O controle do Xbox One S [Translate] The Xbox One S Controller

Discus and support O controle do Xbox One S [Translate] The Xbox One S Controller in XBoX on Consoles to solve the problem; bom dia ! A todos, Faço uma pergunta pra microsoft por que esse controle do Xbox One S branco está tão Frágil comprei no dia 05-08-2019 Xbox One S e... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Phelipe85, Sep 1, 2019.

1. Phelipe85
    Phelipe85 Guest

bom dia ! A todos,

Faço uma pergunta pra microsoft por que esse controle do Xbox One S branco está tão Frágil

comprei no dia 05-08-2019 Xbox One S e veio um controle... Porem no dia 27-08-19 Já deu problema no

controle ele não esta funcionando direito o analógico...Agora eu fico sem jogar o game por falta de um controle bom seus...

Assim fica difícil acreditar que um novo controle não venha acontecer o mesmo defeito...Complicado viu..Eu fico pensando

se eu fiz uma boa escolha de ter comprado esse game em menos de 1 mês já deu problema imagina daqui 1 Ano...

Tem jogo pra lançar dia 10 de setembro e eu não posso jogar por que meu controle não esta funcionando direito...

[Translate by Mod]

Good morning! To all,

I ask a question to Microsoft why this Xbox One S white control is so fragile

Bought on the day 05-08-2019 Xbox One S and came a control... But on the day 27-08-19 it has already given trouble in

Control it is not working right the analog... Now I stay without playing the game for lack of a good control your...

So it is difficult to believe that a new control does not come to happen the same defect... complicated saw.. I keep thinking

If I made a good choice to have bought this game in less than 1 month already gave problem imagine here 1 year...

It has game to launch on September 10th and I can not play because my control is not working right...

:)

Phelipe85, Sep 1, 2019
  2. Shieldlady1 Win User

Why am I now shopping for my 4th Xbox controller

Olá eu tenho 3 controles, até agora tive problema com 1 apenas, mas depois de quase 2 anos de jogo, creio que não esteja tendo sorte.

Mas ainda acho o controle do xbox one fat , mais resistente que o do xbox one s.

[Mod Translation - Hello I have 3 controls, so far I have had problem with 1 only, but after almost 2 years of play, I think I'm not having luck.

But I still find the xbox one fat control tougher than xbox one s.]
  3. Phelipe85 Win User

O Problema não é só isso é a falta de qualidade do controle tambem..Agora ficar comprando

controle direto vai sair mais caro que o game daqui a pouco...Que isso

[Mod Translated - The problem is not only that is the lack of quality of the control too .. Now keep buying direct control will be more expensive than the game in a little while …]
  4. choppyseize Win User

Hello

All Xbox One controllers come with a limited 90 day warranty. Anything after that and you will have to purchase a new one unfortunately.
  5. XBF Ruben D Win User

Hello Phelipe85,

Thank you for posting on Xbox Forums. As the Ambassador had stated, in regards to the Xbox One S controller issue, all controller's/Accessories have a 90 day warranty, with the exception of some special edition controllers which have longer warranties.
    The standard white Xbox One S controller does have a 90 day warranty and under said warranty can be replaced through two options.

Option one would be to go to the Devices Website and create a replacement order for your controller and then send us your controller to get it replaced.
    Option two is to Contact Xbox Support and we will set up a replacement order for you and then you will also need to send in the controller to get replaced.
    Both options will take the same amount of time in regards to getting the controller to the service center and then sending you the replacement controller. it can take up to two to four weeks for the process to complete, it doesn't usually take that long it
    all depends on your distance from the Service Center.

If you have any other questions or concerns please feel free to reply back letting us know. Thank you again for posting on Xbox Forums.
  6. FamintoBR Win User

Problemas no botão L3 do analógico do controle do xbox one e video games posteriores. [Problems with the analog L3 button on the Xbox One controller and later video games.]

Concordo, já troquei o controle do Xbox One S umas três vezes. Sempre depois de umas semanas o R3 começa a puxar pra direita quando estou jogando. O controle nunca caiu, e tal. Acho que os do One Fat eram mais resistentes, pois eu tive um que as vezes caia,
    e mesmo com 2 anos de uso estava ótimo.

