Pagamento e fatturazione [Mod Translation-Payment and invoicing]

Discus and support Pagamento e fatturazione [Mod Translation-Payment and invoicing] in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Buongiorno a tutti... Un mese fa ho fatto un abbonamento xbox live gold associando il pagamento ad una carta di debito, purtroppo senza rendermi conto... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by francescogamberini, Sep 12, 2019.

1. Pagamento e fatturazione [Mod Translation-Payment and invoicing]

Buongiorno a tutti... Un mese fa ho fatto un abbonamento xbox live gold associando il pagamento ad una carta di debito, purtroppo senza rendermi conto che sulla carta non c'erano soldi a sufficienza, ovviamente l abbonamento si è interrotto perché il pagamento
    non è avvenuto per intero.. Ora ho un altra carta di debito e vorrei sapere come fare per terminare di pagare questo abbonamento scaduto con questa nuova carta. Grazie mille a chi risponder

[Mod Translation-Hello everyone ... A month ago I signed up for an xbox live gold subscription, associating the payment to a debit card, unfortunately without realizing that there was not enough money on the card, obviously the subscription
    stopped because the payment did not
    has happened in full .. Now I have another debit card and I would like to know how to end up paying this expired subscription with this new card.
    Many thanks to those who will respond]

:)

francescogamberini, Sep 12, 2019
  2. XBF Leo G Win User

Hello francescogamberini,

Thank you for posting on the Xbox forums. We understand that you have an overdue balance for a subscription, and you would like to pay it with your new payment instrument. The article that denis97g provided is an excellent resource to help resolve
    the issue. If you are not seeing the option to pay the past due balance by using the article, we suggest reaching out to the
    Xbox Support Team. We will provide steps on how to contact the support team. Be sure to let us know the results!

How to contact the Xbox Support Team:

1. Click the support team link that we provided
    2. Select Billing & accounts in the category area
    3. Select See other options
    4. Select Charges on my account
    5. Select Show contact options
    6. Choose your preferred method of contact
  3. francescogamberini Win User

Ciao Denis grazie mille per l aiuto.. Purtroppo non so perché ma non mi esce la scritta "paga ora" accanto all addebito

-[Translation - Hello Denis thank you so much for the help. Unfortunately I don't know why but I don't get the word "pay now" next to the charge]
  4. XBF Felixx P Win User

Hello francescogamberini!

Thanks for responding with the update!

What region / country are you located in?

What time is it currently where you're located?

I would suggest giving chat or phone support another attempt during business hours.

Once you've done that, let us know how it goes!

Felix

Xbox forums support
  5. francescogamberini Win User

Thank you for the help but all the methods for contacting the support team are closed.. Both chat and call center
  6. denis97g Win User

Thema:

Loading...
  1. Pagamento e fatturazione [Mod Translation-Payment and invoicing] - Similar Threads - Pagamento fatturazione Mod

2. Conta xbox live + pagamento

in XBoX on Consoles
    Conta xbox live + pagamento: Boa noite Então perdi o email da minha conta Microsoft Tenso só senha e a gametag Porém o meu cartão ficou ativado como renovação automática Aí não consigo acessar a conta pra jogar ou...
  3. Não é possível processar seu pagamento [Mod Translation - Unable to process your payment]

in XBoX Sales and Promo
    Não é possível processar seu pagamento [Mod Translation - Unable to process your payment]: tentei comprar o gamepass ultimate, aparece a mensagem de erro acima porem ainda assim aparece no aplicativo do cartão a mensagem que o cartão passou, e mesmo depois de alguns dias não aparece que...
  4. Pagamento automatico inattivo su paypall, voglio riattivarlo[Automatic payment inactive on...

in XBoX Games and Apps
    Pagamento automatico inattivo su paypall, voglio riattivarlo[Automatic payment inactive on...: Buongiorno ho bisogno di aiuto ho bloccato un pagamento di Microsoft per un abbonamento Xbox game pass ultimate, lo vorrei riattivare ma non ho capito come fare, Su Paypall attualmente riusulta...
  5. Cobrança e Pagamento

in XBoX Sales and Promo
    Cobrança e Pagamento: Há uns meses atrás eu assinei o game pass pelo período de 3 meses por 1$, após os 3 meses, eles iriam cobrar o valor completo, que se nao me engano era de 39,99$, mas com esses 39,99$ que eu tinha...
  6. Pagamento[Translation-Payment]

in XBoX on Consoles
    Pagamento[Translation-Payment]: Posso dividir um jogo em até quantas vezes? Ou n tem como dividir? [Translation-Can I split a game by up to how many times? Or is there any way to share?] 08598121-07fa-47b9-955d-706a89d4c785
  7. Formas de pagamento [Mod Translation - Payment methods]

in XBoX Sales and Promo
    Formas de pagamento [Mod Translation - Payment methods]: Eu queria adicionar dinheiro a minha conta da Microsoft para poder comprar jogos por mídia digital, porém tenho uma dúvida. É possível adicionar dinheiro a partir, por exemplo de boleto bancário...
  8. Problema com pagamento do Game Pass Ultimate[Translation-Problem with game pass ultimate...

in XBoX on Consoles
    Problema com pagamento do Game Pass Ultimate[Translation-Problem with game pass ultimate...: [img] Pessoal eu assinava com renovacao automatica o game pass ultimate, mas deu problema com meu cartao entao nao consegui pagar esse mês, ficando em uma situaçao que só vou poder cancelar...
  9. Erro:Não é possível processar seu pagamento[Translation-Error: Unable to process your payment]

in XBoX Games and Apps
    Erro:Não é possível processar seu pagamento[Translation-Error: Unable to process your payment]: Olá Eu estou a tentar comprar um cartão-presente de 30 reais, mas toda vez que eu vou finalizar a compra aparece a seguinte mensagem de erro na tela: Já tentei passar o cartão-presente com 2...
  10. Pagamento [Payment]

in XBoX Accessibility
    Pagamento [Payment]: Minha mãe teve problemas com cartão de crédito,então não foi descontado o pgto da assinatura da Gold nem pésdesse mês de agosto,comprei giftcard o pagar,aí com gift não paga ��,tentei pagar no...