Mi xbox one s no enciende[Translation-My xbox one s does not turn on]

Discus and support Mi xbox one s no enciende[Translation-My xbox one s does not turn on] in XBoX on Consoles to solve the problem; El control no arranca el xbox y cuando lo hago directamente de la consola suena un ruido extraño como metálico y el del ventilador y luego se apaga... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Raulgarman, Jul 31, 2020 at 8:22 PM.

1. Raulgarman
    Raulgarman Guest

El control no arranca el xbox y cuando lo hago directamente de la consola suena un ruido extraño como metálico y el del ventilador y luego se apaga

[Translation-The control does not start the xbox and when I do it directly from the console, a strange noise like metal and the fan sounds and then it turns off]

:)

2. XBF Lance J Win User

Mi xbox one S no enciende [My Xbox One S does not turn on]

Hey Reptiliguanoide,

Please refer over to your
    previous thread
    for assistance. It is against our forum guidelines to create identical posts.
  3. XBF Brad A Win User

Hi Raul,

Thanks for reaching out to the forums. We understand you are having issue with console not turning on. I suggest the guide for
    console not powering on. If it still will not turn on, you can go to
    device support. Here you can register console, check warranty status, and set up a repair. Try all the steps and let us
    know.

Thanks,

Brad
  4. Marianogr12 Win User

Can not change xbox name

Mi consola xbox no enciende como me puedo comunicar para reparar la consola

[Mod Translation - My xbox console does not turn on how I can communicate to repair the console]
  5. XBF Lance J Win User

Mi xbox one S no enciende [My Xbox One S does not turn on]

Hey Xbox Fan,

Thank you for reaching out. I understand you have an Xbox which seems to be shutting off on you. If you haven't already, have a look at our

Xbox Shuts Off
    article for some quick and easy troubleshooting. In case you are using the Original Xbox One, we do offer

troubleshooting to the power supply unit
    which might be helpful in this case. Hope this helps! :D
  6. XBF Brad A Win User

XBOX ONE S NO ENCIENDE [Translate] XBOX ONE S DOES NOT TURN ON

Hi Ramiro,

Thanks for keeping us updated. If the console is plugged into a surge protector or ext. cord. Try plugging the console directly into a wall outlet. Also you can check out the troubleshoot for my

console will not turn on
    .

Thanks,

Brad
Thema:

Loading...
  1. Mi xbox one s no enciende[Translation-My xbox one s does not turn on] - Similar Threads - enciende Translation does

2. Xbox one enciende y se apaga al instante -[Translation - Xbox one turns on and off instantly]

in XBoX on Consoles
    Xbox one enciende y se apaga al instante -[Translation - Xbox one turns on and off instantly]: Buenas tardes, Conecté la fuente y enciende normal, después conecté la consola y el cable a la TV. Pero al encender la Xbox prente el botón de encendido y hace el sonido normal, pero a los pocos...
  3. Mi control de Xbox one no enciende[Translation-My Xbox one controller doesn't turn on]

in XBoX on Consoles
    Mi control de Xbox one no enciende[Translation-My Xbox one controller doesn't turn on]: Buenas tardes hoy en la mañana al tratar de encender mi control, cuando presiono el boton de xbox (en el control) parpadea rapido y no enciende. Sucede lo mismo si cambio las baterias o si lo...
  4. XBOX ONE S NO ENCIENDE [Translate] XBOX ONE S DOES NOT TURN ON

in XBoX on Consoles
    XBOX ONE S NO ENCIENDE [Translate] XBOX ONE S DOES NOT TURN ON: Buen día a todos!!! Esto me pasó ayer, y no se a quien recurrir. - Abrí el Rainbow Six Siege que me había terminado de descargar. (Por estos días se lo podía jugar gratis) - Me pide que me cree...
  5. Mi consola no enciende [Translation-My console doesn't turn on]

in XBoX on Consoles
    Mi consola no enciende [Translation-My console doesn't turn on]: Hola a todos. Él día de ayer jugué de manera normal con mi consola y todo funcionó bien (como siempre) pero el día de hoy al querer jugar de nuevo mi consola no encendió, alguna sugerencia?...
  6. mi control no enciende [Mod Translation: My control doesn't turn on]

in XBoX on Consoles
    mi control no enciende [Mod Translation: My control doesn't turn on]: hoy cuando intente jugar en mi xbox mi control no encendia uso pilas duracell recargables el control tiene menos de un mes es el que venia con mi xbox one s alguien me ayuda? [Mod Translation:...
  7. El mando no enciende [Translation - The remote control does not turn on]

in XBoX on Windows
    El mando no enciende [Translation - The remote control does not turn on]: conecto el mando a la consola o a la pc y el foco del cable enciende pero el mando no _____________________________________________ [Translation - I connect the remote to the console or pc and...
  8. Mi consola no enciende. AYUDA. [Translation-Mi consola no enciende. AYUDA.]

in XBoX on Consoles
    Mi consola no enciende. AYUDA. [Translation-Mi consola no enciende. AYUDA.]: Mi consola se apago inesperadamente por completo, y la fuente de alimentacion se torno naranja, tocaba el boton de power en el xbox one y solo se escuchaba pero no encendia al igual con el boton...
  9. Mi xbox one solo enciende hasta el logró y se apaga [Translation: My Xbox One only lights up ...

in XBoX on Consoles
    Mi xbox one solo enciende hasta el logró y se apaga [Translation: My Xbox One only lights up ...: Buenas quisiera ayuda a respecto mi consola es la xbox one normal el problema es llegar a encender hasta el logo y al iniciar se apaga y asi va todo el tiempo alguna vez dentra bien Translation:...
  10. Se enciende con luz verde pero no llega arrancar [Translation: It ...

in XBoX on Consoles
    Se enciende con luz verde pero no llega arrancar [Translation: It ...: hola ayuda con mi xbox 360 miren primero que todo quiero que me descarten una duda al encender la xbxo 360 solo conectando la fuente al xbox y no el cable av salen 4 luces rojas o no porque en mi...