Kan inte lägga till vän i MCPE[Translation-Can't add friend in MCPE]

Discus and support Kan inte lägga till vän i MCPE[Translation-Can't add friend in MCPE] in XBoX on Mobile to solve the problem; Jag kan inte lägga till mina vänner i MCPE. Står att jag behöver fixa med sekretessinställningar. Men hittar inte de. [Translation-I can't add my... Discussion in 'XBoX on Mobile' started by MinRobCop, Oct 31, 2019.

1. MinRobCop
    MinRobCop Guest

Jag kan inte lägga till mina vänner i MCPE. Står att jag behöver fixa med sekretessinställningar. Men hittar inte de.

[Translation-I can't add my friends in MCPE. Says I need to fix with privacy settings. But do not find them. ]

:)

MinRobCop, Oct 31, 2019
Thema:

Loading...
  1. Kan inte lägga till vän i MCPE[Translation-Can't add friend in MCPE] - Similar Threads - Kan inte lägga

2. hoe xbox abonnement stopzetten als je niet meer kan inloggen omdat je emailadres waarmee je...

in XBoX on Consoles
    hoe xbox abonnement stopzetten als je niet meer kan inloggen omdat je emailadres waarmee je...: [Title Translation - how to cancel the xbox subscription if you can no longer log in because your e-mail address with which you registered is no longer active] mijn zoon zijn email adres waarmee...
  3. IK kan mijn minecraft niet meer openen [Translate] I can't open my minecraft anymore

in XBoX on Windows
    IK kan mijn minecraft niet meer openen [Translate] I can't open my minecraft anymore: Hallo ik sinds gisteren het probleem dat ik mijn minecraft niet meer kan openen. Namelijk als ik dat probeer, Sluit het meteen weer af kan iemand mij helpen? Dank je wel. [Translate by Mod] Hi...
  4. Windows game bar kan inte använda mikrofonen [Edit - Translation] - Windows game bar cannot...

in XBoX on Windows
    Windows game bar kan inte använda mikrofonen [Edit - Translation] - Windows game bar cannot...: Hej, jag skulle nyss försöka sätta upp Windows game bar för första gången eftersom jag ska börja publicera spelvideor på Youtube. Allting gick perfekt när jag skulle ställa in kortkommandon osv,...
  5. Kan inte spela några spel eller seldemos [Can not play any games or Seldemos ]

in XBoX on Windows
    Kan inte spela några spel eller seldemos [Can not play any games or Seldemos ]: Hej Jag kan inte spela några spel eller speldemos på PC trots att jag har Xbox konto och jag har aktiverat min enhet, Acer 7750G, vad kan detta bero på? [Translation-Hi I can not play any games...
  6. Jag kan inte registrera min trasiga kontrolls serienummer [Mod Translation - I cannot...

in XBoX on Consoles
    Jag kan inte registrera min trasiga kontrolls serienummer [Mod Translation - I cannot...: Jag undrar hur jag ska kunna skicka in min trasiga kontroll? Genom service center ska man kunna registrera sina produtlers serie nummer men detta fungersr ej med min kontroll trots att mitt xbox...
  7. : Xbox One kan inte ansluta till WiFi [Translation - Xbox One can't connect to WiFi]

in XboX Networking Hardware
    : Xbox One kan inte ansluta till WiFi [Translation - Xbox One can't connect to WiFi]: : Xbox One kan inte ansluta till WiFi [Translation - Xbox One can't connect to WiFi] Hej! Jag har provat allt och det hjälper inte. Har kopplat in nätverkskabel istället. Tack för hjälpen....
  8. Kan inte avsluta Xbox Game pass [Kan inte avsluta Xbox Game pass]

in XBoX Games and Apps
    Kan inte avsluta Xbox Game pass [Kan inte avsluta Xbox Game pass]: Hej. Jag har försökt avsluta min xbox game pass test period men det har inte gått och nu har ni försökt dra pengar från mig. Kan ni avsluta den och ta bort så det inte dras pengar från mig för jag...
  9. Jag kan inte logga in med mitt fortnite konto som jag skapat på datorn på xbox[I can't sign ...

in XBoX Games and Apps
    Jag kan inte logga in med mitt fortnite konto som jag skapat på datorn på xbox[I can't sign ...: Jag köpte ett xbox och jag ville logga in med mitt fortnite konto på fortnite. Men då stod det "error" och sen att mitt konto inte går att spela med på xbox plattformen. Vill jättejärna få ett...
  10. Kan inte spela online.

in XBoX on Consoles
    Kan inte spela online.: Varken FIFA15 eller GTA går inte att köra online, meddelande Din spelarprofil har inte rätt tillstånd för att komma åt denna funktion. Nätverkstester funkar. Har guld meddlemsskap. Rätt ålder....