Mi oferta de 3 meses de gold + 1,000 V-Bucks [My 3 month offer of gold + 1,000 V-Bucks]

Discus and support Mi oferta de 3 meses de gold + 1,000 V-Bucks [My 3 month offer of gold + 1,000 V-Bucks] in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Desde el 18 de diciembre compre esta promoción, sin embargo, compruebe mis pagos y facturas sobre mi cancelación de Xbox live y no tengo ninguna fecha... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by PiersNivens04, Jan 17, 2019.

1. Mi oferta de 3 meses de gold + 1,000 V-Bucks [My 3 month offer of gold + 1,000 V-Bucks]

Desde el 18 de diciembre compre esta promoción, sin embargo, compruebe mis pagos y facturas sobre mi cancelación de Xbox live y no tengo ninguna fecha de caducidad en octubre ... ¿Qué es esto?

Sin más que decir, gracias, tengan un gran año nuevo y prospero como siempre.

Translation: [ From December 18, buy this promotion, however, check my payments and bills on my Xbox live cancellation and I have no expiration date in October ... What
    is this?

No more to say, thank you, have a great new year and prosper as always.]

:)

PiersNivens04, Jan 17, 2019
  2. XBF Leslie D Win User

Mi oferta de 3 meses de gold + 1,000 V-Bucks [My 3 month offer of gold + 1,000 V-Bucks]

Hi there,

Thanks for getting back to us! In the case of you meeting the requirements and the v-bucks
    not being sent to you, then we would need you to
    contact Customer Support
    to
    further investigate and assist you.

Remember all V-bucks will be received no later than today 12/31/18.

Hope to hear back soon!

Happy New Years!!
  3. PiersNivens04 Win User

¿Y en el caso de que este no se me otorge? En mi opinión, deje de pagar oro desde abril o antes, y así como en su espera tengo que comprar una tarjeta de regalo y comprar una travesía de la tienda del juego esos paVos
    amigo ....-. Hazme paro compi, mañana mando mensaje a las 23:00 horas.

Cuidate bro y echale ganas a tu trabajo.

[Translation - And in the event that this is not granted to me? In my opinion, stop paying gold from April or before, and just as in your wait I have to buy a gift card and buy a trip from the game store those paVos friend ....-. Make me stop compi,
    tomorrow send message at 23:00 hours. Take care bro and you want to work.]
  4. XBF Leslie D Win User

Hi PiersNiven04,

Thanks for reaching out to us in regards to this.

As stated in the
    promotion itself
    , your bonus V-Bucks code will arrive via the Xbox message center
    within 2 weeks of purchase. Keep in mind that alll V-bucks will be received no later than
    12/31/18 to those eligible for the promotion.

Also as well here are the terms and conditions for the offer. (Check for Eligibility)

Terms and conditions:

Valid only for new subscribers or users who canceled their subscription before 10/1/2018. Limit: 1 offer per account; credit card required. Only valid through link in this offer, in all Xbox Game Pass markets excluding Quebec. After first month, subscription
    continues to be charged at the then-current regular monthly price (subject to change), unless cancelled. Plus applicable taxes. Game catalog varies over time. Not valid for existing subscribers . After promotional period, subscription continues to be charged
    at the then-current regular monthly price (subject to change), unless cancelled. Plus applicable taxes. Limit: 1 offer per account. Only valid through link in this offer, in all Xbox Live markets excluding Quebec. Credit card required.
  5. ChiefJoboo Win User

Xbox gold 1000 vbucks

Se você está esperando por códigos V-Bucks com sua assinatura Gold de 3 meses, deve recebê-los até 9 de janeiro de 2019. Desculpe pelo atraso.

---------------

If you’re waiting for V-Bucks codes with your 3-month Gold membership, you should receive them by January 9, 2019. Sorry for the delay.
  6. XBF Brad A Win User

Oferta Xbox [Xbox Offer]

Hello There,

Are you referring to the 3 months of Xbox live and get 1,000 V-Bucks? If you are the code will come to Xbox message center on the console or Xbox app for the V-bucks if you are eligible. This promotion was for new customers that have not had Xbox live or
    had a subscription that was cancelled Before 10/1/2018. If you had a subscription when you purchased three months of gold then you are not eligible for the 1,000 V-Bucks.

