Installazione definitiva di gioco con cd -[Translation - Final installation of game with cd]

Discus and support Installazione definitiva di gioco con cd -[Translation - Final installation of game with cd] in XBoX Games and Apps to solve the problem; Salve Possiedo una versione fisica (quindi con CD) di The Crew 2. Siccome il gioco mi è stato prestato, posso fare in modo di installarlo... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by SeaLukino336, Sep 11, 2019.

1. SeaLukino336
    SeaLukino336 Guest

Installazione definitiva di gioco con cd -[Translation - Final installation of game with cd]

Salve

Possiedo una versione fisica (quindi con CD) di The Crew 2. Siccome il gioco mi è stato prestato, posso fare in modo di installarlo definitivamente nel disco rigido dell'Xbox, così da poterlo usare senza bisogno di usare il cd o senza doverne per forza acquistarne
    un'altra copia?

Grazie in anticipo,

Luca

-[Translation - Hi

I have a physical version (so with CD) of The Crew 2. Since the game has been lent to me, can I make sure to install it permanently on the Xbox hard drive, so that I can use it without having to use the CD or without having to buy another copy?

Thank you in advance,

Luke]

:)

SeaLukino336, Sep 11, 2019
  2. XBF Leo G Win User

Hello SeaLukino336,

Thank you for posting on the Xbox forums. We understand that you are interested in learning if you can install The Crew 2 with a, and use the game without having to insert the disc again. This feature is not available at the moment. The console will
    need to have the disc inserted in order to launch the game. Therefore, you will need your own copy of the game to play it.
    You can post this idea on our reddit page. This reddit page is where customers can create suggestions for any ideas that they would like to see implemented on our products. We hope this information helps!
  3. denis97g Win User

Salve, purtroppo deve acquistarne un'altra copia poiché i giochi fisici anche se installati richiedono il CD per poter essere usati.

-[Translation -Hello, unfortunately you have to buy another copy because physical games even if installed require the CD in order to be used.]
  4. Onyx Is Here Win User

installazione gioco[Translation-Installation Game]

Sorry to hear it. Please make sure you delete the trial game before downloading the full if you're having that problem.
  5. Julian_ Win User

xbox game

Hi! Google Translator gave this result:

"If I download a game from the CD to the Xbox storage device, does the game on the CD remain?"

The answer is yes, you can always (as long as your console can read the disc) install Xbox games on your Xbox One using discs.
  6. rymanhouse Win User

Mi xbox 360 comenzó a fallar con las actualizaciones[Translation - My Xbox 360 began to fail with updates]

hola gracias por tu apoyo , reinstale los juegos y aun así sigue sucediendo lo mismo incluso unos ni siquiera me deja instalar con el mensaje de que esta sucio el cd pero estan limpios sin rayones

[Translation-

Hello thank you for your support, reinstall the games and even so the same thing still happens even some do not even let me install with the message that the CD is dirty but they are clean without scratches]
Thema:

Loading...
  1. Installazione definitiva di gioco con cd -[Translation - Final installation of game with cd] - Similar Threads - Installazione definitiva gioco

2. Dati azzerati gioco Hill climb racing 2 [Mod Translated - Cleared data game Hill climb...

in XBoX on Windows
    Dati azzerati gioco Hill climb racing 2 [Mod Translated - Cleared data game Hill climb...: Buongiorno, ho acquistato diversi pacchetti e gemme sul gioco Hill climb 2 ma ho scoperto che ho perso tutti i dati. Come posso fare per riaverli? GRAZIE [Mod Translated - Hi, I bought several...
  3. gioco digitale

in XBoX Games and Apps
    gioco digitale: salve...sto acquistando un gioco digitale su internet, questo ragazzo dice che devo entrare con il su profilo installare e poi entrare con il mio.... quanto è sicuro?? c'è qualche rischio??...
  4. installazione gioco[Translation-Installation Game]

in XBoX on Windows
    installazione gioco[Translation-Installation Game]: buongiorno,sono nuova e inesperta...ho acquistato "raccolta principiante minecraft",pagamento accettato,ma trovo nella mia raccolta il gioco con la scritta"installa",faccio partire il dowload ma...
  5. Cancellare progressi di un gioco [Translation - Clear progress of a game]

in XBoX Games and Apps
    Cancellare progressi di un gioco [Translation - Clear progress of a game]: Salve vorrei ho forza horizon 4 su PC e vorrei cancellare i dati per riniziare come posso fare? Grazie [Translation - Hi I would like I Forza Horizon 4 on PC and I would like to erase data to...
  6. Informazione su gioco [Game Information]

in XBoX Games and Apps
    Informazione su gioco [Game Information]: Buongiorno Sto giocando dal mio account con un gioco che ho scaricato dall account di un mio amico... Lui ha forza horizon 4 ultimate e volevo sapere se io comprassi sul mio account forza horizon...
  7. installazione ACE PACK [Translation - Install ACE PACK]

in XBoX Games and Apps
    installazione ACE PACK [Translation - Install ACE PACK]: Buonasera! Possiedo una Xbox One. Ho acquistato "FORTNITE THE ACE PACK" sul sito microsoft. Come lo installate su Xbox One? Come faccio a capire se è per la Xbox o per il PC? Grazie...
  8. I games with gold riscattati sono spariti dalla lista di installazione pronta, e me li fa ...

in XBoX Games and Apps
    I games with gold riscattati sono spariti dalla lista di installazione pronta, e me li fa ...: Scusate il disturbo ma avrei un problema che si è ripetuto nell'arco degli anni. Alcune volte, senza alcun apparente motivo, scompaiono dei giochi games with gold riscattati, dalla lista dei...
  9. Installazione ferma

in XBoX Games and Apps
    Installazione ferma: Salve. Ho acquistato ieri la Xbox one s con forza horizon 3. Giunto al secondo festival da organizzare,il gioco ha richiesto l'installazione la quale da oggi pomeriggio è ferma al 73%. La linea...
  10. Killer Instinct Definitive Edition "Não Definitiva" [KI Definitive Edition "Not Definitive"]

in XBoX on Consoles
    Killer Instinct Definitive Edition "Não Definitiva" [KI Definitive Edition "Not Definitive"]: Efetuei a compra da versão definitiva do jogo Killer Instinct, para Xbox One. Implica-se que a versão definitiva contém a experiência completa do jogo, com todos os personagens e conteúdo...