 'french' aanbod voorgeschoteld . Films, trailers, synopsis,... allemaal franstalig. En dit is bij mij al een paar jaar zo. Maar ik wens films in het engels te bekijken. Helaas wordt er niets aan gedaan.
  5. BARREL75 Win User

HELP ME

heb xbox one bundel met sunset overdrive gekocht daar zit een code in voor het spel, code ingevoerd geeft aan dat het om dat spel gaat . maar waar is het gebleven kan het spel nergens vinden ook niet in my games.
  6. JeroenBoom Win User

FAQ: NAT op 'Open' zetten voor Xbox 360

Online klanten met een HUAWEI HG655d modem opgelet. Als je heel toevallig één deze dagen je modem reset, en je modem begin hevig aan alle kanten te knipperen, laat em dan gaan, dan is deze aan het updaten. Dit gebeurde bij mij vannacht en ik heb het proces
    onderbroken omdat ik dacht dat er iets niet goed ging. Maar door mijn afbreken gaat het modem niet meer aan. Mocht dit bij jouw gebeuren, bel de klantenservice om een nieuw modem te laten leveren. Dan krijg je na 3 werkdagen een nieuwe en moet je de andere
    binnen 3 weken terug sturen. Einde ervaring!
Thema:

Loading...
  1. Heb een game gekocht maar er stond geweigerd naast bij aan koop... - Similar Threads - Heb een game

2. Hoe blokkeer je een game voor de Xbox?[Translation-How do you block a game for the Xbox?]

in XBoX Games and Apps
    Hoe blokkeer je een game voor de Xbox?[Translation-How do you block a game for the Xbox?]: Hoi, Mijn zoon heeft een xbox gekocht en daarbij ook een aantal spellen waarvan ik vind dat hij ze niet mag spelen. Daarom wil ik deze games blokkeren, en dat heb ik in eerste instantie...
  3. Vizio XWR100: ER IS EEN FOUT BIJ DE KLANTEN VAN ZIGGO ZE GEEFT MIJN EEN VERKEERDE KAST ZE...

in XboX Networking Hardware
    Vizio XWR100: ER IS EEN FOUT BIJ DE KLANTEN VAN ZIGGO ZE GEEFT MIJN EEN VERKEERDE KAST ZE...: Vizio XWR100: ER IS EEN FOUT BIJ DE KLANTEN VAN ZIGGO ZE GEEFT MIJN EEN VERKEERDE KAST ZE HEEFT MIJN EEN KAST VAN APP IK HEB EEN STANDAARD Hi Eldrid, Thanks for coming to the forums. Have you...
  4. een wrighter app

in XBoX Games and Apps
    een wrighter app: can you develop a free wrighter app so that i can wright a book on my xbox 14d6b7ab-96c2-4646-9bb1-e8b8f06c7aac
  5. de taal van microsoft games is veranderd in een onbekende taal, kan niet veranderen...

in XBoX on Windows
    de taal van microsoft games is veranderd in een onbekende taal, kan niet veranderen...: de taal van microsoft games is veranderd in een onbekende taal, kan niet veranderen (noitceloC eriatiloS tfosorciM) [Translate by Mod] The language of Microsoft Games has changed to an unknown...
  6. Fout "Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later opnieuw." bij instellen...

in XBoX Games and Apps
    Fout "Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later opnieuw." bij instellen...: [Translated Subject] Error "An unexpected error occurred. Please try again later. "Setting Privacy and online safety on account.xbox.com Ik kan mijn privacy instellingen niet wijzigen. Ik volg...
  7. Alle Xbox data naar een nieuw emailaccount [All Xbox data to a new email account]

in XBoX Accessibility
    Alle Xbox data naar een nieuw emailaccount [All Xbox data to a new email account]: Is het mogelijk alle data van een Xbox account over te zetten naar een andere email? M'n zoontje speelt op z'n Xbox One onder mijn Gmail account, maar ik wil dat hij met zijn eigen Gmail account...
  8. omzetten van een spel van xbox 360 naar xbox one het spel kinectimales -beren- ...

in XBoX Games and Apps
    omzetten van een spel van xbox 360 naar xbox one het spel kinectimales -beren- ...: Zou het mogelijk zijn om het spel kinectimals - beren xbox 360 naar xbox one omtezetten. Zodat ik het kan spellen op de xbox one? [Translation- Would it be possible to convert the game...
  9. Het gaat over een paar codes die ik heb ontvangen om spellen te downloaden.

in XBoX Sales and Promo
    Het gaat over een paar codes die ik heb ontvangen om spellen te downloaden.: Hallo mijn naam is Jordy Verweij, ik heb rond eind maart of begin april een email gehad van xbox en daar stond een paar codes op voor spellen te downloaden maar mijn vader heeft de email...
  10. Heb net forza horizon 4 gekocht maar geen code ontvangen hebben meer mensen hier last van [Mod ...

in XBoX Games and Apps
    Heb net forza horizon 4 gekocht maar geen code ontvangen hebben meer mensen hier last van [Mod ...: Heb net forza horizon 4 gekocht Geld is afgeschreven maar geen code ontvangen.. wat te doen? [Mod Translation-Have just bought forza horizon 4 Money has been written off but no code has been...