Thanks,

Brad
Thema:

Loading...
  1. Mi oferta de 3 meses de gold + 1,000 V-Bucks [My 3 month offer of gold + 1,000 V-Bucks] - Similar Threads - oferta meses gold

2. Esta oferta no es válida en tu región (This offer is not valid in your region)

in XBoX Games and Apps
    Esta oferta no es válida en tu región (This offer is not valid in your region): Compre mi xbox one hace 2 semanas y he querido comprar los juegos de Ninja Gaiden especificamente los 3 juegos de Ninga Gaiden el Black, el 2 y el 3, el problema es que cuando quiero comprar...
  3. Esta oferta no es válida en tu región. [Translation-This offer is not valid in your region.]

in XBoX Games and Apps
    Esta oferta no es válida en tu región. [Translation-This offer is not valid in your region.]: Hola a todos hace poco compre mi primera xbox una 1x y ademas compre 6 meses de gold, este mes se supone que uno de los juegos del gold es Metal Gear Rising Revengeance que es de xbox 360 pero...
  4. fortnite - oferta de 3 meses de xbox live gold y 100 pavos (Fortnite-Offer 3 months of...

in XBoX Games and Apps
    fortnite - oferta de 3 meses de xbox live gold y 100 pavos (Fortnite-Offer 3 months of...: hola buenas tardes, les queria comunicar que yo compre una oferta de xbox live gold que te dan 3 mese de xbox live mas 1000 pavos , mi problema es que yo compre la oferta de xbox live y me dieron...
  5. Hola hace unos dias compre la oferta de xbox live gold de 139 pesos por 3 meses de servicio...

in XBoX Sales and Promo
    Hola hace unos dias compre la oferta de xbox live gold de 139 pesos por 3 meses de servicio...: Split from this thread. Hola, a mi me ha pasado lo mismo, sigo sin recibir el código de los 1000 pavos, me gustaría saber si tu ya tienes la solución. Google Translation : Hello, the same...
  6. Compré la oferta de 3 meses de gold más 1000 pavos de fornite (Mod Translation: I bought...

in XBoX Sales and Promo
    Compré la oferta de 3 meses de gold más 1000 pavos de fornite (Mod Translation: I bought...: Compré la oferta ya 3 meses con 1000 pavos para fortnite y lo solicite el 11 de diciembre y decía 10 días de espera sería el 21 de diciembre y nunca me llegó porfavor denme una solución (Mod...
  7. Compre la oferta de 3 meses de gold y 1000 pavos para Fortnite y no me dio los pavos....

in XBoX Sales and Promo
    Compre la oferta de 3 meses de gold y 1000 pavos para Fortnite y no me dio los pavos....: Compre la oferta de 3 meses de gold y 100 pavos de fortnite ta hace una semana y nunca me dieron los pavos, ¿Qué debo hacer? Translation: Buy the 3 month offer of gold and 100 turkeys from...
  8. Compre la oferta de 3 meses de gold y 1000 pavos para Fortnite y no me dio los pavos. (I...

in XBoX Sales and Promo
    Compre la oferta de 3 meses de gold y 1000 pavos para Fortnite y no me dio los pavos. (I...: Hace 1 semana compre la oferta de 3 meses de gold y 1000 pavos de Fortnite por 139 y nunca recibi los pavos. [Translation] 1 week ago I bought the offer of 3 months of gold and 1000 turkeys from...
  9. Hola hace unos dias compre la oferta de xbox live gold de 139 pesos por 3 meses de servicio

in XBoX Sales and Promo
    Hola hace unos dias compre la oferta de xbox live gold de 139 pesos por 3 meses de servicio: [Title Translation - Hello a few days ago buy the Xbox Live Gold offer of 139 pesos for 3 months of service] Esta oferta venia con 1000 pavos para el fornite, al comprar la oferta me percate que...
  10. VBucks da oferta do xbox live gold de 3 meses [Mod transaltion: Xbox Live Gold 3 month...

in XBoX Sales and Promo
    VBucks da oferta do xbox live gold de 3 meses [Mod transaltion: Xbox Live Gold 3 month...: Compre a promoção de 3 meses de xbox live gold + 1000 vbucks, e a mensagem não chegou até minha conta, o que faço para resolver ??!! [Mod Translation: Buy the 3 month promotion of Xbox Live Gold...