Houve problema com a atualização [Mod Translated - There was a problem updating]

Discus and support Houve problema com a atualização [Mod Translated - There was a problem updating] in XBoX Accessibility to solve the problem; Eu estou tendando baixar a atualização mais recente e só baixa até os 13% e trava por um tempo e diz, houve um problema com a atualização. O código de... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by ClaudioPereira4, Aug 29, 2019.

1. Houve problema com a atualização [Mod Translated - There was a problem updating]

Eu estou tendando baixar a atualização mais recente e só baixa até os 13% e trava por um tempo e diz, houve um problema com a atualização. O código de erro que aparece é - 0x80070079 0x00000000 0x90000005. Eu entrei no link de suporte que aparece na tela
    mas não aparece um protocolo para este código. Help

[Mod Translated - I'm tending to download the latest update and it only drops down to 13% and hangs for a while and says there was a problem with the update. The error code that appears is - 0x80070079 0x00000000 0x90000005. I entered the support
    link that appears on the screen but no protocol for this code appears. Help]

:)

ClaudioPereira4, Aug 29, 2019
  2. ClaudioPereira4 Win User

Houve problema com a atualização [Mod Translated - There was a problem updating]

Então, eu fiz tudo que foi sugerido acima, dei reset no meu xbox, só que quando estava configurando ele, na hora de atualizar travou no mesmo 13% e apareceu o mesmo erro. Aí eu dei mais uma busca aqui na pagina que da pra pesquisar os códigos e vi que
    o problema pode ser de conexão com a xbox live, e pra resolver isso teria que abrir o painel e ir na configuração, Mas como eu reserei o xbox não dá pra abrir o painel e acessar a configuração. Estou no aguardo de uma solução.

[Mod Translated - So, I did everything that was suggested above, I reset my Xbox, but when I was setting it, the time to update caught the same 13% and the same error appeared. Then I did another search here on the page that gives to search the codes
    and saw that the problem may be connecting to Xbox live, and to solve it would have to open the panel and go to the configuration, but as I resented the Xbox not You can open the panel and access the configuration. I am awaiting a solution.]
  3. XBF Ruben D Win User

Hello ClaudioPereira4,

Thank you for posting on Xbox Forums. In regards to the issue with the update, have you tried to Reset your Network Router? If not, I would suggest trying to unplug the router for 5 minutes, then plug it back in and
    Power Cycle the console. If that doesn't resolve the issue with the update, you may have to try a
    Soft Factory Reset of the console, (Keep Games & Apps). If that option does not work out you will need to try the
    Offline System Update Solution.

If you have any other questions please feel free to reply back letting us know. Thank you again for posting on Xbox Forums.
  4. XBF Ruben D Win User

Hello ClaudioPereira4,

Thank you for replying back so quickly. in regards to your reply, I understand that you have stated that you Reset the console and that the update once again stopped at 13%, did you try doing an
    Offline System Update as I had suggested previously? If not, I would recommend trying this as a next viable step forward in trying
    to resolve this issue.

If you can please try this suggest step and then reply back letting us know if it resolved the issue. Thank you again for posting on Xbox Forums.
  5. REYNOLDSREYNOLDS Win User

Hello ClaudioPereira4,

Thank you for posting on Xbox Forums. In regards to the issue with the update, have you tried to Reset your Network Router? If not, I would suggest trying to unplug the router for 5 minutes, then plug it back in and
    Power Cycle the console. If that doesn't resolve the issue with the update, you may have to try a
    Soft Factory Reset of the console, (Keep Games & Apps). If that option does not work out you will need to try the
    Offline System Update Solution.

If you have any other questions please feel free to reply back letting us know. Thank you again for posting on Xbox Forums.
    So when I get on xbox and connect to my internet its says my internet is connected perfectly fine but then this page pops up saying "you need to update this console, but somthing went wrong.

The error code it gives me it 0x8B10000B 0x00000000 0x00000204

And I hit try again nothing happens
  6. kardevil2 Win User

xbox 1 controller

Pode ser problema de atualização ....

