Manette xbox one elite[Xbox one elite controller]

Discus and support Manette xbox one elite[Xbox one elite controller] in XBoX on Consoles to solve the problem; J'ai acheté une manette xbox one elite il y a a peu près 1 mois et jusqu'ici elle marchait bien jusqu'a ce qu'un joystick ne marche plus du tout et est... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Addict SymbioZ, Jun 12, 2019.

1. Manette xbox one elite[Xbox one elite controller]

J'ai acheté une manette xbox one elite il y a a peu près 1 mois et jusqu'ici elle marchait bien jusqu'a ce qu'un joystick ne marche plus du tout et est pas centré correctement et fait un bruit de plastique lorsque je le bouge, comme c'est ma 2 ème manette
    elite qui casse j'ai décidé de regarder sur internet et j'ai vu que je n'était pas le seul a avoir ce problème et que certains c'était fait remplacer la manette. Alors j'ai decider d'aller voir si je pouvais me la remplacer sur le support xbox mais on m'a
    indiqué que la garanti était passé et que rien n'était possible.

Je voudrait donc savoir si il aurait une démarche a faire afin de pouvoir réparer cette manette qui a 1 mois et qui est censé durer et ne pas casser en 1 mois d'usage peu intensif

[Translation - I bought a controller xbox one elite there is about 1 month and until now it worked well until a joystick does not work at all and is not centered properly and makes a noise of plastic when I move, as it is my 2nd elite controller
    that breaks I decided to look on the internet and I saw that I was not the only one to have this problem and that some was done replace the controller. So I decided to go see if I could replace it on xbox support but I was told that the warranty was passed
    and nothing was possible. So I would like to know if he would have a step to do in order to repair this controller that is 1 month and that is supposed to last and not break in 1 month of low-intensity use]

:)

Addict SymbioZ, Jun 12, 2019
  2. XBF Ezra G Win User

Hi Addict,

Thanks for your post. I understand that you've purchased an Elite Controller which is now having issues with its thumbstick. If you purchased your controller within the last 90 days, it will be in warranty. Please reach out to support to have an exchange
    order created, to do so, check out our
    Contact Us
    portal to speak to an agent on chat or via callback.

Please keep us updated.
  3. Miss Bijoux Win User

Manette Xbox One Elite [Xbox One Elite Controller]

Salut Kanji!

I'm sorry to hear about your frustrations with your Elite controller. I would leave your suggestions for improving the controller over on the
    Xbox Feedback site.

If you have any other support related issues, feel free to post a new threads. We look forward to seeing you on the Scorpio. :)

--------------------------------------

Xbox Forums Staff

Be sure to check out the Xbox Forum Guidelines
    and if you're a member of the Xbox Insider Program, check out the
    Xbox Insider Program Forums for help with Insider
    Program troubleshooting.
  4. HelluvaSphinx13 Win User

Xbox One S - a few steps forward but many backward (vs Xbox Elite)

Xbox one s IS compatible with Xbox one elite controller so if you don't like the Xbox one s then use the elite controller.
  5. )(())( Win User

What wireless adapter is needed to connect xbox elite controller to windows 10?

6. Fl0ydPinkert0n Win User

Question about controller

Weight, options / customizations, and obviously price.

More info on the Elite: https://www.xbox.com/en-US/xbox-one/accessories/controllers/elite-wireless-controller

And the Elite V2: https://www.xbox.com/en-us/xbox-one/accessories/controllers/elite-wireless-controller-series-2
Thema:

Loading...
  1. Manette xbox one elite[Xbox one elite controller] - Similar Threads - Manette elite elite

2. manette xbox one elite v1

in XBoX Accessibility
    manette xbox one elite v1: problème stick gauche bouge tout seul en haut et en bas 5d9a1fc1-5815-4b4e-8b8a-067d3e1f7e72
  3. problème manette élite [Translation-Elite controller problem]

in XBoX on Consoles
    problème manette élite [Translation-Elite controller problem]: Bonjour j'ai plusieurs problème avec ma manette élite et je n'arrive pas a contacter Microsoft . 1.la manette se connecte et déconnecte souvent en jeux c'est ennuient 2. j'ai du jeu dans...
  4. Garantie manette Elite [Translate] Elite controller warranty

in XBoX Accessibility
    Garantie manette Elite [Translate] Elite controller warranty: Bonjour, Je vois envoyer ma manette au SAV pour échange, mais je n'est pas bien compris si je dois envoyer SEULEMENT la manette, ou si je doit envoyer les BMD, palettes et joystick avec....
  5. Chute de FPS avec manette Xbox Elite[FPS drop with Xbox Elite gamepad]

in XBoX on Windows
    Chute de FPS avec manette Xbox Elite[FPS drop with Xbox Elite gamepad]: Bonjour pouvez vous m'aidez svp ? quand j'utilise ma manette Xbox Elite j'ai des chute de fps des que je change d'axe avec la caméra (ca deviens injouable) , mais le problème ne se présente pas...
  6. Comment connecter sa manette élite sur son téléphone ?[How to connect your elite controller...

in XBoX on Mobile
    Comment connecter sa manette élite sur son téléphone ?[How to connect your elite controller...: J'essaie de connecter ma manette elite elite sur mon téléphone qui est un OnePlus 5T par bluetooth mais il ne la détecte pas [Translation - I try to connect my elite elite controller to my phone...
  7. Manette Elite (impossible to add and SAV)

in XBoX on Consoles
    Manette Elite (impossible to add and SAV): 505/5000 Hello, firstly sorry for my English I translate it. 11 months ago I bought an elite controller on the internet. It was not long ago that the LB key started to fail until yesterday or...
  8. Manette Elite (Elite Controller)

in XBoX on Consoles
    Manette Elite (Elite Controller): Bonjour j'ai acheté une manette Elite il y'a un an et la caoutchouc du grip se décolle énormément la manette étant toujours sous garantie je souhaiterais faire un retour mais impossible d’accéder...
  9. manette elite

in XBoX on Consoles
    manette elite: Good morning, The LB button on my elite joystick is off. I can not get his serial number on the xbox site. Can you help me for the procedure to follow to make repair the handle which is under...
  10. Manette elite xbox one

in XBoX on Consoles
    Manette elite xbox one: Un commerçant ma dit que vous ne fabriqué plus les manettes elite pour la xbox one. Es ce vrais. Car j'ai achetée une manette elite et elle est brisée. Es ce que je peut réclamer chez microsoft si...