Message d'erreur : "Impossible de vous connecter, réessayer plus ****" (Error Message: "Can...

Discus and support Message d'erreur : "Impossible de vous connecter, réessayer plus ****" (Error Message: "Can... in XBoX on Windows to solve the problem; Depuis quelques jours, j'accepte les services Windows. Malheureusement, j'ai désactivé le logiciel Xbox et tous ses services. Je suis donc réinstallé... Discussion in 'XBoX on Windows' started by Teo1Lefebvre, Mar 14, 2019.

1. Teo1Lefebvre
    Teo1Lefebvre Guest

Message d'erreur : "Impossible de vous connecter, réessayer plus ****" (Error Message: "Can...

Depuis quelques jours, j'accepte les services Windows.
    Malheureusement, j'ai désactivé le logiciel Xbox et tous ses services.
    Je suis donc réinstallé avec le Microsoft Store mais depuis le lancement du programme, il m'est impossible de me connecter.
    Lorsque je lance, une fenêtre blanche s'affiche quelques instants (moins d'une seconde) puis elle se ferme et le logiciel me retourne un message d'erreur "Impossible de se connecter, de réessayer plus ****" avec en dessous de ce que je pense être
    un code d'erreur: (0x409) 0x80070422

Voici en pièce jointe l'écran que je reviens avec le logiciel chaque lancement.
    Je n'ai rien trouvé propos de cette erreur et
    sollicite
    donc votre aide.

D'avance merci de votre réponse.

Translation:

In recent days, I accept Windows services.
    Unfortunately, I disabled the Xbox software and all of its services.
    I am reinstalled with the Microsoft Store but since the launch of the program, it is impossible for me to connect.
    When I run, a white window appears for a few moments (less than a second) then it closes and the software returns an error message "Can not connect, try again" with below
    what I think is an error code: (0x409) 0x80070422

Here is attached the screen that I come back with the software at each launch.
    I have not found anything about this error and therefore ask for your help.

In advance thank you for your response.
    Message d'erreur : "Impossible de vous connecter, réessayer plus ****" (Error Message: "Can... [​IMG]

:)

Teo1Lefebvre, Mar 14, 2019
Thema:

Loading...
  1. Message d'erreur : "Impossible de vous connecter, réessayer plus ****" (Error Message: "Can... - Similar Threads - Message d'erreur Impossible

2. Microsoft email change affecting xbox messages and connectivity to certain things

in XBoX on Consoles
    Microsoft email change affecting xbox messages and connectivity to certain things: Ok so i have had my OLD school email on my microsoft account for years. I finnaly decided to change it to my primary email i use for everything. I log into my xbox one and under my gamer tag it...
  3. I can't message my friends and I don't know why!

in XBoX on Windows
    I can't message my friends and I don't know why!: I kept trying to text my friends on the Xbox app on my computer but it won't work! It keeps bringing me to this site Why can’t I send messages from my Xbox One or the Xbox app? But I don't have a...
  4. Messaging does'nt work

in XBoX Accessibility
    Messaging does'nt work: So this Xbox was gave it to me so I can't expect much from it well here is the story, I was trying to text my friend and messaging didn't work. 966e4386-4110-4d76-9640-b84542c05e04
  5. error message

in XBoX Accessibility
    error message: Hey ladies and gentlemen, I have a problem with my xbox one s. I just bought the system for the first time and the problem is, when the system is updating for the first time, it keeps giving me...
  6. Unable to send or receive messages

in XBoX on Consoles
    Unable to send or receive messages: Hello, I cannot send messages on Xbox Live on console, Windows 10, or the Android app. This has been happening for about a month. I returned to Xbox Live after not using my account for over a...
  7. NO PUEDO MANDAR MENSAJES DE TEXTO [Translation-I CAN'T SEND TEXT MESSAGES]

in XBoX Accessibility
    NO PUEDO MANDAR MENSAJES DE TEXTO [Translation-I CAN'T SEND TEXT MESSAGES]: llevo mas de 1 mes sin poder mandar mensajes para mis amigos en xbox me aparece un error diciendo que los mensajes están des-habilitados para esta cuenta. que me recomiendan? [Translation-I have...
  8. Messages

in XBoX on Consoles
    Messages: Why can't I send messages to my friends on Xbox when i have fix the problem before. it still keeps telling me i can't send messages. a013a2ea-9aac-47ef-954f-244640a7c8e8
  9. Message d'erreur Microsoft Jigsaw 0x803F8001 et Mahjong (Mod Translation: Microsoft Jigsaw ...

in XBoX Games and Apps
    Message d'erreur Microsoft Jigsaw 0x803F8001 et Mahjong (Mod Translation: Microsoft Jigsaw ...: J'ai les version Premium de ces deux jeux et je ne suis pas capable d'y accéder. Je reçois le message d'erreur indiqué en entête. Que faire? (Mod Translation)I have the Premium version of these...
  10. Message d'erreur : " Vous n'avez plus les droits" (Mod Translation: Error message: "You no ...

in XBoX on Consoles
    Message d'erreur : " Vous n'avez plus les droits" (Mod Translation: Error message: "You no ...: Bonjour, Suite la sortie du nouveau dlc sur le jeu dragon ball xenoverse 2, je l'ai téléchargé et un ancien dlc concernant les musiques originales du jeu ne m'est plus disponible en affichant (...