impossible de finaliser l'achat sur disney magic kingdom[Translation-impossible to finalize...

Discus and support impossible de finaliser l'achat sur disney magic kingdom[Translation-impossible to finalize... in XBoX Games and Apps to solve the problem; Bonjour, Suite un événement sur le jeu disney magic kingdom, je souhaite effectuer un achat et cela m'affiche, "impossible de finaliser l'achat car... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by SatRéOUASET, Oct 21, 2019.

1. SatRéOUASET
    SatRéOUASET Guest

impossible de finaliser l'achat sur disney magic kingdom[Translation-impossible to finalize...

Bonjour,

Suite un événement sur le jeu disney magic kingdom, je souhaite effectuer un achat et cela m'affiche, "impossible de finaliser l'achat car vous possédez déj pack événement 2"

j'aimerai avoir des détails sur ce message qui me bloque en fait dans l'utilisation du jeu.

Merci bonne soirée

[Translation-Hello

Following an event on the game disney magic kingdom, I want to make a purchase and it shows me, "impossible to finalize the purchase because you already own event pack 2"

I would like to have details about this message that actually blocks me in the use of the game.

Thank you good evening]

:)

SatRéOUASET, Oct 21, 2019
  2. SatRéOUASET Win User

impossible de finaliser l'achat sur disney magic kingdom[Translation-impossible to finalize purchase on disney magic kingdom]

Bonsoir et merci de vos explications, je ne joue pas sur téléphone android, je joue sur pc, windows 8, le jeu est installé depuis le windows store.

Pouvez vous m'indiquer la marche suivre que vous venez de me donner dans le précédent message pour vérifier, merci.

J'ai déj vérifié mon historique d'achat et il est jour de l'achat que j'ai fait et qui n'est pas le même que je souhaite faire.

Ceci serait un nouveau achat.

Merci de votre aide.

[Translation - Good evening and thank you for your explanations, I do not play on android phone, I play on pc, windows 8, the game is installed from the windows store. Can you tell me the procedure that you just gave me in the previous message to
    check, thank you. I have already verified my purchase history and it is up to date of the purchase I made and which is not the same that I wish to do. This would be a new purchase. Thank you for your help.]
  3. XBF Brad A Win User

impossible de finaliser l'achat sur disney magic kingdom[Translation-impossible to finalize purchase on disney magic kingdom]

Hi Fellow gamer,

Thanks for coming to the forums. We recommend to check the game content. When you get that message it means it is registering as you already own it. go to my games and apps>highlight the game>hit the start(menu)button>go to manage game>look under ready to
    install see if the pack shows there. Also check installed and see if the pack shows installed. You can also check your

order history
    to see if you have purchased it in the past.

Thanks,

Brad
  4. ClémentDanieau Win User

XBOX LIVE DOWN

Oui impossible de se connecter, aucune information. Message d’erreur 0x87DD006 mais pas de probleme sur mon compte

-[Translation - Yes impossible to connect, no information. Error message 0x87DD006 but no problem on my account]
  5. elofox88 Win User

paiement en ligne[Translation-online payment]

Réessayer hier soir sur la XBOX....même message! Impossible de passer commande

[Translation-Try again last night on the XBOX.... Same message! Can't order ]
  6. EvanLcdc Win User

Succès gagnés par un hacker (Success earned by a hacker)

Cela veut dire ? Que je ne gagnerai plus de succès par exemple sur forza le succès acheter une premiere voiture sera impossible a obtenir ?

Translation:

That means ? That I will not gain more success for example on forza the success to buy a first car will be impossible to obtain?
Thema:

Loading...
  1. impossible de finaliser l'achat sur disney magic kingdom[Translation-impossible to finalize... - Similar Threads - impossible finaliser l'achat

2. Impossible to subscribe

in XBoX Accessibility
    Impossible to subscribe: Hi, Since 3 days I can't subscribe to the xbox gamepass ultimate, on my smartphone (galaxy note 10), it's showing that I don't have the right to subscribe to any of the gamepass propositions and...
  3. impossible to subscribe or convert the xbox live gold subscription to gamepass

in XBoX Games and Apps
    impossible to subscribe or convert the xbox live gold subscription to gamepass: I am unable to subscribe to the gamepass, converting my live gold subscription even redeeming a code. the error does not even have a known error code. [img] 3 9fd003dd-57d9-4916-ac83-8935f5d154cb
  4. Impossible d’installer Roblox sur XBOX ONE S ni de faire disparaître le code d’erreur...

in XBoX on Consoles
    Impossible d’installer Roblox sur XBOX ONE S ni de faire disparaître le code d’erreur...: Bonjour les amis, sa fait 1 mois que j’ai la XBOX ONE S . Quand je l’ai achetée. Après m’être identifié je suis allé sur le Microsoft store puis j’ai recherché Roblox mais quand le jeu s’affiche...
  5. Account recovery impossible, no service access, subscription goes on charging without...

in XBoX Games and Apps
    Account recovery impossible, no service access, subscription goes on charging without...: Hi, I've recently created a new e-mail account just to use with Xbox Game Pass Ultimate service on pc...this email was *** Die E-Mail-Adresse wurde aus Datenschutzgründen entfernt. *** I've made...
  6. IMPOSSIBLE TO GET PHONE SUPPORT???

in XBoX on Consoles
    IMPOSSIBLE TO GET PHONE SUPPORT???: Microsoft, Has a Serious Problem, That's Actually Turning People Off About the Company's Products and Them as a Whole!!!! This lack of Phone ( the Lil Silly Stuff!!!) Support, And Having Live "...
  7. Xbox One impossível se conectar a rede wi-fi !!![Xbox One impossible to connect to wifi...

in XBoX on Consoles
    Xbox One impossível se conectar a rede wi-fi !!![Xbox One impossible to connect to wifi...: A conexão de rede wi-fi aparece normalmente, porém ao tentar conectar a rede, aparece uma mensagem falando que é impossível se conectar a rede e logo após aparece 6 dicas de como posso resolver o...
  8. impossibile giocare a fortnite[Translation-impossible to play fortnite]

in XBoX Games and Apps
    impossibile giocare a fortnite[Translation-impossible to play fortnite]: salve stamattina mi è apparso un messaggio strano quando do provato ad accedere al mio account epic games: impossibile accedere per xbox live. vorrei sapere cosa significa. grazie...
  9. so it's impossible to upload to youtube with x box??

in XBoX Games and Apps
    so it's impossible to upload to youtube with x box??: I'm trying to figure out how to upload clips I've saved from my console to youtube. However it's not working. None of the videos I've looked up match what I'm seeing, and the menu is so...
  10. Impossible d'acheter quelque chose avec mon solde Microsoft - Can't buy something with my...

in XBoX Games and Apps
    Impossible d'acheter quelque chose avec mon solde Microsoft - Can't buy something with my...: Bonjour, Il m'est impossible d'acheter quoique ce soit sur le Marché Xbox Live avec mon solde Microsoft, je ne peux qu'acheter avec ma carte de crédit. Je ne peux qu'acheter avec mon solde...