NECESITO AYUDAAA!! [Edit - Translation] - I NEED HELP !!

Discus and support NECESITO AYUDAAA!! [Edit - Translation] - I NEED HELP !! in XBoX on Consoles to solve the problem; Tengo una consola xbox 360, la cual tiene un disco duro de 250gb. El problema es que con el disco duro puesto e inicio la consola, después de unos... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by marioquintero2, Feb 13, 2020.

1. NECESITO AYUDAAA!! [Edit - Translation] - I NEED HELP !!

Tengo una consola xbox 360, la cual tiene un disco duro de 250gb. El problema es que con el disco duro puesto e inicio la consola, después de unos segundos me sale "fatal crash intecep" y no me inicia.

QUE PUEDO HACER???AYUDAAA!!!

[Edit - Translation] - I have an Xbox 360 console, which has a 250GB hard drive. The problem is that with the hard disk set and start the console, after a few seconds I get "fatal crash intecep" and does not start.

WHAT CAN I DO ??? HELP !!!

:)

marioquintero2, Feb 13, 2020
  2. XBF Chris J Win User

Hello Mario,

Thank you for posting here on the Xbox forums. Do you get an error code with that message at all? Have you tried turning on the console after first

removing the hard drive
    ? If the console works without the hard drive then that hard drive is corrupted and needs to be formatted or replaced.

Keep us updated and we will try our best to assist with this issue!
  3. bowski477 Win User

Did you purchase this console used or have you had this console and it just started doing this?

I would suggest to clear the cache on Xbox.

After perform a power cycle on the Xbox.

1. Turn off the Xbox One console by pressing the Xbox button on the front of the console for about 10 seconds until it shuts down completely.
    2. Unplug the console's power cable. Wait 10 seconds.
      Important Be sure to wait 10 seconds. This step resets the power supply.
    3. Plug the console power cable back in.
    4. Press the Xbox button on your console to turn on the Xbox.
    Try the game and check if it persists.
  4. RadiatedData742 Win User

error

necesito ayuda con un problema

[Translation]

I need help with a problem
  5. Player750626916 Win User

clave [Translation: key]

gracias pero necesito mas ayuda xque nose nada :(

[Translation: Thanks but I need more help follow nose nothing :( ]
  6. XBF Diego M Win User

NECESITO AYUDA [Translation- I Need Help]

Hi Ivan,

Thank you for coming to the Xbox forums.

When you buy a gift card from a retailer, the card becomes activated once they scan the card's bar code. If you're getting an error message that the code is not activated, you may just need to wait a few hours, up to 24 hours sometimes. If you haven't done
    so, I recommend also trying to redeem the code online as well as from the console. If the code hasn't been activated, return it to the place where it was purchased and ask for them to activate it so it can be redeemed. Make sure to take your proof of purchase
    with you.

Please review this support article
    "Redeem a gift card or code to your Microsoft account"
    for more information on how to redeem a gift card and what to do if there is an error.
Thema:

Loading...
  1. NECESITO AYUDAAA!! [Edit - Translation] - I NEED HELP !! - Similar Threads - NECESITO AYUDAAA Edit

2. Me robaron mi cuenta la necesito [Mod Translation - My account was stolen, I need it]

in XBoX on Consoles
    Me robaron mi cuenta la necesito [Mod Translation - My account was stolen, I need it]: Me robaron mi cuenta y no se que hacer por favor necesito saber coml recuoerarla desde q llegue a mi casa quise abrir mi cuenta y no me haceptaba la contraseña y se la quise cambiar con mi datos...
  3. Necesito ayuda, me cobraron 100 pesos de mas (I need help, I was charged 100 pesos over)

in XBoX Sales and Promo
    Necesito ayuda, me cobraron 100 pesos de mas (I need help, I was charged 100 pesos over): Buenas tardes, tengo un problema, hace unos días fue el evento del Xbox FANFEST México 2019, yo ayudé en el área de Esports, creamos 10 cuentas para el evento y me encargue de comprar a 5 cuentas...
  4. Necesito ayuda con el ERROR (0x803f800f) -[Translation - I need help with him ERROR...

in XBoX on Consoles
    Necesito ayuda con el ERROR (0x803f800f) -[Translation - I need help with him ERROR...: Intento jugar al How To Survive Storm Warning Edition y me dice que tengo que renovar mi subscripcion de mi cuenta gold y que el juego fue obtenido por games with gold y ya renové mi gold y aun...
  5. Necesito un reembolso [Mod Translation - I need a refund]

in XBoX Accessibility
    Necesito un reembolso [Mod Translation - I need a refund]: Hola, hace como 3 semanas cancele mi suscripción de Xbox Game Pass Ultimate y mi Xbox Game Pass se terminó el 21 de agosto y hoy me cobraron y ya lo había cancelado, hasta si voy a suscripciones...
  6. Tengo muchos problemas con el Minecraft windows 10 edition, necesito ayuda porfavor :( (I...

in XBoX on Windows
    Tengo muchos problemas con el Minecraft windows 10 edition, necesito ayuda porfavor :( (I...: Tengo un problema, la otra vez instale el Minecraft Windows 10 edition, todo iba normal, pero después de un tiempo me di cuenta que no podía jugar con amigos de Xbox o Android , osea que no me...
  7. necesito ayuda [Translation - I need help]

in XBoX on Consoles
    necesito ayuda [Translation - I need help]: hola...bueno quisiera ayuda debido a que una de mis cuentas fue robada y cambiaron la contraseña y cuando recupera la cuenta a pocos minutos de recuperarla la volvieron a cambiar y todos los datos...
  8. NECESITO AYUDA [Translation- I Need Help]

in XBoX on Consoles
    NECESITO AYUDA [Translation- I Need Help]: Compré una tarjeta de regalo y en la misma tienda fue activada, pero cuando la intento canjear me dice que no a sido activada. ¿Qué puedo hacer? [Translation- I bought a gift card and it was...
  9. Necesito recuperar mi gamertag asociado a otra cuenta hotmail [Edit-Translate] I need to...

in XBoX Accessibility
    Necesito recuperar mi gamertag asociado a otra cuenta hotmail [Edit-Translate] I need to...: Hola, llevo desde el 14 de febrero intentando ingresar a mi cuenta hotmail [Removed Personal Information] sin poder recuperar mi contraseña de ninguna manera, esta cuenta esta ligada a mi...
  10. "No se ha podido conectar con el mundo" Necesito ayuda [Translation - "Could not connect...

in XBoX on Windows
    "No se ha podido conectar con el mundo" Necesito ayuda [Translation - "Could not connect...: Adquirí Minecraft para windows 10, y no puedo jugar en mundos de otros amigos y ellos no pueden jugar en los míos. esto es desesperante, he intentado varias opciones pero nada (hamachi y el...