hybridnerdz.com recruiting for all games

Discus and support hybridnerdz.com recruiting for all games in XBoX Games and Apps to solve the problem; We have two sides to the clan. One is strictly COD and the other side is everything else labeled as RPG/MMO/other games. We are an active clan with... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by hybrd soul, May 6, 2015.

1. hybrd soul
    hybrd soul Guest

We have two sides to the clan. One is strictly COD and the other side is everything else labeled as RPG/MMO/other games. We are an active clan with veterans in all game types. We strive to play together in as many games as possible and are currently recruiting
    for both sides of the clan. We ask that you be active on the clan website as well as an active mature gamer. Register and apply at hybrid nerdz.com. u can message me at anytime with questions.

:)

hybrd soul, May 6, 2015
  2. hybrd soul
    hybrd soul Guest
    Recruiting for ESO hybridnerdz.com

We are currently recruiting for elder scrolls online when it releases in June. We currently have a well founded cod clan and one in never winter. To join just register and apply at hybridnerdz.com and let us know you are there for ESO. We will run pve as
    well as PvP and I believe the majority of us will start in the ebonheart faction. This may change based on the opinion of those involved. You may also message me anytime on xboxlive.

hybrd soul, May 6, 2015
  3. hybrd soul
    hybrd soul Guest
    Mature Gamer looking for a good laid back group

Hybridnerdz.com might be the place for u. We have cod side and a side for all other game types

hybrd soul, May 6, 2015
  4. hybrd soul
    hybrd soul Guest

On the RPG mmo side our main game is never winter until elder scrolls online comes out for Xbox one. But we also play battlefield,gtav, dragon age etc.

hybrd soul, May 6, 2015
  5. hybrd soul Win User

On the RPG mmo side our main game is never winter until elder scrolls online comes out for Xbox one. But we also play battlefield,gtav, dragon age etc.
  6. hybrd soul Win User

Mature Gamer looking for a good laid back group

Hybridnerdz.com might be the place for u. We have cod side and a side for all other game types
  7. DismayingRose89 Win User

Black Crow Society Recruiting

We play more games like all the members play different games and they can recruit people on that game but their going to have to tell me their gamer tag and what game they recruited them in.
  8. P R ll D E Win User

Project: GU RECRUITING all players!

Still recruiting all players no matter what game you play, we'll accept you into our fold!
  9. Trollin Thunder Win User

GIRLS GONE GAMING [3G CLAN] RECRUITING EVENT!

You have to go here to recruit. Recruiting is not allow in game specific forums.
Thema:

Loading...
  1. hybridnerdz.com recruiting for all games - Similar Threads - hybridnerdz com recruiting

2. states of decay jungernaut edition com falta de conteudo

in XBoX Games and Apps
    states of decay jungernaut edition com falta de conteudo: eu tenho states of decay jungernaut edition (que no caso vem com todas as dlcs do jogo) e realmente recebo todas, porem o idependence pack não aparece, eu ja tetei baiar manualmente porem ****...
  3. Por Favor...... Ajuda com jogos da ROCKSTAR[translation-Please...... Help with ROCKSTAR games]

in XBoX on Consoles
    Por Favor...... Ajuda com jogos da ROCKSTAR[translation-Please...... Help with ROCKSTAR games]: Ola a todos. recentemente o Jogo GTA V e RED DEAD 2 deixaram de funcionar no modo on-line. ao tentar acessar o modo online recebo a mensagem que não foi possivel acessar o modo online, que não...
  4. Headset com audio sem microfone na partida / Headset with audio but no mic during game

in XBoX on Consoles
    Headset com audio sem microfone na partida / Headset with audio but no mic during game: Olá. Tenho um XBOX One S e meu headset é um HyperX Cloud Stinger 2. Consigo ouvir bem, mas o microfone não funciona quando entro nas partidas. Quando eu crio um grupo, percebo que o microfone...
  5. Oque houve com minha conta Microsoft Rewards ?

in XBoX Accessibility
    Oque houve com minha conta Microsoft Rewards ?: Gostaria de saber oque houve com minha conta na hora de abrir o Rewards ? Não está abrindo, e quando abre fala que está (Suspensa) Se foi o caso, o porquê e quando volta ao normal ? Se cometi...
  6. Nao to conseguindo entrar com meu perfil no xbox one

in XBoX on Consoles
    Nao to conseguindo entrar com meu perfil no xbox one: Nao to conseguindo entrar com meu perfil no xbox one eu entro e ele pede senha eu digito a senha e nao conecta continua pedindo a senha 350699c6-ec13-4cc6-9074-06de98bc7f52
  7. Controle do Xbox One S com Defeito[Defective Xbox One S Controller]

in XBoX on Consoles
    Controle do Xbox One S com Defeito[Defective Xbox One S Controller]: Boa noite, me chamo Frank e me encontro com um alto nível de insatisfação em relação ao controle do "xbox one s" (branco), com apenas seis meses de uso, e com pouquíssima frequência, ele veio a...
  8. CD COM BOLHA [Edit - Translation] - CD WITH BUBBLE

in XBoX Games and Apps
    CD COM BOLHA [Edit - Translation] - CD WITH BUBBLE: Olá, tenho a mídia física do Gta V há algum tempo, e quando fui jogar, dizia que não havia disco nenhum, quando fui ver o disco, estavestava com bolhas nas laterais, sendo que eu sempre fui muito...
  9. Não consigo jogar com meu amigo[Translation-I can't play with my friend]

in XBoX on Windows
    Não consigo jogar com meu amigo[Translation-I can't play with my friend]: Não consigo jogar Minecraft Bedrock Edition come meu amigo. Eu tenho no Pc e ele no Ps4, pesquisando um pouco achei algo sobre a Rede Xbox, logo apos fiz todos os reparos e mesmo assim ainda não...
  10. Suporte: Controle com Defeito na Garantia[Translation-Support: Warranty Faulty Control]

in XBoX on Consoles
    Suporte: Controle com Defeito na Garantia[Translation-Support: Warranty Faulty Control]: Bom Dia! Preciso de uma ajuda... Comprei um Xbox One para o meu filho. O controle apresentou defeito depois de 2 dias, botão RB. Tentei por 2 vezes usar o caminho pelo site: - Seguir o passo...