Jogos xbox sumiram[Translation-Xbox games Gone]

Discus and support Jogos xbox sumiram[Translation-Xbox games Gone] in XBoX Games and Apps to solve the problem; Today I was displeased to note that many (more than 40 titles purchased) have disappeared in my library of games. I got in touch over the phone to try... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by Glauco AdrianoGomes, Jul 8, 2019.

1. Jogos xbox sumiram[Translation-Xbox games Gone]

Today I was displeased to note that many (more than 40 titles purchased) have disappeared in my library of games.

I got in touch over the phone to try to solve the problem, but after speaking with 4 Microsoft attendants support for xbox, the last lady Paula told me that there is nothing to be done!

I reported that among the missing titles are games purchased through the service Gol Live, but many others through direct purchase made by my credit card.

Microsoft, what to do about these countless lost titles?
    I can not and I do not want to have my investments lost!

Hoje tive o desprazer de notar que muitos (mais de 40 titulos adquiridos) desapareceram na minha biblioteca de jogos.

Entrei em contato através do telefone para tentar resolver o probelama, mas após falar com 4 atendentes da Microsoft suporte para xbox, a última Senhora Paula me disse que não há o que ser feito!

Relatei que entre os titulos desaparecidos, estão jogos adquiridos atraves do serviço Gol Live, mas outros muitos através de compra direta feita pelo meu cartão de crédito.

Microsoft, o que fazer sobre esses inúmeros titulos perdidos?

Não posso e não quero ter meus investimentos perdidos!

:)

Glauco AdrianoGomes, Jul 8, 2019
  2. XBF Brad A Win User

Hi Glauco,

If this is concerning Xbox 360 titles this is that way for everyone. If you search them up in the store it should show to install or show owned. Try this with one of the titles you mentioned.

All my 360 titles do not show either.

Thanks,

Brad
  3. Glauco AdrianoGomes Win User

Thanos, junto dos auxiliares do suporte técnico da empresa eu verifiquei os títulos desaparecidos, alguns aparecem com a opção de comprar novamente.

Títulos como Injustice (tenho passe de temporada, skins, DLC), FIFA 17, SÉRIE TOMB RAIDER, METAL GEAR entre outros, alguns com o auxílio de um dos atendentes foi possível reaver, mas a grande maioria está perdida, apenas opção de comprar novamente!

Lamentável isso ocorrer, deixei de ser usuário da PSN por algo parecido. Estou vendo que se não chrgar a uma resolução para este problema, ficarei inclinado a deixar a Microsoft também.

Uma pena pois tenho vários títulos em mídia física em edição de colecionador.

Lamentável.

[Translation-Thanos, along with the auxiliaries of the company's technical support I checked the missing titles, some appear with the option to buy again.

Titles like Injustice (I have season pass, skins, DLC), FIFA 17, SERIES TOMB RAIDER, METAL GEAR among others, some with the assistance of one of the attendants was possible to reaver, but the vast majority is lost, only option to buy again!

Regrettable this occurs, I stopped being a PSN user for something like that. I see that if I do not expect to a resolution to this problem, I will be inclined to leave Microsoft too.

A pity because I have several titles on physical media in Collector's edition.

Unfortunate.]
  4. XBF Brad A Win User

Hi Glauco,

Thanks for coming to the forums. We recommend first look at the filter at the top of your my games and apps. Make sure it is set to all games. Same for ready to install. Also you can go to the
    account website and check for your purchases of the games. If you go to Xbox.com you can check your library and see if the games are there. Were the support agents able to see any
    licenses for the games in question or the purchases?

Thanks,

Brad
  5. Glauco AdrianoGomes Win User

Hi Glauco,

Thanks for coming to the forums. We recommend first look at the filter at the top of your my games and apps. Make sure it is set to all games. Same for ready to install. Also you can go to the
    account website and check for your purchases of the games. If you go to Xbox.com you can check your library and see if the games are there. Were the support agents able to see any
    licenses for the games in question or the purchases?

Thanks,

Brad
    Dear Brad, this has already been done with the help of Microsoft Xbox technical support, but the games do not appear on the list, and when located in the store I only have the option to buy the title again. They even said that because I did not appear on
    the list of licenses, I may have lost the title, which is unacceptable! Soon once I got it, that's my title. What frustrates me is that they are titles that I buy skin, DLC, Season Pass, achievements etc, and those same games are gone. Now it's unacceptable
    that a company the size of Microsoft causes me a loss that exceeds 2,500 Reais (currency that I used for acquisition) in titles that I am losing because of this error of Microsoft! This is not the first time this happens, but now on the Xbox site the guide
    of my games the option of xbox360 has simply been withdrawn, preventing the titles can be gauged and leaving the user at the mercy of what the clerks say. I have e-mail of the purchases made, with number of orders, with value of the game + taxes linked to
    the purchase, I passed this data to the attendants of the support and even denied me the reversal or the return of the titles.
  6. Glauco AdrianoGomes Win User

Hello
    !

I'm sorry to hear about all that you've been through trying to locate these missing games.

I can 100% confirm with all my experience that Xbox / Microsoft does not take back games / licenses from customers.

If the over the phones support agents were not able to locate the licenses on your account then there's a chance we might be looking into the wrong Microsoft account / Xbox profile.

