Hola[Translation-Hello]

Discus and support Hola[Translation-Hello] in XBoX Accessibility to solve the problem; Buenos dias Intento comunicarme conn un ajente por fabor contactarme a este [mod removed-personal information] por texto o llamada en español por... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by RoxanaPuertas, Jun 28, 2019.

1. Hola[Translation-Hello]

Buenos dias

Intento comunicarme conn un ajente por fabor contactarme a este [mod removed-personal information] por texto o llamada en español por fabor

Good morning

I try to contact a worm by fabor contact me at this [mod removed-personal information] by text or call in Spanish by favor

:)

RoxanaPuertas, Jun 28, 2019
  2. FlashSpirit3 Win User

hola -[Translation - hello]

Beunos dias

No estoy seguro de qué problema está buscando una solución. ¿Podría proporcionar más de una descripción?

Gacias

[translation- Good days

I'm not sure what problem you're looking for a solution. Could you provide more than one description?

Thanks]
  3. XBF Leo G Win User

Hello sebastianpino nina,

Thanks for posting on the Xbox forums. We need a little more information to make sure we provide the correct solution. What is the issue that you are experiencing? Is there an error code or error message that appears when the issue occurs? Which troubleshooting
    steps have you attempted thus far? Be sure to let us know the results sebastianpino nina!
  4. RandyAU93 Win User

Hola[Translation-Hello]

Please don't post personal contact information in the Forums. This is for your protection and privacy. For Xbox Support in your region, visit
    this link.

Translating to Spanish using bing.com/translate:

Por favor, no publiques información de contacto personal en los Foros. Esto es para su protección y privacidad. Para el Soporte técnico de Xbox en su región, visite
    este vínculo.
  5. XBF Amber M Win User

Hola [Translation - Hello]

Hi Hadysmar,

Thanks for reaching out to us in the forums with this issue. Is it possible that your account is listed as a child account, rather than an adult account? If so, then you would need to gain permission from the adult account.

Age verification for parental consent

Another possibility is that it is age restricted due to the limitations set by the developer of the game. Would you be able to provide further information, such as the code or message you're receiving and the name of the game you're attempting to download?

Thanks, we hope to hear back!
  6. sebastianpino nina Win User

A la hora de buscar en multijugador nunca encuentro partida, solo encontré partida la primera vez que jugue el multijugador, luego cuando quise hacerlo por segunda vez esperaba unos 60 minutos y nunca encontraba la partida, pensé que como método de solución
    tenia que desisntalar y volver a instalar el juego, pero me volvió a pasar lo mismo intente jugar el multijugador y la primera vez encontré partida con normalidad, pero la segunda vez jamas encontré nada llevo con este problema mucho tiempo , y no gusta estar
    desisntalando y volviendo a instalar el juego para poder jugar las partidas multijugador.

[translation-When it came to searching multiplayer I never found a game, I only found game the first time I played multiplayer, then when I wanted to do it for the second time I expected about 60 minutes and never found the game, I thought that as
    a solution method I had to desist and reinstall the game, but I again tried to play multiplayer and the first time I found game normally , but the second time I never found anything I took with this problem for a long time, and I don't like to be desisting
    and reinstalling the game to be able to play multiplayer games. ]
Thema:

Hola[Translation-Hello]

Loading...
  1. Hola[Translation-Hello] - Similar Threads - Hola Translation Hello

2. Hola me aparece este error 807B0194.no me deja actualizar los juegos. -[Translation - Hello...

in XBoX Games and Apps
    Hola me aparece este error 807B0194.no me deja actualizar los juegos. -[Translation - Hello...: Hola me aparece este error 807B0194.no me deja actualizar los juegos. Alguien sabe que puede ser. Ayer quise instalar la app de Youtube y no me dejó. Pará que actualizan??? La [Mod Removed] así!!!...
  3. hola -[Translation - hello]

in XBoX on Windows
    hola -[Translation - hello]: quisiera saver si pudiste solucioanr tu problea, yo tambien tengo el mismo problema -[Translation - I would like to know if you could solve your problem, I also have the same problem]...
  4. hola que ago para que puncione mi exbox[Translation-hello that ago to puncture my exbox]

in XBoX on Mobile
    hola que ago para que puncione mi exbox[Translation-hello that ago to puncture my exbox]: hola que ago para que puncioné mi Xbox [Translation-hello that ago so I punctured my Xbox] 1ab6fda3-87be-4cea-ab67-8ecaf9ccb411
  5. HOLA , no puedo jugar en call of duty modern warfare[Translation-hello i cant play call of...

in XBoX Games and Apps
    HOLA , no puedo jugar en call of duty modern warfare[Translation-hello i cant play call of...: no puedo jugar call of dutyy modern warfare [Translation-i cant play call of duty modern warfare] c607adf3-2d79-4fd4-a02c-492fd2563f28
  6. Hola quiero hacer una pregunta[Translation-Hello I want to ask a question]

in XBoX on Consoles
    Hola quiero hacer una pregunta[Translation-Hello I want to ask a question]: Buenos días apenas me avia quedado sin internet y fui a un Siberia a rentar yo tengo 2 consolas de videojuego una en casa otra en el despacho lo que paso es que me quede sin internet en casa y fui...
  7. Hola. Tengo un problema con mi renovación de tarjeta game pass.[Translation-Hello. I have a...

in XBoX Sales and Promo
    Hola. Tengo un problema con mi renovación de tarjeta game pass.[Translation-Hello. I have a...: El 15/04/2019 compre una tarjeta de game pass de 6 meses estaba en oferta a $10. bueno la compré con una tarjeta de regalo de $1000 y lo que sobró compré el juego de Forza horizon 4 hasta ahí todo...
  8. HOLA!, ¿ALGUIEN ME PUEDE AYUDAR? -[Translation - HELLO, CAN ANYONE HELP ME?]

in XBoX on Consoles
    HOLA!, ¿ALGUIEN ME PUEDE AYUDAR? -[Translation - HELLO, CAN ANYONE HELP ME?]: Hola a todos, he visto que la mayoría solo habla ingles pero espero alguien me pueda responder. Tengo un problema con mi xbox one y quisiera saber si a alguien le ha pasado lo mismo y si tienen...
  9. hola tengo un problema con mi control parental, no recuerdo cual es. [Translation - hello I...

in XBoX on Consoles
    hola tengo un problema con mi control parental, no recuerdo cual es. [Translation - hello I...: como puedo restablecer mi xbox 360 para poder desactivar nuevamente mi control parental??? --------------- [Mod Translation - how can I reset my xbox 360 so I can disable my parental control...
  10. Hola se me olvidó mi contraseña de control parental [Translate] Hello I forgot my parental...

in XBoX on Consoles
    Hola se me olvidó mi contraseña de control parental [Translate] Hello I forgot my parental...: Hola se me olvidó mi contraseña de control parental Xbox 360 fat [Translate by Mod] Hello I forgot my parental control password Xbox 360 fat d95fa484-23b5-421f-a1f5-8cef4a83c124