I games with gold riscattati sono spariti dalla lista di installazione pronta, e me li fa ...

Discus and support I games with gold riscattati sono spariti dalla lista di installazione pronta, e me li fa ... in XBoX Games and Apps to solve the problem; Scusate il disturbo ma avrei un problema che si è ripetuto nell'arco degli anni. Alcune volte, senza alcun apparente motivo, scompaiono dei giochi... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by Blackdead10, Aug 15, 2018.

1. Blackdead10
    Blackdead10 Guest

I games with gold riscattati sono spariti dalla lista di installazione pronta, e me li fa ...

Scusate il disturbo ma avrei un problema che si è ripetuto nell'arco degli anni. Alcune volte, senza alcun apparente motivo, scompaiono dei giochi games with gold riscattati, dalla lista dei giochi in installazione pronta, e quando vado nello store mi dice
    che devo comprarli. Alcuni esempi di cui ho certezza massima sono i games with gold di agosto e giugno 2016, sia giochi One che 360. Ho l'abbonamento gold ancora attivo, ho provato a rimuovere il game sharing e anche a rendere visibili tutti contenuti nascosti
    ma nulla è cambiato.

Edit: Ho controllato, e mi sono accorto anche la sparizione dei games with gold di agosto 2018 e sono sicuro al 100% che quelli di cui mi sono accorto sono solo una parte di quelli scomparsi.

:)

Blackdead10, Aug 15, 2018
  2. Enigma988
    Enigma988 Guest
    forza motorsport 4

salve ma non ci sono più i dlc di forza 4 perchè fino a due settimane fa li stavo scaricando

Enigma988, Aug 15, 2018
  3. Antepara
    Antepara Guest
    Account creator tool

Nella mia lista di obbiettivi appare un app di nome Account creator tool. Come faccio a eliminarla? Dalla mia xbox 360 non si vede, ma se accedo online si vede nella lista degli obbiettivi e dei giochi.

Antepara, Aug 15, 2018
  4. AMK InSaNitY
    AMK InSaNitY Guest

In this case You should contact Xbox Support via phone or chat online.

AMK InSaNitY, Aug 15, 2018
  5. Blackdead10
    Blackdead10 Guest
    Ok, thanks. I'll try tomorrow

Blackdead10, Nov 2, 2018
  6. Blackdead10 Win User

I games with gold riscattati sono spariti dalla lista di installazione pronta, e me li fa ricomprare

Ok, thanks. I'll try tomorrow
  7. AMK InSaNitY Win User

I games with gold riscattati sono spariti dalla lista di installazione pronta, e me li fa ricomprare

In this case You should contact Xbox Support via phone or chat online.
  8. Marcox94 Win User

Xbox 360 games with gold!

Fino a poco tempo fa se eri gold non ti davano nessun gioco gratis e nessuno diceva niente.quindi ora che avete da lamentarvi? alla fine questi giochi gratis sono meglio di niente no?
  9. TurfyTundra321 Win User

xbox live not connected

Sono italiano perchè non mimsi connette e nn mi fa giocare online e mi dice che non sono abilitato???
  10. GIANMARIA-794AD981-8 Win User

[ Warhammer 40000 Space Marine] e Warhammer Kill Team

Praticamente metti il gioco e ti far scaricare un patch da 16 mega.

Li sempre nel gioco vai nella modalit online vedrai exterminatus li clicchi e ti dir che devi scaricarlo dal market place, dicendo si te lo fa scaricare direttamente.

O vai dalla dashboard in marketplace giochi--estensioni dei giochi--recenti e la trovi.
Thema:

Loading...
  1. I games with gold riscattati sono spariti dalla lista di installazione pronta, e me li fa ... - Similar Threads - games gold riscattati

2. No payment option available when trying to get a xbox 360 game via Gold live for xbox one

in XBoX Games and Apps
    No payment option available when trying to get a xbox 360 game via Gold live for xbox one: Hey there! I've been trying to get " Tekken tag tournament 2", since it's free on gold now. Thing is, after I select it and click see price, then I click continue, there are no payment options...
  3. Games with Gold 'Repeats'

in XBoX Games and Apps
    Games with Gold 'Repeats': Once again, at least here in South Africa, we have gotten Ms Splosion Man as a Game with Gold title. Yes, again. The second time in 5 months. Previously, when Castlevania wasn't available we had...
  4. I can play multiplayer but can't get Games with Gold

in XBoX Games and Apps
    I can play multiplayer but can't get Games with Gold: That's exactly it. I have Gold. I bought a year subscription three months ago. I bought one month of Game Pass Ultimate, but cancelled it a couple weeks in and got a refund. Could cancelling that...
  5. Impossible to redeem game "Xbox live gold" in marketplace

in XBoX Games and Apps
    Impossible to redeem game "Xbox live gold" in marketplace: Hi, when I try to redeem a game from marketplace because it's part of promotion"Xbox live gold", after the confirmation page with the payment method, I enter in a page that has the loading image...
  6. Tekken Tag Tournament 2 Games with Gold

in XBoX Games and Apps
    Tekken Tag Tournament 2 Games with Gold: Why is Tekken Tag Tournament 2 not available to download with Games with Gold in South Africa? There's just a bunch of DLC, but the game itself isn't even in the store....
  7. Games with a gold status is now only for statistics and advertising?

in XBoX Sales and Promo
    Games with a gold status is now only for statistics and advertising?: For a long time on a subscription with a golden status, they distribute various crafts that almost no one buys, but the economic crisis requires more. Now by subscription they will distribute...
  8. Games with gold

in XBoX Games and Apps
    Games with gold: I downloaded Gears of War 4 in August for free and it's still sending me to the trial 086f8eb6-40a3-4147-86c9-bfa7f094b787
  9. problem Earth Defense Force 2025 Gold Game September 2019

in XBoX Games and Apps
    problem Earth Defense Force 2025 Gold Game September 2019: Hello, I can not recover the Earth Defense Force 2025 game this month. I have the right to a blank page when validating the download via the Web page...
  10. Can I play old Xbox 360 games on Xbox Live Gold

in XBoX Games and Apps
    Can I play old Xbox 360 games on Xbox Live Gold: I have an old xbox 360 and Fifa 11. I just signed up for Xbox Live Gold so that I could play online but when I try to connect it says the EA servers are down. Is this a connection error or is this...