Is there any chance that these game purchases were made on another Microsoft account?

You might want to try other Microsoft emails that you may have been using at the time / era of these purchases.

Find your Microsoft account email address

I hope this helps! Good luck!

Felix

Xbox forum support
    Dear Felix, in my console only the account [mod removed-personal information]where my Live Gold registration is active, along with the registration of credit cards, this to prevent that my son does not make purchases unduly, since it is
    a minor . The only concern I had to keep my e-mail registered with the cards is so that I could control the purchases made with the Xbox site, in the option my games, where until then existed the option of analysis of the games Xbox360, XboxOne and Pc ,
    but the option of Xbox360 was deliberately removed, thus making it impossible to gauge the titles acquired. No purchase was made without being through the email mentioned above. I am the owner of the accounts linked to the consoles, and I own DLC's, expansion
    patch, Skina, achievements and other things as well as purchase confirmation emails that confirm the acquisition and gameplay of the lost titles! So if one thing I can say is: I HAD THE GAMES, I PLAYED THE GAMES AND WERE REMOVED UNWORTHY FROM MY ACCOUNT!
    And that did not happen for the first time, this has already happened with a title from Metal Gear, FIFA, and Assassin's Cred, and it took a long time to recover those titles, some by redemption codes and others by crediting account! The fact is I am being
    harmed on account of this and considerable value, and I hope there is no need to take it to court for such a Microsoft bug to be remedied!
Thema:

Loading...
  1. Jogos xbox sumiram[Translation-Xbox games Gone] - Similar Threads - Jogos sumiram Translation

2. jogos gratis[Translation-free games]

in XBoX Games and Apps
    jogos gratis[Translation-free games]: Meu xbox 360 só está baixando jogos do 360, não consigo mais formar a biblioteca com jogos do one, qual motivo? tenho gold, houve alguma mudança? não é mais possível montar a biblioteca quem não...
  3. falta de compatibilidade dos jogos dos game pass com o meu pc na microsoft...

in XBoX on Windows
    falta de compatibilidade dos jogos dos game pass com o meu pc na microsoft...: Bom dia, estou com um problema na microsoft store onde os jogos do xbox game pass ultimate estão dizendo que não são compativeis com o meu notebook (dell inspiron 14), onde o mesmo é compativel...
  4. Não consegui comprar um jogo na Microsoft Store.[I couldn't buy a game from the Microsoft...

in XBoX on Consoles
    Não consegui comprar um jogo na Microsoft Store.[I couldn't buy a game from the Microsoft...: Ao longo de cinco dias, tentei várias vezes comprar o jogo FIFA 20 na promoção do Black Friday,pela opção de pagamento por meio de cartão de crédito, mas o sistema insistia em dizer "Confira as...
  5. TRANSFERÊNCIA DE JOGOS ENTRE AS CONTAS

in XBoX Games and Apps
    TRANSFERÊNCIA DE JOGOS ENTRE AS CONTAS: Boa tarde pessoal, agradeceria quem pudesse esclarecer essa minha dúvida. Comprei um Xbox One S e repassei o meu xbox 360 para o meu primo mais novo. Como alguns jogos que tenho no Xbox One são...
  6. fui cobrado 4$ em um jogo da with gold e minha assinatura esta ativa

in XBoX Games and Apps
    fui cobrado 4$ em um jogo da with gold e minha assinatura esta ativa: coloquei pra baixar o jogo ai passou alguns segundos e chegou no meu celular eu fui cobrado 4 reais da microsoft,mas o pior e que nao consta isso no historico de compras da microsoft mas tenho...
  7. Jogos do Windows 10 não carregam - Sincronização de dados trava em 0%[Windows 10 Games...

in XBoX on Windows
    Jogos do Windows 10 não carregam - Sincronização de dados trava em 0%[Windows 10 Games...: Baixei alguns jogos no Windows 10 (alguns Forza e outros), porém os jogos que fazem conexão com a nuvem do Xbox não carregam pois travam a sincronização em 0%, se clicar em cancelar para continuar...
  8. Jogos Xbox one rodam em Xbox 360?[Xbox one games run on Xbox 360?]

in XBoX Games and Apps
    Jogos Xbox one rodam em Xbox 360?[Xbox one games run on Xbox 360?]: Tenho um Xbox 360, gostaria de comprar o jogo Fifa, mas só encontro para Xbox one, gostaria de saber se os jogos da console one eh compatível com a 360? [Translation - I have an Xbox 360, I would...
  9. Meus jogos prontos para instalar sumiram!!!! [My ready-to-install games are gone!!!!]

in XBoX Games and Apps
    Meus jogos prontos para instalar sumiram!!!! [My ready-to-install games are gone!!!!]: Só ficou 2, já vi se eles estão ocultos e nada alguém me ajuda ??? [Translation - I've Only got two, I've seen if they're hidden and nobody helps me???] f08e333a-9c6f-4f37-8039-1fbcdf19a1d0
  10. Carros sumiram e jogo trava

in XBoX Games and Apps
    Carros sumiram e jogo trava: Olá, estou com o seguinte problema. Quando entro na minha garagem e vou selecionar um dos meus carros eles não estão mais acessíveis e quando insisto em selecionar um deles o jogo trava. Alguém já...