[Mod translation: may be upgrade problem.... ]
Thema:

Loading...
  1. Houve problema com a atualização [Mod Translated - There was a problem updating] - Similar Threads - Houve problema com

2. Problemas com a conexão no Xbox One

in XBoX Games and Apps
    Problemas com a conexão no Xbox One: ALGUÉM POR FAVOR ME AJUDA, NO MEU XBOX MEU PING EM JOGOS ONLINE SEMPRE FICA TRAVADO EM 200, SENDO QUE MINHA INTERNET É DE 200 MEGAS, PENSAVA QUE O PROBLEMA ESTAVA NA OPERADORA, MAS EM TODOS OS...
  3. Problem buying , Problema ao comprar

in XBoX Games and Apps
    Problem buying , Problema ao comprar: English:I went to try to buy Gta 5 but it appeared on the screen: unable to process your buy . Portuguese:Eu fui tentar comprar o Gta 5 mas apareceu na tela : não foi possivel processar a sua...
  4. Problemas com jogos da Codemasters no Xbox Beta PC (Dirty Rally 2.0 e F1 2018) [Problems...

in XBoX on Windows
    Problemas com jogos da Codemasters no Xbox Beta PC (Dirty Rally 2.0 e F1 2018) [Problems...: Estou tendo problemas com Dirty Rally 2.0 e F1 2018 no Xbox Beta. Ambos mistram uma mensagem de "Falha de carregamento" logo no início do jogo. O Dirty eu nem consegui jogar, pq fica nessa...
  5. Problema con mi Xbox [Mod Translation - Problem with my Xbox]

in XBoX on Consoles
    Problema con mi Xbox [Mod Translation - Problem with my Xbox]: Mi xbox one se apaga completamente cada vez que se inicia algun juego y para poder volver a usarla debo desconectar todo y volver a conectarlo alguien sabe como solucionarlo? por favor ayudenme....
  6. Problemas de Sincronização[Translation-Sync Issues]

in XBoX on Windows
    Problemas de Sincronização[Translation-Sync Issues]: Não consigo sincronizar a minha conta Xbox no Asphalt 8. Eu mando ele conectar com a minha conta Xbox mas não ta dando certo e ele diz que não é possível. Alguem pode me ajudar? [Translation-I...
  7. problema con mi renovacion de cuenta game pass (problem with my game pass account renewal)

in XBoX Games and Apps
    problema con mi renovacion de cuenta game pass (problem with my game pass account renewal): necesito saber como solicitar una llamada a microsoft para que me marque y me ayude a pagar mi saldo vencido con el credito que tengo en Microsoft Translation: I need to know how to request a...
  8. problemas with gold gratis TEKKEN TAG TOURNAMENT 2 (problems with gold free TEKKEN TAG...

in XBoX Games and Apps
    problemas with gold gratis TEKKEN TAG TOURNAMENT 2 (problems with gold free TEKKEN TAG...: essa mensagens de erro Your purchase cannot be completed at this time. Please try again. estou tentando baixar o jogo desde dia 16/9 ate dia 30/9 ate agora nao consegui injusto isso ja mandei...
  9. Problema de login no Minecraft Windows 10 Edition [Mod Translation-Login problem no...

in XBoX on Windows
    Problema de login no Minecraft Windows 10 Edition [Mod Translation-Login problem no...: Estou tendo o seguinte problema: Bom, comprei o Minecraft Windows 10 edition, certo. Baixei, e entrei. Quando fui logar, apareceu a seguinte mensagem "Tentamos conectar você a sua conta da...
  10. MINECRAFT WINDOWS 10 EDITION "Houve um problema ao carregar este mundo" [Translation -...

in XBoX on Windows
    MINECRAFT WINDOWS 10 EDITION "Houve um problema ao carregar este mundo" [Translation -...: Adquiri recentemente no marketplace um mundo chamado Sam & Danni. Tento Criar o mundo e ele simplesmente me mostra essa mensagem. já tentei iniciar no modo single player, já tentei desinstalar e...