Não consigo comprar jogos de X360 no meu XOne (I can't buy X360 games on my XOne)

Discus and support Não consigo comprar jogos de X360 no meu XOne (I can't buy X360 games on my XOne) in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Olá a todos, Alguém já teve esse problema? Eu cadastrei tudo certinho na Loja da Microsoft, quando eu entro numa página de algum jogo de Xbox One ele... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by Bruno Latine, Apr 6, 2019.

1. Bruno Latine
    Bruno Latine Guest

Não consigo comprar jogos de X360 no meu XOne (I can't buy X360 games on my XOne)

Olá a todos,

Alguém já teve esse problema? Eu cadastrei tudo certinho na Loja da Microsoft, quando eu entro numa página de algum jogo de Xbox One ele da todas as opções, seja de comprar ou de baixar, tudo normal.

Quando eu procuro um jogo do Xbox 360 Na loja, sempre encontro o botão "Consulte o preço", ao entrar a loja diz que eu não tenho um método de pagamento válido (sendo que eu tenho) e aí me pede para colocar um novo método de pagamento... Mas dos Estados Unidos!

Eu não consigo solucionar isso, tanto Minha conta da Microsoft quanto do Xbox são do Brasil, e esse erro persiste. Alguém conseguiu solucionar isso?

[Translation]

Hello everyone,

Has Anyone ever had this problem? I did everything right in the Microsoft Store, when I enter a page of some Xbox One game it of all options, whether to buy or to download, all normal.

When I search for an Xbox game 360 In the store, always find the button "See the price ", when entering the store says I do not have a valid payment method (being that I have) and then asks me to put a new payment method... But the United States!

I can't solve this, both My Microsoft account and Xbox are from Brazil, and this error persists. Has Anyone been able to solve this?

:)

Bruno Latine, Apr 6, 2019
  2. XBF Erick C Win User

Hey there,

Sorry to hear you are running into this issue when attempting to complete a purchase for the Xbox 360. I understand you are saying your account is in the correct region but I would advise that you confirm this to go ahead and rule this out as the possible
    solution. Go ahead and take a look at the following support page for more information on

How to update your Microsoft account's country or region
    .

Give it a try and let us know if it has helped.
  3. Josh With Dosh Win User

Hi there,

It sounds like your xbox region is set to US. Please follow this

How to change your country/region on Xbox One

Important If you’re trying to use these steps to resolve any backward compatibility account region errors, changing your account region will not resolve these issues. These steps are
    only for when you’re moving and need to change your country/region.

Follow these steps to update your settings to your new country/region, and then restart your Xbox One console. When you make your first purchase in the new locale, you'll be prompted to update your billing information.

1. Sign in to your Xbox One console.
    2. Press the Xbox button to open the guide.
    3. Select Settings.
    4. Select System.
    5. Select Language & location.
    6. Select your new location from the list, and then select Restart now.
  4. Radiant Sword X Win User

Hi. I think what it looks like is you will need to use your credit or debit card to make the purchase for older things like Xbox 360 or Original Xbox Avatars as store credits from Xbox One cannot be used on those items. However, if you have the original
    Xbox 360, then you can use your store credits to buy the items.

Oi. Eu acho que o que parece é que você precisará usar seu cartão de crédito ou débito para fazer a compra de itens antigos como o Xbox 360 ou Avatares do Xbox Original, pois os créditos de loja do Xbox One não podem ser usados
    nesses itens. No entanto, se você tiver o Xbox 360 original, poderá usar os créditos de sua loja para comprar os itens.
  5. Agarius Win User

Galera do 360 pulem pro xbox one!!!vamos torar essa *** da sony!!!

