No puedo desbloqueear Minecraft Windows 10 Edition (I can not unlock Minecraft Windows 10...

Discus and support No puedo desbloqueear Minecraft Windows 10 Edition (I can not unlock Minecraft Windows 10... in XBoX Games and Apps to solve the problem; Hola, recientemente canjee mi codigo de Minecraft Windows 10 Edition para mi PC, Al instalarlo y jugar me pide que lo desbloquee a pesar de ser... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by GameGibbon54180, Jul 17, 2019.

1. No puedo desbloqueear Minecraft Windows 10 Edition (I can not unlock Minecraft Windows 10...

Hola, recientemente canjee mi codigo de Minecraft Windows 10 Edition para mi PC, Al instalarlo y jugar me pide que lo desbloquee a pesar de ser Premium, no me deja hacer nada, ya reinstale el juego varias veces y nada, necesito ayuda urgente No puedo desbloqueear Minecraft Windows 10 Edition (I can not unlock Minecraft Windows 10... :((

Translation:

Hello, I recently redeemed my Minecraft Windows 10 Edition code for my PC. When I installed it and played it, it asked me to unlock it despite being Premium, it did not let me do anything, and reinstalled the game several times and nothing, I need
    urgent help No puedo desbloqueear Minecraft Windows 10 Edition (I can not unlock Minecraft Windows 10... :( (

:)

GameGibbon54180, Jul 17, 2019
  2. XBF Javier R Win User

No puedo desbloqueear Minecraft Windows 10 Edition (I can not unlock Minecraft Windows 10 Edition)

Hello Gibbon,

We understand that you're experiencing an issue concerning an inability to launch and play Minecraft for Windows 10 on your PC after redeeming the code for the game.

Please ensure that you are signed into the account that redeemed the account.

Also attempt to follow the steps found on our how to refresh, reset, or restore your PC support article for
    steps on restarting your Windows PC.

Try this for us and then let us know if this helped.

Best wishes!
  3. ArminatorX Win User

xbox play anywhere on minecraft

I own minecraft "windows 10 edition" on xbox one but isn't availabile on windows 10....
    There is no "Windows 10 Edition" on the Xbox One.

On the Xbox One, there was a "Minecraft Xbox One Edition" but that has been replaced with just "Minecraft".

As the others already said, "Minecraft" is not a Play Anywhere title, so owning "Minecraft" on the Xbox One, doesn't give you "Minecraft Windows 10 Edition" on the PC.

However, if you own Minecraft Java Edition on PC, you can log into your Mojang Account on PC, and can get a code for the Windows 10 Version.
  4. Ackis Win User

Connect to Xbox One Minecraft Game

Looked through some of the help articles - man the information is confusing.

Anyways from what I'm inferring from the posts is that you can play Windows 10 to Windows 10, and Pocket Edition to Windows 10 and that's it right now.

https://support.xbox.com/en-CA/games/game-titles/minecraft-help-on-different-devices

"You can play Minecraft: Windows 10 Edition Beta with other devices running Pocket Edition, such as Windows 10 and Windows Phone devices. Right now, you can play local multiplayer on Minecraft: Windows 10 Edition Beta. Soon after the launch, online
    play will be available for Minecraft: Windows 10 Edition Beta."

http://support.xbox.com/en-CA/games/game-titles/minecraft-windows-10-edition-beta-faq#a5eebb2f431442ff850f552a209f44ed

Can I play online with other people on Windows 10? Or on different devices?

You can play with up to four other people running Minecraft: Windows 10 Edition Beta or Pocket Edition on your local network. You can also play online with up to four of your Xbox Live friends in online multiplayer gaming.
  5. SalernoSilva Win User

Minecraft JavaEdition

I bought the Windows 10 version of Minecraft by mistake, but the one I wanted was the java edition.

I saw that anyone who buys minecraft java edition is entitled to minecraft Windows 10. Is the reverse also true? Who buys minecraft windows 10 is entitled to minecraft java edition?

If so, how do I access the java edition version at no additional cost?
  6. Mister Beep Win User

Unable to install Minecraft Windows 10 edition on Xbox

Hey Nikolio16,

Minecraft: Windows 10 Edition runs specifically on Windows 10. If you would like to play Minecraft on Xbox One, you will want to take a look at Minecraft:
    Xbox One Edition
    . If you would like to install the Windows 10 version of Minecraft on your Windows 10 PC, sign into the account that originally redeemed the code and download through the Windows Store.

