Hola[Hello]

Discus and support Hola[Hello] in XBoX on Consoles to solve the problem; Hola elimine una cuenta de Xbox One, pero no se si Game pass se cobre automáticamente aunque haya eliminado mi cuenta, alguien que me ayude?... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by DiegoFlores Venegas, Jun 30, 2020 at 6:03 AM.

1. Hola[Hello]

Hola elimine una cuenta de Xbox One, pero no se si Game pass se cobre automáticamente aunque haya eliminado mi cuenta, alguien que me ayude?

[Translation - Hello, delete an Xbox One account, but I do not know if Game pass is charged automatically even if I have deleted my account, someone help me?]

:)

DiegoFlores Venegas, Jun 30, 2020 at 6:03 AM
    1 person likes this.
  2. XBF Jeremy Z Win User

hola [Hello]

Hello,
    fer559

Thank you for contacting Forum support!

Games released from a subscription will be free (or have price deals for games/content), but gold is needed when attempting to play online with others.

So to the question, gold is not needed if it's not a online only game.

Please let me know if that helps!

Thank you!
  3. fer559 Win User

hola [Hello]

si se que ser miembro gold es para jugar en linea y descargar juegos que regalan pero mi pregunta es al comprar fifa 19 van a dar sobres de jugadores de ultimate team y uniformes ect. pero es necesario tener el gold o me lo dan sin tener el gold

[Translate - If you are a gold member is to play online and download games that give away
    but my question is when you buy fifa 19 they will give envelopes of ultimate team players and uniforms ect.
    but is it necessary to have the gold or give it to me without having the gold]
  4. XBF Jasmine Z Win User

hola [Hello]

Hi Fer559,

When it comes to FIFA 19 Ultimate Team, Xbox Live Gold is required in order to access the players and uniforms, etc. For more information, please visit:
    Conditions and Restrictions.

I hope this helps :)
  5. XBF Ezra G Win User

Hola[Hello]

Hello DiegoFlores,

Thank you for your post. I understand you are experiencing an issue cancelling a recurring charge. To cancel a subscription, please check out the following article here:

Cancel recurring subscription charges
    .

I hope this helps!
  6. FlashSpirit3 Win User

hola -[Translation - hello]

Beunos dias

No estoy seguro de qué problema está buscando una solución. ¿Podría proporcionar más de una descripción?

Gacias

[translation- Good days

I'm not sure what problem you're looking for a solution. Could you provide more than one description?

Thanks]
Thema:

Hola[Hello]

Loading...
  1. Hola[Hello] - Similar Threads - Hola Hello

2. hola -[Translation - hello]

in XBoX on Windows
    hola -[Translation - hello]: quisiera saver si pudiste solucioanr tu problea, yo tambien tengo el mismo problema -[Translation - I would like to know if you could solve your problem, I also have the same problem]...
  3. hola que ago para que puncione mi exbox[Translation-hello that ago to puncture my exbox]

in XBoX on Mobile
    hola que ago para que puncione mi exbox[Translation-hello that ago to puncture my exbox]: hola que ago para que puncioné mi Xbox [Translation-hello that ago so I punctured my Xbox] 1ab6fda3-87be-4cea-ab67-8ecaf9ccb411
  4. HOLA , no puedo jugar en call of duty modern warfare[Translation-hello i cant play call of...

in XBoX Games and Apps
    HOLA , no puedo jugar en call of duty modern warfare[Translation-hello i cant play call of...: no puedo jugar call of dutyy modern warfare [Translation-i cant play call of duty modern warfare] c607adf3-2d79-4fd4-a02c-492fd2563f28
  5. Hola, deseo saber si en Colombia microsoft repara las consolas de xbox?[Hello, I want to...

in XBoX on Consoles
    Hola, deseo saber si en Colombia microsoft repara las consolas de xbox?[Hello, I want to...: Hola, Mi xbox enciende pero no muestra nada en la pantalla del Tv, deseo saber si en Colombia hay servicio tecnico de microsoft para revisar y reparar las consolas? [Translation - Hi, My Xbox...
  6. Hola quiero hacer una pregunta[Translation-Hello I want to ask a question]

in XBoX on Consoles
    Hola quiero hacer una pregunta[Translation-Hello I want to ask a question]: Buenos días apenas me avia quedado sin internet y fui a un Siberia a rentar yo tengo 2 consolas de videojuego una en casa otra en el despacho lo que paso es que me quede sin internet en casa y fui...
  7. Hola. Tengo un problema con mi renovación de tarjeta game pass.[Translation-Hello. I have a...

in XBoX Sales and Promo
    Hola. Tengo un problema con mi renovación de tarjeta game pass.[Translation-Hello. I have a...: El 15/04/2019 compre una tarjeta de game pass de 6 meses estaba en oferta a $10. bueno la compré con una tarjeta de regalo de $1000 y lo que sobró compré el juego de Forza horizon 4 hasta ahí todo...
  8. HOLA!, ¿ALGUIEN ME PUEDE AYUDAR? -[Translation - HELLO, CAN ANYONE HELP ME?]

in XBoX on Consoles
    HOLA!, ¿ALGUIEN ME PUEDE AYUDAR? -[Translation - HELLO, CAN ANYONE HELP ME?]: Hola a todos, he visto que la mayoría solo habla ingles pero espero alguien me pueda responder. Tengo un problema con mi xbox one y quisiera saber si a alguien le ha pasado lo mismo y si tienen...
  9. Hola[Translation-Hello]

in XBoX Accessibility
    Hola[Translation-Hello]: Buenos dias Intento comunicarme conn un ajente por fabor contactarme a este [mod removed-personal information] por texto o llamada en español por fabor Good morning I try to contact a worm by...
  10. hola tengo un problema con mi control parental, no recuerdo cual es. [Translation - hello I...

in XBoX on Consoles
    hola tengo un problema con mi control parental, no recuerdo cual es. [Translation - hello I...: como puedo restablecer mi xbox 360 para poder desactivar nuevamente mi control parental??? --------------- [Mod Translation - how can I reset my xbox 360 so I can disable my parental control...