Translation:

I agree, I've already changed control of the Xbox One S about three times.
    Always after a few weeks the R3 starts pulling right when I'm playing.
    Control never fell, and such. I think the One Fat ones were tougher, because I had one that sometimes fell, and even with 2 years of use it was great.
Thema:

Loading...
  1. O controle do Xbox One S [Translate] The Xbox One S Controller - Similar Threads - controle Translate Controller

2. Manette xbox non reconnus par mon ordinateur[Translation-Xbox controller not recognized by...

in XBoX on Windows
    Manette xbox non reconnus par mon ordinateur[Translation-Xbox controller not recognized by...: Bonjour je viens d'installer des nouveaux drivers hier est depuis l'installation (avec driver cloud) mon ordinateur ne reconnais plus ma manette xbox celle-ci ne s'allume meme plus quand elle est...
  3. PROBLEMAS COM CONTOLE XBOX ONE. [Mod translation-PROBLEMS WITH XBOX ONE CONTROL.]

in XBoX on Consoles
    PROBLEMAS COM CONTOLE XBOX ONE. [Mod translation-PROBLEMS WITH XBOX ONE CONTROL.]: TOMARA QUE O CONTROLE DO NOVO XBOX SEJA BOM PORQUE O MELHOR DE TODOS É DO XBOX 360 ANALOGICOS DE METAL QUE DURAM ANOS E ANOS O DO XBOX ONE LIXOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO SEM IGUAL QUE QUEBRA SEMPRE ESSA...
  4. Controle do uso do Xbox por família [Mod translation-Control of Xbox use by family]

in XBoX on Consoles
    Controle do uso do Xbox por família [Mod translation-Control of Xbox use by family]: Tento controlar o tempo de uso do xbox pelos meus filhos. Quando é necessário usar a conta para acessar algum programa ou jogo, funciona bem. Mas há apps que não necessitam de login na conta, como...
  5. xbox one控制器无法震动 [Edit - Translation] - Xbox one controller cannot vibrate

in XBoX on Windows
    xbox one控制器无法震动 [Edit - Translation] - Xbox one controller cannot vibrate: 您好,我的xbox one控制器 法震动,蓝牙和usb线都不行按照 们官网上的解决方案也没有解决,但用usb线连接电脑会震动2秒钟,请问怎么办 [Edit - Translation] - Hello, my Xbox One controller ca n’t vibrate, neither Bluetooth nor USB cable can work according to...
  6. Технические неполадки геймпада Xbox.[Translation-Technical problems with the Xbox controller.]

in XBoX on Windows
    Технические неполадки геймпада Xbox.[Translation-Technical problems with the Xbox controller.]: Перейдем к сути. При подключении геймпада кабелем, возникает признак жизни разъема (вибрация), но сам геймпад не функционирует. Я попробовал поключить Bluetooth-флешкой, все отлично работает....
  7. "Manette modedd" [Mod translation-Modded controller]

in XBoX Games and Apps
    "Manette modedd" [Mod translation-Modded controller]: Bonjour. voila je me posé la question , est ce qu'une manette modifiée est elle valable d'un ban lors de son utilisation ? Ce que je veux dire par manette modded c'est une manette qui offre...
  8. 關於 Xbox One 無線控制器送修問題[Translation-About Xbox One Wireless Controller Repair Issues]

in XBoX on Windows
    關於 Xbox One 無線控制器送修問題[Translation-About Xbox One Wireless Controller Repair Issues]: 請問,我有一隻 Xbox控制器 + 適用於 Windows 10 的無線轉接器 他左上方的香菇 會向右下飄移, 正後還是一樣的情形 請問要怎樣送修購入於2019/11/23 [Translation-Excuse me, I have one. Xbox Controllers and Wireless Adapters for Windows 10 His...
  9. Xboxoneのコントローラーの挙動について[Translation-How Xboxone Controllers Behave

in XBoX on Windows
    Xboxoneのコントローラーの挙動について[Translation-How Xboxone Controllers Behave: 現在pcにxboxoneのコントローラーを接続してゲー をしています。その中で、一昨日くらいからゲー...
  10. Control de xbox one s , me pide un PIN para conectarlo a pc[Translation-Control xbox one s...

in XBoX Accessibility
    Control de xbox one s , me pide un PIN para conectarlo a pc[Translation-Control xbox one s...: Hola, buenas tardes quiero conectar el control de xbox one s por BT mi pc, pero me pide un PIN que no se en donde se encuentra o como le hago ......saludos [Translation-Hello, good afternoon I...