Minecraft, conectar con amigos pero no puedo[Minecraft, connect with friends but I can't]

Discus and support Minecraft, conectar con amigos pero no puedo[Minecraft, connect with friends but I can't] in XBoX Accessibility to solve the problem; cuando intento conectar en minecraft con mis amigos me dice que tengo que ir a mi cuenta microsoft en aka/accountsetting algo de privacidad y... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by Edupre, Feb 3, 2020.

1. Edupre
    Edupre Guest

Minecraft, conectar con amigos pero no puedo[Minecraft, connect with friends but I can't]

cuando intento conectar en minecraft con mis amigos me dice que tengo que ir a mi cuenta microsoft en aka/accountsetting algo de privacidad y seguridad, voy a mi cuenta pero no tengo una opcion de que mover o agregar, que se tiene que hacer? Gracias

[Translation - When I try to connect in minecraft with my friends, it tells me that I have to go to my Microsoft account on aka / account setting some privacy and security, I go to my account but I don't have an option to move or add, what has to
    be done? Thank you]

:)

Edupre, Feb 3, 2020
  2. XBF Ezra G Win User

Hi Edupre,

Thanks for your post. I understand you are experiencing an issue with playing Minecraft with your friends. Are you attempting to play on Xbox One or Windows 10? To troubleshoot this, try restarting your device. Also, you may want to try reinstalling your
    game.

Please keep us updated.
  3. CrossWolf058 Win User

mi perfil no cuenta con los permisos necesarios para acceder a Xbox live???

Quiero jugar gears of war en linea con un amigo pero no puedo, ya que me dice que con la configuracion de jugador actual no puedo que hago
  4. JoseDi17 Win User

Porque no puedo jugar en realms en minecraft pe ¿como puedo arreglarlo?

Porque no puedo agregar amigos en Minecraft
  5. StripyBuffalo28 Win User

Minecraft Windows 10 Edition

Yo tengo una cuenta de minecraft y cuando inicie sesion me salio que no puedo jugar en online con amigos de otraa plataformas entonces que tengo que aser para que pueda jugar.

[Translation-I have a minecraft account and when I start i left I left that I can not play online with friends from other platforms then I have to aser for me to play.]
  6. YosefGutiérrez Win User

Vincular cuenta minecraft con cuenta microsoft (Link minecraft account with microsoft account)

Buenas noches a todos

Hace un par de semanas me compré minecraft en la cuenta oficial. Mis amigos se conectan y juegan, uno con pc y otro con switch, ambos con cuenta xbox live. Habría alguna forma de vincular mi cuenta de minecraft a esta página? En ambas tengo el mismo correo.

A parte, saben como añadir amigos en minecraft desde pc? Mi ordenador es windows 10 y la versión minecraft es la 1.14.4

Gracias

[Translation]

Good night, everybody.

A couple of weeks ago I bought minecraft on the official account. My friends connect and play, one with pc and one with switch, both with xbox live account. Would there be any way to link my minecraft account to this page? In both I have the same mail.

Besides, do you know how to add friends in minecraft from pc? My computer is windows 10 and the minecraft version is 1.14.4

Thank you
Thema:

Loading...
  1. Minecraft, conectar con amigos pero no puedo[Minecraft, connect with friends but I can't] - Similar Threads - Minecraft conectar con

2. Erro ao conectar uma conta Microsoft no Minecraft do PS4[Translation-Error connecting a...

in XBoX on Consoles
    Erro ao conectar uma conta Microsoft no Minecraft do PS4[Translation-Error connecting a...: Toda vez quando faço login no Minecraft de PS4 com um conta Microsfot ele corrompe algum arquivo no jogo e tenho que ir no armazenamento e apagar esse arquivo, este arquivo fica localizado em...
  3. não consigo me conectar ao modo online no minecraft dungeons. -[Translation - i can't...

in XBoX on Windows
    não consigo me conectar ao modo online no minecraft dungeons. -[Translation - i can't...: [img] Não consigo me conectar ao modo online -[Translation - I cannot connect to online mode] 5952487e-56d0-484e-8956-951a4f7ed245
  4. No puedo conectar con el mundo en minecraft para PS4[Translation-I can't connect with the...

in XBoX Accessibility
    No puedo conectar con el mundo en minecraft para PS4[Translation-I can't connect with the...: No puedo conectar con el mundo cuando quiero jugar con un amigo al juego Minecraft para PS4. Podéis ayudarme? [Translation-I can't connect with the world when I want to play with a friend to the...
  5. Não foi possível se conectar ao mundo no Minecraft.[Translation-Couldn't connect to the...

in XBoX Games and Apps
    Não foi possível se conectar ao mundo no Minecraft.[Translation-Couldn't connect to the...: Há um tempo atrás eu reclamei sobre esse mesmo assunto e não tive soluções muito efetivas. Sempre que eu tento jogar com dois amigos em expecífico eu não consigo entrar no mundo deles e nem eles...
  6. Não consigo conectar minha conta Minecraft ps4 -[Translation - I can't connect my Minecraft...

in XBoX Games and Apps
    Não consigo conectar minha conta Minecraft ps4 -[Translation - I can't connect my Minecraft...: Eu recentemente estou tendo um problema. Quando eu tento conectar minha conta do xbox no ps4 da a seguinte mensagem: Opa! Parece que essa conta já está conectada. E depois disso eu tento logar...
  7. Não consigo conectar ao mundo dos meus amigos no Minecraft

in XBoX Games and Apps
    Não consigo conectar ao mundo dos meus amigos no Minecraft: Por favor, preciso de uma ajuda, não vi ninguém explicando sobre isso. Comprei o Minecraft Playstation Edition, eu e meu amigo, só pra jogarmos online, mas tanto eu como ele, tentamos entrar no...
  8. No se ha podido conectar a este mundo Minecraft bedrock ps4 [Mod Translation - Unable to...

in XBoX Accessibility
    No se ha podido conectar a este mundo Minecraft bedrock ps4 [Mod Translation - Unable to...: Hola a a todos! Despues de la actualizacion de minecraft bedrock para ps4 del dia 10/12/19,no he podido jugar en mundos multijugador con mis amigos, cuando ellos intentan unirse, aparece la...
  9. Erro em conectar conta Microsoft no meu PlayStationNetwork no Minecraft[Error connecting...

in XBoX Games and Apps
    Erro em conectar conta Microsoft no meu PlayStationNetwork no Minecraft[Error connecting...: Bom sempre está dando erro ao tentar conectar minha conta da Microsoft na PlayStationNetwork no Minecraft para mim poder jogar [Translation-Good is always giving error when trying to connect my...
  10. "Não foi possível se conectar ao mundo" Minecraft Bedrock Edition Xbox One [Translation -...

in XBoX Games and Apps
    "Não foi possível se conectar ao mundo" Minecraft Bedrock Edition Xbox One [Translation -...: Já faz mais ou menos um ano que eu não consigo entrar nos mundos do meu amigo e ele não consegue entrar nos meus mundos. E sempre que tentamos entrar nos mundos do outro a mensagem aparece...