J’arrive pas à me connecter -[Translation - I can not log in]

Discus and support J’arrive pas à me connecter -[Translation - I can not log in] in XBoX on Mobile to solve the problem; J’ai toujours le même problème quand je me connecte sur Xbox alors que j’ai un compte -[Translation - I still have the same problem when I connect to... Discussion in 'XBoX on Mobile' started by KhanhTran6, Sep 17, 2019.

1. KhanhTran6
    KhanhTran6 Guest

J’ai toujours le même problème quand je me connecte sur Xbox alors que j’ai un compte

-[Translation - I still have the same problem when I connect to Xbox while I have an account]

J’arrive pas à me connecter -[Translation - I can not log in] [​IMG]

:)

KhanhTran6, Sep 17, 2019
  2. XBF Leo G Win User

Hello KhanhTran6,

Thank you for posting on the Xbox forums. We need a little more information to ensure that we provide the correct solution. Which application are you attempting to log in to? Are you logging in to this application from a mobile device or a Windows 10
    computer? Are you able to log in to the
    Xbox website
    from that device with the same account? Be sure to let us know the results!
  3. SLP Zephz Win User

Hello KhanhTran6,

Thank you for posting on the Xbox forums. We need a little more information to ensure that we provide the correct solution. Which application are you attempting to log in to? Are you logging in to this application from a mobile device or a Windows 10
    computer? Are you able to log in to the
    Xbox website
    from that device with the same account? Be sure to let us know the results!
    Im not KhanhTran6 but that same thing keeps happening to me on my IPhone 8 plus i try to play with my friends on MineCraft and this happens any solutions?
  4. Exodus Scalpel Win User

On xbox:

A hard reset may solve this problem. Hold down the power button until the system shuts down and unplug the power cable. Wait for 5 min and plug it back in and restart the console
  5. ArgentMagicien5 Win User

Je n'arrive pas à me connecter sur XBOX Live [Translation: I can not connect to XBOX Live]

How can I contact an official technical support member by chat?

You should be able to through the link that I have provided. If you click on "My Account", it should prompt you to go through our virtual agent first. :)

Let me know if you have further issues!
    When I select "my account" it proposes 3 methods of contact: "the forum" "call the agent" and "tweet". I do not see your virtual agent. You can provide me directly a link? thank you for your reply
  6. Misses Quinzel Win User

Je n'arrive pas à me connecter sur XBOX Live [Translation: I can not connect to XBOX Live]

Thank you for your help. I chat with a staff member and my problem has been solved. Thank you!!
    No worries at all! I'm happy to see you're all set. Please do let me know if you have any other issues with this. :)
Thema:

Loading...
  1. J’arrive pas à me connecter -[Translation - I can not log in] - Similar Threads - J’arrive pas connecter

2. La manette ne fonctionne pas dans le jeux. [Translate] The controller does not work in the...

in XBoX on Windows
    La manette ne fonctionne pas dans le jeux. [Translate] The controller does not work in the...: Hello, I have a problem. I'm trying to play a game with my xbox 360 controller. It's a PC game: ''Renegade Ops". Just after the kinematics in the introduction to the game, he strongly suggests...
  3. L'application Xbox ne figure pas dans la listes des applis dans les parametres de...

in XBoX Games and Apps
    L'application Xbox ne figure pas dans la listes des applis dans les parametres de...: Title Translation: The Xbox app is not in the apps list in the windows 10 microphone privacy settings Bonjour, Alors voila ça fait quelques jours que je cherche comment rajouter une application...
  4. Je n'arrive pas à voir les créations vinyles des autres joueurs sur Forza Horizon 4 avec un...

in XBoX Games and Apps
    Je n'arrive pas à voir les créations vinyles des autres joueurs sur Forza Horizon 4 avec un...: [Translation - I can not see the vinyl creations of other players on Forza Horizon 4 with an adult account.] Bonjour , je joue Forza Horizon 4 depuis janvier 2019 et j'ai un compte adulte depuis...
  5. mon jeu X box ne passe pas sur ma X box 360 [Translate] my X box game doesn't go on my X...

in XBoX on Consoles
    mon jeu X box ne passe pas sur ma X box 360 [Translate] my X box game doesn't go on my X...: Bonjour, Je viens d'acheter "Shrek super party" (jeu Xbox d'origine) pour y jouer sur ma Xbox 360. Avant de l'acheter, j'ai bien vérifié que ce jeu faisait parti de la liste de jeux Xbox...
  6. Xbox ne demare pas/ xbox don't start

in XBoX on Consoles
    Xbox ne demare pas/ xbox don't start: Bonjour, depuis hier j'ai un petit soucis avec ma console, je n'arrive plus la demarer, en fait elle démarre mais lorsque jarrive sur l'image xbox ( limage de démarrage qui affiche en gros le logo...
  7. Jeux partagés / Pas d'accès [Mod Translation - Shared games / No access]

in XBoX on Consoles
    Jeux partagés / Pas d'accès [Mod Translation - Shared games / No access]: Bonjour, Nous avons 2 xbox liées. Le partage de jeux s'est toujours fait correctement, mais pour une raison inconnu il ne fonctionne plus aujourd'hui. Donc la xbox A fonctionne correctement,...
  8. windows / xbox n'est pas à jour [Translation - windows / xbox is out of date]

in XBoX Games and Apps
    windows / xbox n'est pas à jour [Translation - windows / xbox is out of date]: Bonjour, quand je vais voir dans mes appareils sur mon compte Microsoft il me dit que Windows / Xbox n'est pas jour, mais je sait pas comment le mettre jour et Windows store ne me propose pas de...
  9. I can't buy xbox game pass PC / Je ne peux pas acheter le xbox game pass PC

in XBoX Sales and Promo
    I can't buy xbox game pass PC / Je ne peux pas acheter le xbox game pass PC: Hi, (sorry for my english, i'm french :p) I try to subscribe xbox game pass for pc, but my microsoft account is detected in USA but i'm living in Belgium. And when i must write the information, i...
  10. Mon jeux ne démarre pas, on me demande de l'acheter.[Translation-My games do not start, I...

in XBoX Games and Apps
    Mon jeux ne démarre pas, on me demande de l'acheter.[Translation-My games do not start, I...: Bonjour, J'ai fait la précommande de NBA2K20 édition légende il y a un quelques semaines, et hier j'ai fait une mise jour de environ 40Go pour ce jeu. Suite cette MAJ, je ne peux pas lancer mon...