Meu xbox one s tá fazendo barulho alto no cooler. [Translate] My Xbox One S is making loud...

Discus and support Meu xbox one s tá fazendo barulho alto no cooler. [Translate] My Xbox One S is making loud... in XboX Networking Hardware to solve the problem; Meu xbox one s tá fazendo barulho alto no cooler. [Translate] My Xbox One S is making loud noises in the cooler. Hi Urso, When you do a repair, your... Discussion in 'XboX Networking Hardware' started by SenhorUrso, Mar 25, 2019.

1. SenhorUrso
    SenhorUrso Guest

Meu xbox one s tá fazendo barulho alto no cooler. [Translate] My Xbox One S is making loud...

Meu xbox one s tá fazendo barulho alto no cooler. [Translate] My Xbox One S is making loud noises in the cooler.
    Hi Urso,

When you do a repair, your account is what holds all the information for subscriptions, games licenses and apps. All that is stored on the Microsoft server in the cloud. Once you get a console back, you will download your same profile you are using now and
    all will be there. You will have to install the apps and games of course. When you launch a game it will say syncing data, this is getting your latest save from the cloud.

Thanks,

Brad

:)

SenhorUrso, Mar 25, 2019
  2. XBF Felixx P Win User

Meu xbox one s tá fazendo barulho alto no cooler. [Translate] My Xbox One S is making loud noises in the cooler.

Hello
    SenhorUrso
    ,

Thanks for reaching out to Xbox forums support.

I'm sorry to hear about the issues that you're experiencing with your console.

From what you've described, I would definitely suggest setting up a repair order before the 1 year manufacturer warranty expires.

(To set up a repair order on your own click on the link below)

Getting your Xbox console repaired

(To have an Xbox Support agent set up the repair order for you follow the link below)

Asprovided above the best way
    to reach Live Support would be here: https://support.xbox.com/contact-us#0

Step 1 ----Select Xbox One

Step 2 ----Select
    See other options

Step 3 ----Select topic (Ex. System Update)

Step 4 ----Select "Show contact options"

Step 5 ----Select request a call from support

I hope this helps a bit more.

Felix

Xbox forums support
  3. XBF Brad A Win User

Hi Urso,

When you do a repair, your account is what holds all the information for subscriptions, games licenses and apps. All that is stored on the Microsoft server in the cloud. Once you get a console back, you will download your same profile you are using now and
    all will be there. You will have to install the apps and games of course. When you launch a game it will say syncing data, this is getting your latest save from the cloud.

Thanks,

Brad
  4. Aventhyz Win User

No, you wont lose anything because everything is in the cloud, but you have to use the same account.
  5. SenhorUrso Win User

E se eu usar a garantia no console,eu vou perder meus dados(assinaturas,games,etc...)?.

Translate-

And If I use the warranty on the console, I will lose my data (signatures, games, etc...)?.
  6. SenhorUrso Win User

Então, eu vou levar o xbox pra garantia, mas se eu usar a minha conta,não vou perder meus jogos,aplicativos,assinaturas,etc... .Então só preciso da conta?

[Translation-So I will take the Xbox to warranty, but if I use my account, I will not lose my games, applications, subscriptions, etc... . So I just need the bill? ]
Thema:

Loading...
  1. Meu xbox one s tá fazendo barulho alto no cooler. [Translate] My Xbox One S is making loud... - Similar Threads - Meu tá fazendo

2. Meu fone de entrada P2 não é reconhecido no meu controle[My P2 input headset is not...

in XBoX on Consoles
    Meu fone de entrada P2 não é reconhecido no meu controle[My P2 input headset is not...: Olá,nome é Lucas,estou tendo um problema com a conexão do meu fone de entrada p2 no meu controle. Se alguém poder me ajudar me avize,pois ele não esta sendo reconhecido no controle [Translation...
  3. meu xbox trava e nao funciona[Translation-My Xbox hangs and does not work]

in XBoX on Consoles
    meu xbox trava e nao funciona[Translation-My Xbox hangs and does not work]: ola alguém por favor pode me ajudar meu Xbox one liga e trava na tela de inicio hora que tento iniciar um aplicativo ele trava e não volta mais dai tenho que desligar eu não sei o que fazer já...
  4. Meu Xbox não esta entrando na Live da erro 0x800704cf e não encontro este erro no suporte[...

in XBoX on Consoles
    Meu Xbox não esta entrando na Live da erro 0x800704cf e não encontro este erro no suporte[...: Meu Xbox não esta entrando na Live da erro 0x800704cf e não encontro este erro no suporte -------- [Mod Translation - My Xbox is not entering the Live error 0X800704CF and I cannot find this...
  5. meu filho fez uma compra sem minha permissão no xbox live ontem, mas não encontro a opção...

in XBoX Sales and Promo
    meu filho fez uma compra sem minha permissão no xbox live ontem, mas não encontro a opção...: [Translation] My son made a purchase without my permission on Xbox Live yesterday but I can't find the cancellation option in my shopping history --------------------- o que eu devo fazer?...
  6. Meu xbox esta com problema [Mod Translation - My Xbox is in trouble]

in XBoX on Consoles
    Meu xbox esta com problema [Mod Translation - My Xbox is in trouble]: Boa Tarde, Meu xbox One X nao quer funciona, ele ate liga mais não aparece nada na televisão. Ele esta na garantia, oque eu faço?? Dan Campideli Lopes [Mod Translation - Good afternoon,...
  7. Não consigo baixar os jogos de Xbox 360 no meu Xbox one [Edit - Translation] - I can't...

in XBoX Games and Apps
    Não consigo baixar os jogos de Xbox 360 no meu Xbox one [Edit - Translation] - I can't...: Eu não consigo baixar os games with Gold de Xbox 360 no meu Xbox one. Quando eu tento aparece um aviso falando que não dá para continuar no xbox.com e pede pra eu continuar no próprio Xbox, mais...
  8. Meu xbox não ativou algumas conquistas !!! (My Xbox didn't activate some achievements!!!)

in XBoX on Consoles
    Meu xbox não ativou algumas conquistas !!! (My Xbox didn't activate some achievements!!!): Meu xbox não ativou algumas conquistas e nem a desenvolvedora do jogo e nem a MS puderam me ajudar, e a meses estou nisso e até desanimei de jogar pois não sei quantas conquistas não desbloquearam...
  9. meu Ghost Recon: Wildlands esta dando erro tarija 00100

in XBoX Games and Apps
    meu Ghost Recon: Wildlands esta dando erro tarija 00100: hello hope valguem can help me since the last update on my xbox one s my ghost game Ghost Recon: Wildlands is popping up error tarija 00100 i can't play online pvp nor career mode i already...
  10. Ninguém consegue se conectar no meu mundo do Minecraft. [Mod Translation - No one can...

in XBoX Games and Apps
    Ninguém consegue se conectar no meu mundo do Minecraft. [Mod Translation - No one can...: Ninguém consegue entrar no meu mundo do Minecraft, jogo no xbox e ja desinstalei e reinstalei, ja limpei o cache, ja mudei meu tipo de nat e nada deu certo. Só pra explicar melhor, ninguem...