Ouverture de ports réseaux dans le Xbox live.(Pour Xbox 1). [Translation: Opening network...

Discus and support Ouverture de ports réseaux dans le Xbox live.(Pour Xbox 1). [Translation: Opening network... in XboX Networking Hardware to solve the problem; Ouverture de ports réseaux dans le Xbox live.(Pour Xbox 1). [Translation: Opening network ports in Xbox Live (for Xbox 1) Bonjour les Gamers comment... Discussion in 'XboX Networking Hardware' started by wilnerlantimo, Nov 11, 2019.

1. Ouverture de ports réseaux dans le Xbox live.(Pour Xbox 1). [Translation: Opening network...

Ouverture de ports réseaux dans le Xbox live.(Pour Xbox 1). [Translation: Opening network ports in Xbox Live (for Xbox 1)
    Get your router model # and google it there is a website called portforward.com that will have toyr router on it

:)

wilnerlantimo, Nov 11, 2019
  2. XBF Javier R Win User

Ouverture de ports réseaux dans le Xbox live.(Pour Xbox 1). [Translation: Opening network ports in Xbox Live

Hey there!

Thank you for letting us know that the issue has been fixed. We'll be locking the thread as the issue has been resolved. If you ever require any help with any other issues, please feel free to come back to the Xbox Forums for further assistance
    and create a new thread. We will be more than happy to assist.

Thank you again and have a great day!
  3. XA JJKILLERs Win User

Ouverture de ports réseaux dans le Xbox live.(Pour Xbox 1). [Translation: Opening network ports in Xbox Live (for Xbox 1)

Bonjour les Gamers comment aller vous? Xbox live requiert l`ouverture des ports suivants: Port 88 UDP, port 3074 UDP et TCP...…….et plusieurs autres.

Question: Je voudrais ouvrir un port 3075 UDP, comment je fais cela? et où je le fais? Merci!!!

Translation:

Hello Gamers how are you? Xbox Live requires the opening of the following ports: Port 88 UDP, Port 3074 UDP and TCP ... ...... .and several others.

Question: I would like to open a 3075 UDP port, how do I do that?
    and where do I do it? Thank you!!!
    Get your router model # and google it there is a website called portforward.com that will have toyr router on it
  4. wilnerlantimo Win User

Hello gamers out there! Thanks for that answer. The best way for open ports on Xbox is in that web site: www.portforward.com Thanks for that hint and advise…...have a nice day Xbox ambassador.
  5. XBF Crystal P Win User

Hi there wilner,

Thanks for reaching out here in Xbox Forums. I understand there is a question on how to open Xbox One ports. I recommend taking a look at the following article for more information:Network
    ports used by Xbox Live on Xbox One.

Give this a try and let us know the results.
  6. GuideSuperieurcommun Win User

Bienvenue sur les nouveaux forums Xbox.com.

Déconnexion du Xbox Live gta live interompue 1000€pour jouer a l'année 1 jour de repos par semaine et État de Xbox Live

Services

Réseaux sociaux et jeuxLimité

Plateformes concernées :

Xbox 360

Services concernés :

Connexion avec d'autres membres Xbox Live dans des jeux en ligne

04/06/2015 08:20:50 CET:

Nous sommes conscients du problème et nous nous efforçons d'y remédier. Nous nous excusons pour les désagréments encourus et nous vous remercions pour votre patience
Thema:

Ouverture de ports réseaux dans le Xbox live.(Pour Xbox 1). [Translation: Opening network...

Loading...
  1. Ouverture de ports réseaux dans le Xbox live.(Pour Xbox 1). [Translation: Opening network... - Similar Threads - Ouverture ports réseaux

2. Can't Figure Out to use HDMI Port for Gaming on HP 20-c013w

in XBoX on Windows
    Can't Figure Out to use HDMI Port for Gaming on HP 20-c013w: I have about exhausted about an hour of my life trying to find anything on my pc to help and online with this issue. I feel I am fairly resourceful and intelligent, but I am stumped. I can't...
  3. Porta Ethernet xbox [Mod Translation - Xbox Ethernet port]

in XBoX Accessibility
    Porta Ethernet xbox [Mod Translation - Xbox Ethernet port]: Salve a tutti, sono possessore di una xbox one x , è da una settimana che ho problemi con la connessione, in pratica la mia linea va a 1,2Mbps con una fibra di 200mega, ho provato a cambiare cavo...
  4. My Hdmi Port No Longer Works How Much Would It Cost To Have It Replaced By Xbox Or Gamestop Ect

in XBoX on Consoles
    My Hdmi Port No Longer Works How Much Would It Cost To Have It Replaced By Xbox Or Gamestop Ect: My Hdmi Was Keeping Getting Loose And Then The Port Went Out 41d66db5-64a2-4834-81d3-082697177dd0
  5. Port Setup with no UPnP

in XBoX Accessibility
    Port Setup with no UPnP: So I'm trying to setup my multiplayer gaming for my Xbox one, I have an NVG series router, which I understand does not support UPnP. My NAT type is moderate, but I can find nothing on how to...
  6. My screen went blue and fuzzy i think the hdmi port is bad but am not sure her is a photo...

in XBoX on Consoles
    My screen went blue and fuzzy i think the hdmi port is bad but am not sure her is a photo...: For some reason the picture wont upload if you need the picture text me on Instagram@willdroid07 7e5f4e50-cd4a-4822-8a9c-82d8e8b3fc56
  7. Écran d ouverture change toujours [Mod Translation - Opening screen always changes]

in XBoX on Consoles
    Écran d ouverture change toujours [Mod Translation - Opening screen always changes]: Bonjour, j allume ma console et ça reste sur l écran d accueil puis rien ouvre......svp aidez moi [Mod Translation - Hello, I turn on my console and it remains on the home screen then nothing...
  8. Probleme graphique apres ouverture Netflix [Translation - Graphical problem after opening...

in XBoX on Consoles
    Probleme graphique apres ouverture Netflix [Translation - Graphical problem after opening...: bonjour a tous ma xbox va numero un dans tout les jeux sauf quand jouvre Netflix la xbox se met a faire pleins de couleur et bugger graphiquement apres meme si je quitte netflix la xbox bug lecran...
  9. Xbox Live - Une ouverture de session spécifiée n'existe pas. Elle est peut-être déjà...

in XBoX on Windows
    Xbox Live - Une ouverture de session spécifiée n'existe pas. Elle est peut-être déjà...: Bonjour, Depuis déj de nombreuses versions de Windows 10 et d'applications Xbox je n'arrive plus me connecter Xbox Live. Par exemple sur la dernière version j'obtiens le message suivant:...
  10. Re-ouverture de mes droits de communication

in XBoX on Consoles
    Re-ouverture de mes droits de communication: Bonjour, J'ai reçu un message de votre part, mentionnant que le bannissement de mes communications étaient réglé jusqu'au 11 janvier 2018. Cependant ayant eu aussi un bannissement de jeu, je veux...