Mesmo se eu pegar o XOne, não vou me desfazer de jeito maneira do X360. :)
  6. PhloydBarnum Win User

Getting Xbox 360 gold games on Xbox one

I, too, have had issues purchasing games with gold on xbox.com. However, I have had no problem acquiring the games on my X360 and XONE. I have already downloaded Dirt3 (and minimally played it) on my X360. I will test tonight to see if I can access it
    on my XONE. I think the answer to your question is:

1. Download the "Free Games for Gold" on your X360.

2. Then, download the game on your XONE.
Thema:

Loading...
  1. Não consigo comprar jogos de X360 no meu XOne (I can't buy X360 games on my XOne) - Similar Threads - Não consigo comprar

2. Não consigo comprar a Game Pass!!![Translation-I can't buy the Game Pass !!!]

in XBoX Games and Apps
    Não consigo comprar a Game Pass!!![Translation-I can't buy the Game Pass !!!]: Ola, recentemente eu comprei um cartão vale presente da Xbox Game Pass (Convencional não o Ultimate), quando eu recebi o cartão, logo depositei o dinheiro na conta, então fui comprar a Game Pass...
  3. Não consigo efetuar comprar com o cartão de crédito [I can't make a credit card purchase]

in XBoX on Consoles
    Não consigo efetuar comprar com o cartão de crédito [I can't make a credit card purchase]: Estou tentando efetuar a compra de um jogo retrocompativil com meu cartão de crédito mas não consigo, simplesmente uma bola verde giratória aparece na tela e logo em seguida surge a mensagem de...
  4. Não consigo comprar o Minecraft para PC[I can't buy Minecraft for PC]

in XBoX on Windows
    Não consigo comprar o Minecraft para PC[I can't buy Minecraft for PC]: Tentei comprar o minecraft para pc no site minecraft.net mas quando clico em obter o minecraft aparece uma tela com um creeper escrito WE’RE SSSSSSSORRY [Translation - I tried to buy minecraft...
  5. Não consigo comprar um jogo[Translation-I can't buy a game]

in XBoX Games and Apps
    Não consigo comprar um jogo[Translation-I can't buy a game]: Ola, tenho tentado comprar um jogo para XBOX 360 por marketplace a cobrar por pay pal mas não consigo efectuar a transação . [Translation-Hello, I have been trying to buy a game for XBOX 360 per...
  6. NÃO CONSIGO COMPRAR GAME PASS[Translation-I CAN'T BUY GAME PASS]

in XBoX on Windows
    NÃO CONSIGO COMPRAR GAME PASS[Translation-I CAN'T BUY GAME PASS]: Fiquei sabendo sobre o game pass da Microsoft, mas ao tentar efetuar a compra, me pediram para atualizar os dados de segurança, seriam estes um email ou numero alternativo, mas sempre que renovo,...
  7. Não consigo comprar o xbox game pass ultimate[I can not buy xbox game pass ultimate]

in XBoX Sales and Promo
    Não consigo comprar o xbox game pass ultimate[I can not buy xbox game pass ultimate]: [img] Aparece isso depois que eu confirmo pra assinar [Translation - This appears after I confirm to sign] fd2f9e13-c307-422b-9975-e400b7ec0587
  8. Não consigo comprar o Xbox live gold - I can not buy Xbox Live Gold

in XBoX on Consoles
    Não consigo comprar o Xbox live gold - I can not buy Xbox Live Gold: Estou tentando compra a assinatura de xbox live gold mas não está aparecendo a opção de "Comprar" só aparece "Gerenciar" sendo que já expirou a assinatura que eu tinha....
  9. Não consigo comprar o midnight club para o Xbox One pela retrocompatibilidade (Não consigo...

in XBoX Games and Apps
    Não consigo comprar o midnight club para o Xbox One pela retrocompatibilidade (Não consigo...: Estou tentando comprar o midnight club Los Angeles prlo serviço de retrocompatibilidade do xbox one e simplesmente fala que a oferta não esta disponível na minha região, mesmo falando no site e na...
  10. Não consigo comprar nada no site da Microsoft [Edit - Translation] - I can not buy anything ...

in XBoX Games and Apps
    Não consigo comprar nada no site da Microsoft [Edit - Translation] - I can not buy anything ...: Olá, eu tento comprar v bucks no jogo Fortine mas aparece esse erro: [img] O engraçado é que ontem mesmo eu estava conseguindo comprar [Edit - Translation] - Hi, I try to buy v bucks in...