IK kan mijn minecraft niet meer openen [Translate] I can't open my minecraft anymore

Discus and support IK kan mijn minecraft niet meer openen [Translate] I can't open my minecraft anymore in XBoX on Windows to solve the problem; Hallo ik sinds gisteren het probleem dat ik mijn minecraft niet meer kan openen. Namelijk als ik dat probeer, Sluit het meteen weer af kan iemand mij... Discussion in 'XBoX on Windows' started by hoppy38, Nov 8, 2019.

1. hoppy38
    hoppy38 Guest

IK kan mijn minecraft niet meer openen [Translate] I can't open my minecraft anymore

Hallo ik sinds gisteren het probleem dat ik mijn minecraft niet meer kan openen. Namelijk als ik dat probeer, Sluit het meteen weer af kan iemand mij helpen? Dank je wel.

[Translate by Mod]

Hi i since yesterday the problem I can no longer open my minecraft. Namely if I try, close it off right away can someone help me? Thank you so much.

:)

hoppy38, Nov 8, 2019
Thema:

Loading...
  1. IK kan mijn minecraft niet meer openen [Translate] I can't open my minecraft anymore - Similar Threads - kan mijn minecraft

2. Kan inte lägga till vän i MCPE[Translation-Can't add friend in MCPE]

in XBoX on Mobile
    Kan inte lägga till vän i MCPE[Translation-Can't add friend in MCPE]: Jag kan inte lägga till mina vänner i MCPE. Står att jag behöver fixa med sekretessinställningar. Men hittar inte de. [Translation-I can't add my friends in MCPE. Says I need to fix with privacy...
  3. Windows game bar kan inte använda mikrofonen [Edit - Translation] - Windows game bar cannot...

in XBoX on Windows
    Windows game bar kan inte använda mikrofonen [Edit - Translation] - Windows game bar cannot...: Hej, jag skulle nyss försöka sätta upp Windows game bar för första gången eftersom jag ska börja publicera spelvideor på Youtube. Allting gick perfekt när jag skulle ställa in kortkommandon osv,...
  4. Kan inte spela några spel eller seldemos [Can not play any games or Seldemos ]

in XBoX on Windows
    Kan inte spela några spel eller seldemos [Can not play any games or Seldemos ]: Hej Jag kan inte spela några spel eller speldemos på PC trots att jag har Xbox konto och jag har aktiverat min enhet, Acer 7750G, vad kan detta bero på? [Translation-Hi I can not play any games...
  5. hoe kan ik XBox van mijn co;puter verwijderen * [Translation - How can I remove XBox from...

in XBoX on Consoles
    hoe kan ik XBox van mijn co;puter verwijderen * [Translation - How can I remove XBox from...: wie kan mij helpen ! vreemden gebruiken mijn XBOX ! [Mod Removed - Personal Information] --------- [Mod Translation - Who can help me! Strangers use my XBOX!]...
  6. Jag kan inte registrera min trasiga kontrolls serienummer [Mod Translation - I cannot...

in XBoX on Consoles
    Jag kan inte registrera min trasiga kontrolls serienummer [Mod Translation - I cannot...: Jag undrar hur jag ska kunna skicka in min trasiga kontroll? Genom service center ska man kunna registrera sina produtlers serie nummer men detta fungersr ej med min kontroll trots att mitt xbox...
  7. de taal van microsoft games is veranderd in een onbekende taal, kan niet veranderen...

in XBoX on Windows
    de taal van microsoft games is veranderd in een onbekende taal, kan niet veranderen...: de taal van microsoft games is veranderd in een onbekende taal, kan niet veranderen (noitceloC eriatiloS tfosorciM) [Translate by Mod] The language of Microsoft Games has changed to an unknown...
  8. Kan Xbox Live Gold abonnement niet verlengen[Translation-Can't renew Xbox Live Gold...

in XBoX Sales and Promo
    Kan Xbox Live Gold abonnement niet verlengen[Translation-Can't renew Xbox Live Gold...: Het Xbox Live Gold abonnement van mijn zoon is afgelopen en nu kreeg hij een aanbieding te zien op de Xbox om het tegen korting te verlengen. Als hij dit wil kopen krijgt hij de melding: 'Je...
  9. Kan game opeens niet meer starten[Can't start game suddenly anymore]

in XBoX Games and Apps
    Kan game opeens niet meer starten[Can't start game suddenly anymore]: Vorige mnd heb ik een 360 game namelijk operation flashpoint dragon rising gekocht op disc. Na 2 keer de game te hebben gebruikt kan ik m vandaag opeens niet meer gebruiken. Ik keek al op de lijst...
  10. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik via mijn apple oortjes normaal met mensen kan comminuceren?...

in XBoX on Consoles
    Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik via mijn apple oortjes normaal met mensen kan comminuceren?...: Hoi, ik heb laatst een xbox one s gekocht, en die gebruik ik altijd in combinatie met apple oortjes. Nou [Mod Removed] ik de hele tijd een piep in mij oren als ik de oortjes in heb (aangesloten...