Minecraft de celular não pega multiplayer via Xbox Live [Translate] Minecraft Mobile does...

Discus and support Minecraft de celular não pega multiplayer via Xbox Live [Translate] Minecraft Mobile does... in XBoX on Mobile to solve the problem; Eu e meus amigos estávamos jogando aquele survival numa boa, mas, do nada, meus amigos não conseguem entrar no meu mundo e escreve "Não foi possível se... Discussion in 'XBoX on Mobile' started by Guilherme_892, Sep 18, 2019.

1. Minecraft de celular não pega multiplayer via Xbox Live [Translate] Minecraft Mobile does...

Eu e meus amigos estávamos jogando aquele survival numa boa, mas, do nada, meus amigos não conseguem entrar no meu mundo e escreve "Não foi possível se conectar ao mundo" e também não consigo entrar no deles, poderiam me explicar o pq isso?

[Translate by Mod]

Me and my friends were playing that survival in a good way, but, out of nowhere, my friends can't get into my world and writes "Couldn't connect to the world " and I can't get into theirs either, could you explain why that is?

:)

Guilherme_892, Sep 18, 2019
  2. Guilherme_892 Win User

Minecraft de celular não pega multiplayer via Xbox Live [Translate] Minecraft Mobile does not handle multiplayer via Xbox Live

Hello !

Thanks for reaching out to Xbox forums support.

From what you've described it sounds like that may be an issue with the Minecraft / MOJANG game servers.

Below I'll provide you with a direct link to MOJANG SUPPORT:

MOJANG SUPPORT WEBSITE

You can also try rebooting your network equipment (modem, router)

Try that out and let us know if it helps!

Good luck!

Felix

Xbox forums support
    Obrigado por me responder amigo! Bem, os servidores pegam normalmente mas quando jogo com os meus amigos não funciona.

E na minha opinião, acho que a Mojang não tem muito haver com essa questão do Xbox Live, já que foi a Microsoft que implementou no game

[Translation - Thanks for answering me friend! Well, the servers get stuck but when I play with my friends it doesn't work. And in my opinion, I think Mojang doesn't have much to do with this Xbox Live issue, since it was Microsoft that implemented
    it in the game.]
  3. NeoDan123 Win User

Minecraft de celular não pega multiplayer via Xbox Live [Translate] Minecraft Mobile does not handle multiplayer via Xbox Live

The issue might have to do with your settings of your account/app.

As i am able to join my friends and vice versa.
  4. XBF Felixx P Win User

Hello Guilherme_892!

Thanks for reaching out to Xbox forums support.

From what you've described it sounds like that may be an issue with the Minecraft / MOJANG game servers.

Below I'll provide you with a direct link to MOJANG SUPPORT:

MOJANG SUPPORT WEBSITE

You can also try rebooting your network equipment (modem, router)

Try that out and let us know if it helps!

Good luck!

Felix

Xbox forums support
  5. aborgesxbox Win User

Xbox 360 error code: 42FE00003080051F8B050018

RESOLVIDA -----------> Eu Resolvi meu Problema conectando o Xbox através do WiFi do meu celular,baixei a atualização e depois reconectei o Xbox minha rede doméstica !

PEGUEI ESTA DICA NESTE LINK:
    br.answers.yahoo.com/.../index

MINHA REDE DOMESTICA E LIVE TIM DE ALTA VELOCIDADE, MAS NÃO ESTAVA ATUALIZANDO, FOI SÓ CONECTAR VIA CELULAR QUE FUNCIONOU MESMO!!!!!
  6. Gabriel_297 Win User

Minecraft Bedrock Edition

Você pode fazer seus próprios pacotes de textura e mapas com certeza. Eu não sei de que outros add-ons você está falando.

You can make your own texture packs and maps for sure. I don't know what other add-ons you are talking about.
    São Addons Criados de outros jogadores, como se fosse o mcpe eu instalaria por um site e transferia para o minecraft como se fosse a versão de celular.
Thema:

Minecraft de celular não pega multiplayer via Xbox Live [Translate] Minecraft Mobile does...

Loading...
  1. Minecraft de celular não pega multiplayer via Xbox Live [Translate] Minecraft Mobile does... - Similar Threads - Minecraft celular não

2. Minecraft masters for windows 10

in XBoX on Windows
    Minecraft masters for windows 10: Hello, If I buy and instal minecraft masters for windows 10 on my pc will I be able to play it through my xbox live account . cd2d65fa-507e-4138-bfc3-10798652845c
  3. Minecraft Bedrock Keeps Crashing

in XBoX Games and Apps
    Minecraft Bedrock Keeps Crashing: I play Minecraft Bedrock Edition for Xbox One and it freezes up and crashes. I load up a world to play on and it lets me walk around, but only for a few seconds. It freezes, and then a few more...
  4. Minecraft For windows 10 Code.

in XBoX on Windows
    Minecraft For windows 10 Code.: I have recently been trying to get Minecraft for Windows 10 via the Java user system. I am applicable for one of these codes as I have bought the Java version of the game on 1 February 2013....
  5. About minecraft

in XBoX on Consoles
    About minecraft: My 360 world was deleted by no one, it was randomly gone, any options to get it back? 03538696-85b4-4db5-8396-ca256680c8b1
  6. minecraft windows 10 eddition beta

in XBoX on Windows
    minecraft windows 10 eddition beta: so i joined the windows 10 eddition beta (i forget why) but i had to leave so i could play realms and servers with my friends. but i have tried every fourm xbox support and a whole bunch of...
  7. Minecraft marketplace

in XBoX Games and Apps
    Minecraft marketplace: I accidentally bought a map is there a way to refund it 731410d7-2f69-49b1-ba96-0b86f187891c
  8. 마인크래프트 -[Translation - Minecraft]

in XBoX Games and Apps
    마인크래프트 -[Translation - Minecraft]: 마인크래프트를 친구와 함께하 하는데 친구가 초대를하면 월드에 연결 수 없다 합니다 -[Translation - I'm trying to do Minecraft with a friend, but if a friend invites me, I can't connect to the world.]...
  9. Puedo pasar los mundos de minecraft a otro celular? [Mod Translation - Can I move the...

in XBoX Games and Apps
    Puedo pasar los mundos de minecraft a otro celular? [Mod Translation - Can I move the...: Hola, tengo una duda, ayer adquirí un nuevo telefono y al momento de instalar y abrir minecraft no me aparecia mi mundo, mi pregunta es ¿ puedo "recuperar" o de algun modo tener ese mundo en este...
  10. Minecraft que comprei antes não está comprado na mesma conta só que em outro celular...

in XBoX on Mobile
    Minecraft que comprei antes não está comprado na mesma conta só que em outro celular...: O assunto explica -[Translation - The subject explains] aa6d8bc4-8724-4af9-8432-9bf5199ba11f