Metal Gear Solid V: Ground Zero Download Problem

Discus and support Metal Gear Solid V: Ground Zero Download Problem in XBoX on Consoles to solve the problem; Guten Tag, ich habe mir heute MGS V zugelegt doch leider Lädt das Spiel nicht Runter! Es bricht immer bei 96% ab. Habe den Support schon... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by EviL IPwnda, Aug 12, 2014.

1. EviL IPwnda
    EviL IPwnda Guest

Guten Tag,

ich habe mir heute MGS V zugelegt doch leider Lädt das Spiel nicht Runter!

Es bricht immer bei 96% ab.

Habe den Support schon angeschrieben der konnte aber Leider nicht helfen und hat mir den Link zu dem Forum gegeben.

Was habe ich schon gemacht?

- Hardboot sprich Chache gelöscht.

- Xbox One für eine Minute vom Netz genommen (Netzteil raus)

- Download mit einer Demo überschreiben

- Download neu gestartet (deinstallieren -> Xbox Hardboot -> MSG Installieren)

Gibt es einen Fehlercode ?

Ja, und zwar 0x87de2726 dazu habe ich aber nichts gefunden.

Kann mir ein Kluger Kopf weiterhelfen?

MfG

:)

EviL IPwnda, Aug 12, 2014
  2. EnenDaveyBoy
    EnenDaveyBoy Guest
    EnenDaveyBoy, Aug 12, 2014
  3. raigraphixs
    raigraphixs Guest
    Metal Gear Solid V: Ground Zeroes

Making off...

METAL GEAR SOLID V: GROUND ZEROES - BEHIND THE...

raigraphixs, Aug 12, 2014
  4. Metal Gear Solid V: Ground Zero Download Problem

no idea what ur saying but mines the same, hangs at 96%, uninstalled twice, power cycled xb1 twice and router

Jontaylor6271, Aug 12, 2014
  5. EnenDaveyBoy Win User

Haven't played Metal Gear since Playstation one. Might have to get it for xbox one.

6. BizarroMantis Win User

MGS Ground Zero

7. BizarroMantis Win User

Haven't played Metal Gear since Playstation one. Might have to get it for xbox one.

@Enen - “Ground Zeroes” is a prologue to “Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. It's important to remember that. Hopefully Zeroes is reasonably priced given it's length.
  8. John Dowding Win User
  9. x24hrs2livex Win User

Ground Zeroes gets a release window

Thema:

Loading...
  1. Metal Gear Solid V: Ground Zero Download Problem - Similar Threads - Metal Gear Solid

2. METAL GEAR SOLID HD: 2 & 3 canot download

in XBoX Games and Apps
    METAL GEAR SOLID HD: 2 & 3 canot download: Hello, I can not download game METAL GEAR SOLID HD: 2 & 3 from Microsoft Store. Iam from Slowakei. Buy 06d17a53-86b8-48d1-a50c-770dab022b24
  3. Metal Gear Solid HD

in XboX Insiders
    Metal Gear Solid HD: [IMG] If we ask God Spencer for Metal Gear Solid HD collection in Xbox Game Pass then will this happen? https://i.redd.it/tke6u84l5fh31.png submitted by /u/ArdynsRequiem [link] [comments]
  4. Metal gear solid collection not downloading

in XBoX Games and Apps
    Metal gear solid collection not downloading: Recently I was trying to buy the MGS hd collection on my xbox one, but for some reason, it says I cannot complete the transaction because “Your account is unable to make this type of purchase on...
  5. Metal gear solid 5

in XBoX Games and Apps
    Metal gear solid 5: Ao iniciar o game a imagem estava com gráficos vermelhos e no gameplay também, o que posso fazer, ja reinstalei o game e continua igual.xbox one x Translation: [When starting the game the image...
  6. Metal Gear Solid HD Collection for x360 works on xbox one? (not "METAL GEAR SOLID HD: 2 & 3")

in XBoX Games and Apps
    Metal Gear Solid HD Collection for x360 works on xbox one? (not "METAL GEAR SOLID HD: 2 & 3"): I want to buy "Metal Gear Solid HD Collection" for xbox 360 and play it on my Xbox X, but I don´t know if this edition is supported. According to microsoft list of backward-compatibility games,...
  7. Rote Linien bei Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes & Gears of War Ultimate Edition (Xbox One...

in XBoX Games and Apps
    Rote Linien bei Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes & Gears of War Ultimate Edition (Xbox One...: Hallo, ich habe mir in diesem Monat die Xbox One X zugelegt und bin soweit sehr zufrieden mit dem Gerät. Jedoch habe ich bei den beiden Spielen MGS 5: Ground Zeroes sowie Gears of War Ultimate...
  8. Metal Gear Solid 2 / 3 HD Edition Backwards Compatiblity for XBOX One X.

in XBoX Games and Apps
    Metal Gear Solid 2 / 3 HD Edition Backwards Compatiblity for XBOX One X.: Hello, Id like to know why i cant play this game on my XBOX One X, i just bought it and it did not appear as a Download on my XBOX One X. As i dont have a XBOX 360 im unable to play this game...
  9. I can't start Metal Gear Solid V

in XBoX Games and Apps
    I can't start Metal Gear Solid V: I can't start Metal Gear cause it Says that i don't have a gold membership . Then it says that i have to reload the game if i have gold membership but when i start it again it says the same thing....
  10. Red lines and dot's on screen when playing metal gear solid 5

in XBoX Games and Apps
    Red lines and dot's on screen when playing metal gear solid 5: I am getting red lines and dot's on menu screen of mgs 5. It is a digital downloaded game. It's only that one game which is showing that issue I tried rest of my games they all are working fine...