Hoe blokkeer je een game voor de Xbox?[Translation-How do you block a game for the Xbox?]

Discus and support Hoe blokkeer je een game voor de Xbox?[Translation-How do you block a game for the Xbox?] in XBoX Games and Apps to solve the problem; Hoi, Mijn zoon heeft een xbox gekocht en daarbij ook een aantal spellen waarvan ik vind dat hij ze niet mag spelen. Daarom wil ik deze games... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by LucasCrijns1, Mar 5, 2020.

1. LucasCrijns1
    LucasCrijns1 Guest

Hoe blokkeer je een game voor de Xbox?[Translation-How do you block a game for the Xbox?]

Hoi,

Mijn zoon heeft een xbox gekocht en daarbij ook een aantal spellen waarvan ik vind dat hij ze niet mag spelen. Daarom wil ik deze games blokkeren, en dat heb ik in eerste instantie geprobeerd met Ouderlijk Toezicht. Maar mijn zoon is zo slim geweest om gewoon
    een nieuw account aan te maken en daarop het spel te spelen, en als hij klaar is weer gewoon het account te verwijderen. Weet iemand dus hoe ik voor alle accounts op een apparaat het spel kan blokkeren? Ik
    [mod removed] het graag.

Met vriendelijke groet,

Lucas Crijns

[Translation-Hi

My son bought an xbox and also some games that I don't think he can play them. That's why I want to block these games, and I initially tried that with Parental Controls. But my son has been so smart to just create a new account and play the game on it, and
    when he's done just delete the account again. So does anyone know how to block the game for all accounts on a device? [mod removed] likes it.

Sincerely

Lucas Crijns]

:)

LucasCrijns1, Mar 5, 2020
  2. Mistress Sara Win User

Hi,

While you can't block a specific game as your son is just creating an guest account to get around the parental controls, you can create a guest key that needs to be entered in order for a guest to do anything. More information on the guest key can be found
    at
    https://beta.support.xbox.com/help/family-online-safety/online-safety/restrict-content-access-when-noone-signed-in

Hoi,

Hoewel je een specifiek spel niet **** blokkeren omdat je zoon gewoon een gastaccount maakt om het ouderlijk toezicht te omzeilen, kun je een gastcode maken die moet worden ingevoerd om een gast iets te laten doen. Meer informatie over de gastcode is te
    vinden op
    https://beta.support.xbox.com/help/family-online-safety/online-safety/restrict-content-access-when-noone-signed-in
  3. Sneltje P.A.S.C.A.L. Win User

CHIT CHAT BOX

Maar voor de Xbox 360 kan je nu ook een externe HDD koppelen tot max van 2TB.

je kan deze gewoon kopen prijzen zijn afhankelijk aan de leverancie plus minus 70 tot 100 euro voor 2TB-HDD en voor een #TB-HDD tussen de 95 en 200 euro.

Je kan ze gewoon koppelen aan je Xbox 360 of One deze formateerd de HDD voor gebruik op de console. Vervolgens selecteer je de Extrne HDD op het moment dat je een spel wil downloaden en installeren. De koppeling blijft gewoon aan je account daar hoef je,
    je geen zorgen over te maken.

Chop!!
  4. CrazY1985 Win User

Error xbox games

Probeer eens een power cycle te doen.

Dit kan je doen door de power knop op je xbox voor 10 seconden vast te houden.

[Translation-Try to do a power cycle.

You can do this by holding down the power button on your Xbox for 10 seconds. ]
  5. Sebastiaanvh Win User

Games delen op console

Je kan niet op je eigen account die games spelen.

Je kan wel een 2e account toevoegen en dus schakelen tussen die accounts.

De persoon waar je de one van koopt kan zijn account weer terug vorderen na het invullen van de beveiligings vragen en dan ben je de games kwijt.

Alles wat je koopt voor de games op dat andere account dus bv je premium voor bf zal dus op zijn account gedaan moeten worden.
  6. Magic Mart Win User

dead island

De game is idd, als je er van verwacht wat het doet (met de meeste dingen in het leven) erg tof!

