meu overwatch nao esta funcionando [My overwatch is not working ]

Discus and support meu overwatch nao esta funcionando [My overwatch is not working ] in XBoX on Consoles to solve the problem; o jogo nao entra e eu tenho conta [Translation-The game does not enter and I have account ] a464cb8c-e3d6-4ea2-bfe1-4dc2ba9f35c6 Discussion in 'XBoX on Consoles' started by TinnierGecko5, Oct 7, 2019.

1. meu overwatch nao esta funcionando [My overwatch is not working ]

o jogo nao entra e eu tenho conta

[Translation-The game does not enter and I have account ]

:)

TinnierGecko5, Oct 7, 2019
  2. blueamcat Win User

Hey there! What part isn't working? If it is just not loading, can you try a power cycle on your console?

Simply hold down the X button on the Xbox while it's on for a few seconds until it turns off. Then when you boot it back up you should see the green startup screen. Then go ahead and try your game again. :)
  3. AngelObullets Win User

Have you also tried to reinstall overwatch to make sure it's all good on the installation side of things?
  4. XBF Steven R Win User

Hey there TinnierGecko5

Thanks for reaching out to the Forums for advice on how to deal with a game that is not launching. I understand how this could be pretty frustrating. I suggest trying the steps outlined in our support page entitled Xbox
    One Game Freeze Solution
    .

When you get the chance, give that a shot and let us know if that helped.

Much thanks for reading!
  5. andre luizplefk Win User

My xbox is not connecting to xbox live

ele diz que nao esta funcionando

Translation: [ He says it's not working]
  6. PATER23 Win User

Meu controle parou de funcionar. [Translation - My control has stopped working.]

Serio isso???

Voces nao leram a parte que escrevi? O CONTROLE FUNCIONA EM OUTROS CONSOLES, NO CELULAR E NO COMPUTADOR.

nao esta funcionando no meu Xbox.

Tudo isso depois de uma atualização.

Nao e possivel que nao tenham entendido.

Translation:

Really???

Did not you read the part I wrote? THE CONTROL WORKS ON OTHER CONSOLES, ON THE CELLULAR AND THE COMPUTER.

It's not working on my Xbox.

All this after an update.

It is not possible that they did not understand.
Thema:

Loading...
  1. meu overwatch nao esta funcionando [My overwatch is not working ] - Similar Threads - meu overwatch nao

2. Meu controle sem fio está com o botão defeituoso, os suportes da Microsoft não estão...

in XBoX on Consoles
    Meu controle sem fio está com o botão defeituoso, os suportes da Microsoft não estão...: [Title translation-My wireless controller is with the faulty button, the Microsoft brackets are not working!] Microsoft, Microsoft! Toma jeito! Vocês estão dificultando ao máximo o nosso acesso...
  3. não consigo baixar meu perfil no xbox live pq ? [Translate] I can not download my profile...

in XBoX Accessibility
    não consigo baixar meu perfil no xbox live pq ? [Translate] I can not download my profile...: pq não consigo baixar o meu perfil no xbox live no 360 ? [Translate] PQ I can not download my profile on Xbox Live on 360? 6b302972-b919-4034-8017-4706f051e1ef
  4. Não consigo baixar meu perfil no xbox360 e quando eu coloco o email certo aparece um...

in XBoX Accessibility
    Não consigo baixar meu perfil no xbox360 e quando eu coloco o email certo aparece um...: [Title Translation - I can not download my profile on xbox360 and when I put the right email appears a message saying that there is a problem with the credentials used to sign in] eu deixei um...
  5. Meu Xbox não liga[Translation-My Xbox doesn't turn on]

in XBoX on Consoles
    Meu Xbox não liga[Translation-My Xbox doesn't turn on]: Boa noite meu Xbox desligou do nada ja fiz o teste dos 10segundos ele e o Xbox one s nao e o fait vocês pode ne ajuda eu comprei ja tem 1 ano [Translation-Good night my Xbox hung up from nothing...
  6. Não estou conseguindo comprar nenhum jogo do Xbox 360 retrocompativel no meu Xbox one e nem...

in XBoX Games and Apps
    Não estou conseguindo comprar nenhum jogo do Xbox 360 retrocompativel no meu Xbox one e nem...: [Title Translation - I can't afford to buy any backward compatible Xbox 360 games on my Xbox one or the Xbox site.] Nao estou conseguindo comprar nenhum jogo retrocompativel no meu xbox one e nem...
  7. Meu Xbox não conecta em uma controle [Mod Translation - My Xbox does not connect to a...

in XBoX on Consoles
    Meu Xbox não conecta em uma controle [Mod Translation - My Xbox does not connect to a...: Meu xbox one original não conecta em nenhum controle. O que eu faço? [Mod Translation - My original Xbox One does not connect in any controller. What do I do?] 0a44dc83-ab67-478f-a692-b467ba326ac2
  8. Meu fone de entrada P2 não é reconhecido no meu controle[My P2 input headset is not...

in XBoX on Consoles
    Meu fone de entrada P2 não é reconhecido no meu controle[My P2 input headset is not...: Olá,nome é Lucas,estou tendo um problema com a conexão do meu fone de entrada p2 no meu controle. Se alguém poder me ajudar me avize,pois ele não esta sendo reconhecido no controle [Translation...
  9. meu xbox trava e nao funciona[Translation-My Xbox hangs and does not work]

in XBoX on Consoles
    meu xbox trava e nao funciona[Translation-My Xbox hangs and does not work]: ola alguém por favor pode me ajudar meu Xbox one liga e trava na tela de inicio hora que tento iniciar um aplicativo ele trava e não volta mais dai tenho que desligar eu não sei o que fazer já...
  10. Meu Xbox não esta entrando na Live da erro 0x800704cf e não encontro este erro no suporte[...

in XBoX on Consoles
    Meu Xbox não esta entrando na Live da erro 0x800704cf e não encontro este erro no suporte[...: Meu Xbox não esta entrando na Live da erro 0x800704cf e não encontro este erro no suporte -------- [Mod Translation - My Xbox is not entering the Live error 0X800704CF and I cannot find this...