No aparezco conectada en xbox live y mis mensajes no le llegan a mis contactos[I do not...

Discus and support No aparezco conectada en xbox live y mis mensajes no le llegan a mis contactos[I do not... in XBoX on Mobile to solve the problem; Me ha estado pasando algo extraño con mi cue ta de xbox live, aunque tenga iniciada la sesion y este entro de la app aparezco desconectada ademas de... Discussion in 'XBoX on Mobile' started by almasantana1, Jan 14, 2020.

1. almasantana1
    almasantana1 Guest

No aparezco conectada en xbox live y mis mensajes no le llegan a mis contactos[I do not...

Me ha estado pasando algo extraño con mi cue ta de xbox live, aunque tenga iniciada la sesion y este entro de la app aparezco desconectada ademas de que les envio mensajes a mis contactos en el chat y al parecer no les llega, ademas de que no puedo entrar
    a servidores de minecraft y ellos no pueden entrar a mis mundos porque no es aparece a ellos y tampoco les llega mis invitaciones aunque les mande como 20 de ellas... Ayudaaa!! :'(

[Translation - Something strange has been happening to me with my xbox live account, even though I have logged in and this entry of the app is disconnected, in addition to sending messages to my contacts in the chat and apparently it does not reach
    them, besides it does not I can enter minecraft servers and they cannot enter my worlds because it is not appearing to them and my invitations do not arrive even though I send them about 20 of them ... Help! : '(]

:)

almasantana1, Jan 14, 2020
  2. almasantana1 Win User

No aparezco conectada en xbox live y mis mensajes no le llegan a mis contactos[I do not appear connected in xbox live and my messages do not reach my contacts]

No es en consola, yo uso el movil y ahi tengo la app de xbox live, tampoco puedo ver comentarios de los estados de mis amigos :(

Tratare de entrar a el Link que me enviaste y vere si se arregla

[Translation - It is not on the console, I use the mobile and there I have the xbox live app, I can not see comments from the states of my friends :(

I will try to enter the link you sent me and see if it is fixed]
  3. Onyx Is Here Win User

No aparezco conectada en xbox live y mis mensajes no le llegan a mis contactos[I do not appear connected in xbox live and my messages do not reach my contacts]

Sorry to hear it. Please try deleting your gamertag from the console then redownload it to see if that helps.

You should also log in to https://enforcement.xbox.com and click the handshake icon to see if you have any enforcement actions on your account
  4. TurfyHarbor15 Win User

Error Code 0x800488FC

A mi ya dejo. En iniciar sesion le puse con una nueva espere que me cargara para levantar otro correo y me sali y le di otra ves a mi cuenta y ya me cargo
  5. Praybeth Win User

Xbox LIVE rewards , MS point no obtenidos :/

Hola, por mi experiencia personal con Rewards, los mspoints de recompensa suelen tardar en aparecer hasta 96hrs, si consideras que ya ha excedido de este plazo de tiempo yo me pondría en contacto con el soporte de Xbox Rewards,

Tu tranquilo que los puntos siempre llegan :)
  6. PrinceCoD0602 Win User

Connecting to xbox live on 360

belzzebu es mi gamertag no puedo recuperar mi perfil cambie mi gamertag de a belzzebu y desde ahi no me eh podido conectar mas a mi cuenta xbox live gold me dice que tengo que descargar el perfil, lo hago pero cuando dice HOLA BELZZEBU descargndo
    tu perfil LLEGA A UN 10% Y DICE : los perfiles de xbox live no se pueden descargar en este momento, intentelo mas tarde 80151006 y llevo intentandolo 2 dias porfavor ayudenme quiero mi perfil mis logros porfavor no quiero perder mi cuenta porfavor mi live
    no quiero perder mis juegos guardados en ese perfil ni mis logros porfavor necesito ayuda
Thema:

Loading...
  1. No aparezco conectada en xbox live y mis mensajes no le llegan a mis contactos[I do not... - Similar Threads - aparezco conectada live

2. Xbox Live gold Purchase

in XBoX Games and Apps
    Xbox Live gold Purchase: Just a question about the xbox live gold purchase im on Xbox One and I want to install the game with gold xbox 360 game thats in the game with gold subscrition. after I click on Install it...
  3. Eu queria Left 4 Dead 1 e o Left 4 Dead 2 Xbox Live Br (Brasil)[I wanted Left 4 Dead 1 and...

in XBoX Games and Apps
    Eu queria Left 4 Dead 1 e o Left 4 Dead 2 Xbox Live Br (Brasil)[I wanted Left 4 Dead 1 and...: Oi eu amo MUITO Left 4 Dead 2, e o Left 4 Dead 1,Porém ele não está disponível em Xbox Live Br, eu adoraria que vocês colocasse =D Eu quero comprar =)) Pago ate R$ 40,00 aquele jogo marcou minha...
  4. Netflix not available on XBOX 360 for free XBOX LIVE account?

in XBoX Games and Apps
    Netflix not available on XBOX 360 for free XBOX LIVE account?: Is this normal? Netflix is not part of the app list. Is it because I’m on free XBOX LIVE, and not GOLD? Or is it XBOX 360 is obsolete? 3341b279-99f0-4f90-9a6e-63728bae5eff
  5. using xbox live with a 2nd console

in XBoX on Consoles
    using xbox live with a 2nd console: Hello everyone, I have searched and can't seem to figure this out. I have XBox gamepass and XBox Live Gold subscription with my account and have my son set up under my family. However, if I am...
  6. Xbox 360 LIVE ISSUES

in XBoX on Consoles
    Xbox 360 LIVE ISSUES: First, it kept signing me out while playing a game, every 2 mins. Then, I deleted profile only, cleared the cache three times, and attempted to redownload my profile. Then that decided not to work...
  7. Xbox live gold

in XBoX on Consoles
    Xbox live gold: I have xbox live gold so I decided to download a game called batman telltale series which was free on the xbox live gold pass and when I go on the Microsoft store to get it its says buy so I...
  8. Supporting Games for Windows Live purchases on the Windows Store

in XboX Insiders
    Supporting Games for Windows Live purchases on the Windows Store: Since the Store now allows for Win32 applications, and the GFWL Marketplace still won't allow anyone to access or download their owned content (this has been a problem for a very long time now),...
  9. mi xbox no inicia sesion mientras esta conectada a internet [mi xbox no inicia sesion...

in XBoX Accessibility
    mi xbox no inicia sesion mientras esta conectada a internet [mi xbox no inicia sesion...: Mi xbox no inicia sesión mientras está conectada al wifi, pero apenas desconecto. inicia sesion pero no puedo entrar a ningun perfil, alguien me puede ayudar por favor? [Translation - My Xbox...
  10. Fonte não liga quando está conectada ao Xbox One

in XBoX on Consoles
    Fonte não liga quando está conectada ao Xbox One: Minha fonte fica acessa quando não está conectada ao xbox , mais quando eu conecto ela ao xbox e ligo a energia a luz acende e rapidamente apaga, portanto não consigo ligar meu xbox, não sei oque...