Groot eiland, diverse gebieden. Het is een beetje qua loading van levels als Borderlands.

Ook het jatten van de kleuren voor wapens komt bijna rechtstreeks uit Borderlands.

Zit nu op level 26, ben benieuwd hoeveel quests ik nog kan doen voor de game toch echt over is.

Je kan als de game klaar is, nog wel nóg een keer spelen, met alle items en exp. die je hebt behaald in je eerste walkthroug.

Zombie's groeien ook mee!

Zeker een keer online co-op spelen! (Ook de Borderlands Glitch van wapens of items uitwisselen zit er weer in......

Greetz
Thema:

Loading...
  1. Hoe blokkeer je een game voor de Xbox?[Translation-How do you block a game for the Xbox?] - Similar Threads - Hoe blokkeer een

2. Heb een game gekocht maar er stond geweigerd naast bij aan koop...

in XBoX Sales and Promo
    Heb een game gekocht maar er stond geweigerd naast bij aan koop...: Gisteravond heb ik een game aangeschaft maar er staat geweigerd naast. Het geld is afgeschreven van mijn rekening maar ik heb de game niet. Vervolgens heb ik het opnieuw geprobeert maar nu kwam...
  3. hoe xbox abonnement stopzetten als je niet meer kan inloggen omdat je emailadres waarmee je...

in XBoX on Consoles
    hoe xbox abonnement stopzetten als je niet meer kan inloggen omdat je emailadres waarmee je...: [Title Translation - how to cancel the xbox subscription if you can no longer log in because your e-mail address with which you registered is no longer active] mijn zoon zijn email adres waarmee...
  4. hoe kan ik XBox van mijn co;puter verwijderen * [Translation - How can I remove XBox from...

in XBoX on Consoles
    hoe kan ik XBox van mijn co;puter verwijderen * [Translation - How can I remove XBox from...: wie kan mij helpen ! vreemden gebruiken mijn XBOX ! [Mod Removed - Personal Information] --------- [Mod Translation - Who can help me! Strangers use my XBOX!]...
  5. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik via mijn apple oortjes normaal met mensen kan comminuceren?...

in XBoX on Consoles
    Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik via mijn apple oortjes normaal met mensen kan comminuceren?...: Hoi, ik heb laatst een xbox one s gekocht, en die gebruik ik altijd in combinatie met apple oortjes. Nou [Mod Removed] ik de hele tijd een piep in mij oren als ik de oortjes in heb (aangesloten...
  6. xbox live gold code geactiveerd op de pc en is niet terug te vinden op de xbox 360, hoe kan ik ...

in XBoX on Consoles
    xbox live gold code geactiveerd op de pc en is niet terug te vinden op de xbox 360, hoe kan ik ...: (Mod Translation of Subject: Xbox Live Gold Code activated on the PC and cannot be found on the Xbox 360, how can I activate the code on the Xbox 360 now?) ?ik heb gisteren een xbox live gold...
  7. Banned and dont know hoe

in XBoX Games and Apps
    Banned and dont know hoe: soo I got banned the first time and I know why but 2nd time like a. Day later it happened again in the same week so could you lift my ban or at least tell me why I have it...
  8. Xbox some hoes

in XBoX on Consoles
    Xbox some hoes: I can't send messages or talk in party on Xbox live wtf is going on b7f5c5dc-af0a-4dcf-8c11-b07fb250d37a
  9. Hoe is xbox this awful?

in XBoX on Consoles
    Hoe is xbox this awful?: So i have been an xbox supporter since the very first and i mean dedicated. The 360 was pretty good after a few years but the x-one? Its like you came up with every bad idea and put it in this...
  10. Billing page only gives US States as options but I live in Australia - hoe do I change it?

in XBoX on Consoles
    Billing page only gives US States as options but I live in Australia - hoe do I change it?: I am trying to add my Billing Information on my XBox360, but when it asks for billing details, the only options are US States. I can't find where or how to change 'tis to allow me to Eter an...