Hope this helps!
Thema:

No puedo desbloqueear Minecraft Windows 10 Edition (I can not unlock Minecraft Windows 10...

Loading...
  1. No puedo desbloqueear Minecraft Windows 10 Edition (I can not unlock Minecraft Windows 10... - Similar Threads - puedo desbloqueear Minecraft

2. Puedo pasar los mundos de minecraft a otro celular? [Mod Translation - Can I move the...

in XBoX Games and Apps
    Puedo pasar los mundos de minecraft a otro celular? [Mod Translation - Can I move the...: Hola, tengo una duda, ayer adquirí un nuevo telefono y al momento de instalar y abrir minecraft no me aparecia mi mundo, mi pregunta es ¿ puedo "recuperar" o de algun modo tener ese mundo en este...
  3. no me puedo unir a un mundo de mis amigos [Translate] I can't join a world of my friends

in XBoX Games and Apps
    no me puedo unir a un mundo de mis amigos [Translate] I can't join a world of my friends: hola, mi problema es que eh intentado jugar con mis amigos, y me sale "no se ha podido conectar con el mundo" ya eh intentado con mas soluciones y nada me funciona, incluso me intente contactar...
  4. no puedo salir de la beta que de por cierto me metio a la beta sin mi autorización...

in XBoX on Windows
    no puedo salir de la beta que de por cierto me metio a la beta sin mi autorización...: Hola buenas tardes haces 2 días yo hice la misma pregunta pero no me entendieron y pues vengo aquí preguntas miren este es el caso, hace 4 días me compre el juego y estaba muy bien hasta después...
  5. No puedo salir De la beta ser Minecraft bedrock [Mod Translation - I can't get out of the...

in XBoX on Windows
    No puedo salir De la beta ser Minecraft bedrock [Mod Translation - I can't get out of the...: Hola buenas tardees vengo a reportar un problema hace 2 dias estaba jugando normalmente cuando me saca del juego y lo vuelvo a poner y estaba en la beta cuando revisee colo quitarla no tenia ni la...
  6. No puedo iniciar sesión en Minecraft PE[I can't log in to Minecraft PE]

in XBoX on Mobile
    No puedo iniciar sesión en Minecraft PE[I can't log in to Minecraft PE]: He tratado de iniciar sesión en Xbox Live en Minecraft PE, pero luego de colocar mi correo y la contraseña me aparece el mensaje: “Algo salió mal. Inténtalo de nuevo o prueba en Xbox.com” No...
  7. No puedo iniciar sesión en Minecraft Windows 10 Edition / I can't log to Minecraft Windows...

in XBoX Games and Apps
    No puedo iniciar sesión en Minecraft Windows 10 Edition / I can't log to Minecraft Windows...: Al intentar iniciar sesión en el juego, recibo el mensaje: "Error al iniciar sesión. Hemos intentado iniciar sesión en tu cuenta de Microsoft, pero algo ha salido mal.". Tuve este mismo problema...
  8. Como puedo solucionar esto :( jamás he vinculado ninguna cuenta de Facebook a Xbox[How can...

in XBoX Accessibility
    Como puedo solucionar esto :( jamás he vinculado ninguna cuenta de Facebook a Xbox[How can...: He tratando de vincular mi cuenta de facebook a mi xbox pero no me deja me aparece este mensaje :( [Translation - I have tried to link my Facebook account to my Xbox but it does not let me see...
  9. No puedo retirar creditos por venta de auto en subasta [Translate] I can't withdraw credits...

in XBoX on Consoles
    No puedo retirar creditos por venta de auto en subasta [Translate] I can't withdraw credits...: Hice una subaste y vendi un coche pero cuando quiero retirar los creditos me dice que el servidor de forza 4 no esta disponible [Translate by Mod] I did a climb and sold a car but when I want...
  10. No puedo comprar cosas con el saldo de mi cuenta de microsoft -[Translation - I can't buy...

in XBoX on Consoles
    No puedo comprar cosas con el saldo de mi cuenta de microsoft -[Translation - I can't buy...: Tengo 21€ y tengo una suscripcion de xbox live vencida, cuando la voy a pagar me dice que tengo que agregar una forma de pago pero yo no quiero y no me deja pagar con el saldo de la cuenta, cuando...