No puedo vincular mi cuenta de xbox a epic games en pc [Translation - I can not link my...

Discus and support No puedo vincular mi cuenta de xbox a epic games en pc [Translation - I can not link my... in XBoX on Windows to solve the problem; [img] Que hago? [Mod Translation - What I do?] 3a498f3b-18c3-42df-9dae-6d7b190979af Discussion in 'XBoX on Windows' started by rodrigovazquez2, May 16, 2019.

1. No puedo vincular mi cuenta de xbox a epic games en pc [Translation - I can not link my...

No puedo vincular mi cuenta de xbox a epic games en pc [Translation - I can not link my... [​IMG]

Que hago? [Mod Translation - What I do?]

:)

rodrigovazquez2, May 16, 2019
  2. Oldyamillions Win User

No reconoce mi game pass[Does not recognize my game pass]

Tengo game pass pero mi cuenta no reconoce para jugar en linea, me da acceso a descarga de juegos pero de igual manera no puedo jugar en linea a que se debera ya reinicie la consola y borre mi cuenta para vincular de nuevo pero nada parece funcionar.
    Mi game pass no puedo jugar online por que y ahora me dice que tambien necesito gold necesito las 2 para jugar online ya las pague y no puedo jugar todavia por que me sucede eso?

[Translation -My game pass I can not play online because and now it tells me that I also need gold I need 2 to play online and pay and I can not play yet because that happens to me?]
  3. leilianegarone Win User

facebook

no puedo abrir mi cuenta de facebook en mi xbox 360 s pero en mi compu si

Que pasara
    [Mod Translation-

I can not open my facebook account on my xbox 360 s but on my computer

What will happen]
  4. Diego Granados Win User

Robo de cuenta de Xbox live [Edit - Translation] - Xbox live account theft

No puedo recuperar nada con eso, cambiaron el correo de mi cuenta de xbox live

-[Translation - I can not recover anything with that, they changed the mail from my Xbox Live account]
  5. AngelObullets Win User

No puedo vincular mi cuenta de xbox a epic games en pc [Translation - I can not link my xbox account to epic games on pc]

Hi there rodrigovazquez2

Have you checked if the account is already linked to another gamertag or another email address?. Please remember to check that on epic website to see if it's linked
  6. XBF Amber M Win User

No puedo vincular mi cuenta de xbox a epic games en pc [Translation - I can not link my xbox account to epic games on pc]

Hi rodrigovazquez2,

Thanks for reaching out to us! When it comes to linking your Xbox Account (GamerTag) to your Fortnite account (Epic Games account), each GamerTag/profile can only link to one Fortnite account. If you'd like to sign into your Xbox account
    on Fortnite, it would need to correspond with the Epic games account associated with your GamerTag.

If your own GamerTag (Xbox profile) is not linking up with your Epic Games account, then you would need to

contact Epic Games concerning your Fortnite account
    directly for assistance in getting those two accounts to link. Just be sure you know the different account log in emails for their site specific to each of you.

Hope this helps out!
Thema:

No puedo vincular mi cuenta de xbox a epic games en pc [Translation - I can not link my...

Loading...
  1. No puedo vincular mi cuenta de xbox a epic games en pc [Translation - I can not link my... - Similar Threads - puedo vincular cuenta

2. Alguien sabe como puedo poner el 2do jugador en the king of figters 98[Does anyone know how...

in XBoX Games and Apps
    Alguien sabe como puedo poner el 2do jugador en the king of figters 98[Does anyone know how...: Alguien sabe como puedo poner el 2do jugador en the king of figters 98 [Translation - Does anyone know how I can put the 2nd player in the king of figters 98] 40dcb358-649e-45d7-8587-0976b9e6e4fd
  3. no puedo jugar fornite con mi cuenta (I can't play fornite with my account)

in XBoX Games and Apps
    no puedo jugar fornite con mi cuenta (I can't play fornite with my account): contacte a la compañía y me dijeron que era un fallo de microsoft porque se desvinculo mi cuenta Translate-Contact the company and they said it was a Microsoft fault because my account was...
  4. No puedo hacer Streaming con mi xbox one s (I can not Stream with my xbox one s)

in XBoX on Windows
    No puedo hacer Streaming con mi xbox one s (I can not Stream with my xbox one s): Buenas tardes amigos... Me gustaría que me ayudaran con este problema, no me deja hacer Streaming mi pc con mi Xbox one s, Si me aparece la señal pero al momento de darle clip para hacer...
  5. Como puedo conseguir tarjetas de regalo gratis [Translation - How can I get free gift cards?]

in XBoX Sales and Promo
    Como puedo conseguir tarjetas de regalo gratis [Translation - How can I get free gift cards?]: Hola me gustaría tener tarjetas de regalo gratis ya que no cuento con una buena economía gracias [Translation - Hello I would like to have free gift cards because I do not have a good economy...
  6. [MINECRAFT] ¿Como puedo cambiar mi versión de Minecraft a una versión anterior?

in XBoX on Windows
    [MINECRAFT] ¿Como puedo cambiar mi versión de Minecraft a una versión anterior?: Hola. Resulta que estaba jugando hace unos días Minecraft, hoy al querer entrar al servidor de mis amigos resulta que me sale un error que dice ¡"No se ha podido unir al mundo"Server...
  7. No puedo conectarme en Xbox live [Translation - I can not connect on Xbox Live]

in XBoX on Consoles
    No puedo conectarme en Xbox live [Translation - I can not connect on Xbox Live]: Desde ayer en la tarde quería jugar FIFA pero al intentar conectarme en mi cuenta de xhXb live me salio que no se puede conectar y que ño intente mas tarde y también me salio el código...
  8. No puedo conectar Conan Exiles ONLINE no se puede conectar xbox live , si puedo jugar...

in XBoX on Consoles
    No puedo conectar Conan Exiles ONLINE no se puede conectar xbox live , si puedo jugar...: Title Translation: [I can not connect Conan Exiles ONLINE can not connect xbox live, if I can play all online games ] Hola yo el dia 6 de mayo no pude jugar Conan Exiles online pense que el...
  9. No puedo instalar minecraft {Edit - Translation] - I can't install Minecraft

in XBoX Games and Apps
    No puedo instalar minecraft {Edit - Translation] - I can't install Minecraft: Hace poco canjee el codigo de minecraft w10 pero cuando trate de instalarlo en la computadora, el botón de instalar me a aparece inhabilitado como si no fuera compatible en mi computadora y asi...
  10. No puedo comprar xbox live [I can't buy Xbox Live]

in XBoX on Consoles
    No puedo comprar xbox live [I can't buy Xbox Live]: hola me pueden ayudar? resulta que no puedo comprar xbox live a pesar de tener el saldo suficiente. alguien sabe que puedo hacer? [Translation - Hello can you help me? It turns out I can't buy...