meu xbox nao liga mais [Translation: My Xbox doesn't turn on anymore]

Discus and support meu xbox nao liga mais [Translation: My Xbox doesn't turn on anymore] in XBoX on Consoles to solve the problem; eu tenho um xbox dps de um tempo a fonte deu poblema troquei a fonte e o console nao liga mais oq eu fasso ops xbox one. me ajudem [Translation: I... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by miguel ramos296, Sep 23, 2018.

1. meu xbox nao liga mais [Translation: My Xbox doesn't turn on anymore]

eu tenho um xbox dps de um tempo a fonte deu poblema troquei a fonte e o console nao liga mais oq eu fasso ops xbox one. me ajudem

[Translation: I have an Xbox DPS for a while the source gave predicament swapped the source and the console does not turn on OQ I Faso ops Xbox One. Help me ]

:)

miguel ramos296, Sep 23, 2018
  2. meu controle queimou [Translation: My control burned]

o meu controle do xbox360 quimou e nao liga mas alguem poderia me ajudar

[Mod Translation: My control of the Xbox360 Chimou and does not turn on but someone could help me]

claudinaiafreitas, Sep 23, 2018
  3. nunonunes1
    nunonunes1 Guest
    meu xbox one s nao quer conectar no meu wifi [My Xbox One s doesn't want to connect on my WiFi ]

meu xbox one s nao quer conectar no meu wifi o que devo fazer comprei ele faz apenas dois dias liguei no primeiro dia funcionou normalmente depois nao conectou mais no meu wifi

[Translate - My Xbox One s doesn't want to connect on my WiFi what should I do bought it only two days ago I called on the first day it worked normally after not connected anymore on my WiFi ]

nunonunes1, Sep 23, 2018
  4. XBF Jeremy Z
    XBF Jeremy Z Guest

Hello,
    miguel ramos296

Thank you for contacting Forum support!

Just needing a bit of clarification.

Is this for an Xbox one or a Xbox 360?

When attempting other power supply units/cables does it not turn on at all?

(Does it turn on, but is stuck on a black screen or does it make noises when pressing the power button?)

Make sure the console is plugged directly to a wall outlet, and if it doesn't work try a different outlet.

please provide more clarification

Thank you.

XBF Jeremy Z, Sep 23, 2018
  5. E um Xbox one, ele nao liga mais ja tentei de tudo comprei fonte nova mais ele nao liga eu acho que a fonte deve ter queimado meu console ja tentei em varias tomada de ferente mais o console nao liga.

[Translation: And an Xbox one, it does not turn on already tried everything bought new source plus it does not turn on I think the source must have burned my console already tried in several significance take more the console does not turn on.]

6. XBF Jeremy Z
    XBF Jeremy Z Guest
    Hello,
    miguel ramos296

Try to hold down the BIND button and the POWER button on the Xbox one. Hold both of these buttons and see if a TROUBLESHOOT screen appears on the TV.

Should a troubleshoot screen appear, please try to reset the console.

> Reset console> reset console: Keep games and apps<

Please let me know if that works!

Thank you!

XBF Jeremy Z, Sep 23, 2018
  7. eu tentei faze isso mais o xbox one nao liga sera que eu perdi o console?

[Translate - I tried to do this plus the Xbox One does not turn on will it be that I lost the console?]

8. meu xbox nao liga mais [Translation: My Xbox doesn't turn on anymore]

Hi Miguel,

If the console is a Xbox One with a power brick, please check out the following link:

Xbox One Power Supply Solution

If the console is an Xbox One S or X, please check out the following link instead:

Your Xbox One X, Xbox One S, or original Xbox One console won't turn on

Perhaps it would be better to try another power cable or power brick as well. Try checking if it is possible to borrow one from a family member or friend first. If it works with the new power supply unit, then that means the power brick needs to be replaced.

I hope this helps ^‿^

XBF Jasmine Z, Nov 3, 2018
Thema:

Loading...
  1. meu xbox nao liga mais [Translation: My Xbox doesn't turn on anymore] - Similar Threads - meu nao liga

2. Por que nao consigo enviar mensagens para outros jogadores no meu xbox one?[Translation-Why...

in XBoX on Consoles
    Por que nao consigo enviar mensagens para outros jogadores no meu xbox one?[Translation-Why...: Eu tento enviar uma menssagem no meu grupo de amigos e nao consigo...alguem sabe me explicar o por que? [Translation-I try to send a message in my group of friends and I can not... Can anyone...
  3. nao consigo acesssar xbox.live pelo meu xbox [I can't access Xbox. Live by my Xbox]

in XBoX on Consoles
    nao consigo acesssar xbox.live pelo meu xbox [I can't access Xbox. Live by my Xbox]: bom dia alguem poderia me ajudar esta dando senha errada so que eu acesso pelo noutbook normalmente [Translation - Good morning someone could help me this giving wrong password so I access by...
  4. meu console nao esta conectando na live

in XBoX Accessibility
    meu console nao esta conectando na live: bom dia comprei um xbox 360 e nao consigo conectar na minha conta microsofit por favor preciso de ajuda 7653a597-abe9-443f-850a-3166e94e42e1
  5. Ajuda nao consigo Pegar jogos da gold do 360, nem colocar uma foto personalizada do meu perfil ...

in XBoX on Consoles
    Ajuda nao consigo Pegar jogos da gold do 360, nem colocar uma foto personalizada do meu perfil ...: Seguinte nao consigo pegar os jogos da gold do 360 nem alterar a foto do meu perfil no xbox one s, Minha conta esta com o perfil adulto mas parece que esta como '' criança '' , Ja faz mais de 2...
  6. nao consigo entrar no meu perfil[Translation - I can't get into my profile]

in XBoX on Consoles
    nao consigo entrar no meu perfil[Translation - I can't get into my profile]: Quando eu entro para colocar a senha ele fala ( que estou acessando arquivos confidenciais), e mesmo assim ele pede para colocar a senha, eu vou e coloco, mas na hora de carregar ele diz que algo...
  7. meu xbox one s nao quer conectar no meu wifi [My Xbox One s doesn't want to connect on my WiFi ...

in XBoX on Consoles
    meu xbox one s nao quer conectar no meu wifi [My Xbox One s doesn't want to connect on my WiFi ...: meu xbox one s nao quer conectar no meu wifi o que devo fazer comprei ele faz apenas dois dias liguei no primeiro dia funcionou normalmente depois nao conectou mais no meu wifi [Translate - My...
  8. tentei comprar rede red dead 2 xbox one nao consegui e foi cobrado taxa do meu cartao ...

in XBoX Games and Apps
    tentei comprar rede red dead 2 xbox one nao consegui e foi cobrado taxa do meu cartao ...: tentei comprar rede red dead 2 xbox one nao consegui e foi cobrado taxa do meu cartao 29/09/2018MICROSOFT XBOX OFFICE- R$ 4,00R$ 333,0029/09/2018MICROSOFT- R$ 4,00R$ 337,0029/09/2018MICROSOFT- R$...
  9. nao consigo entrar no servidor do meu amigo

in XBoX Games and Apps
    nao consigo entrar no servidor do meu amigo: oi boa noite. eu jogo o jogo minecraft a pouco tempo pelo celular.o problema é que nem em todos os meus amigos eu consigo conectar ao mundo deles. aparece a mensagem esse mundo nao está mais...
  10. porque meu carro nao suja o que eu faço (Because my car does not dirty what I do)

in XBoX Games and Apps
    porque meu carro nao suja o que eu faço (Because my car does not dirty what I do): O meu carro nao suja porque a68caa3c-318a-4837-b874-b37bde88e22f