pengar som drars från mitt konto -[Translation - Money withdrawn from my account]

Discus and support pengar som drars från mitt konto -[Translation - Money withdrawn from my account] in XBoX Sales and Promo to solve the problem; under flera månader dras det pengar från mitt konto ca 10000 och enligt banken har vi inte köpt något vad beror detta på !!! kommer göra polisanmälan... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by tomasdahlman, Apr 1, 2019.

1. tomasdahlman
    tomasdahlman Guest

pengar som drars från mitt konto -[Translation - Money withdrawn from my account]

under flera månader dras det pengar från mitt konto ca 10000 och enligt banken har vi inte köpt något vad beror detta på !!! kommer göra polisanmälan om inte allt åtgärdas !

-[Translation - For several months, it is withdrawn from my account about 10000 and according to the bank we have not bought anything that depends on!!! Will make the police report unless everything is rectified!]

:)

tomasdahlman, Apr 1, 2019
  2. XBF Leo G Win User

Hello tomasdahlman,

Thank you for posting on the Xbox forums. We understand that charges have been made on your account, and you would like to dispute them. The ambassadors, moderators and volunteer moderators do not have the ability to look at the details of a Microsoft
    account. We suggest reaching out to the
    Xbox Support Team
    so they may investigate the transactions. We will provide steps on how to contact the support team. We hope this helps!

How to contact the Xbox Support Team:

1. Click the support team link we provided
    2. Click Billing & accounts in the category area
    3. Select See other options
    4. Select Can't redeem a code
    5. Select Show contact options
    6. Select Request a call from Support
  3. Josh With Dosh Win User

Hi there,

You should make sure nothing your account has been hacked
  4. MasterBlud Win User

Jag glömde familj lösenord (I forgot family password)

Försök logga in från datorn, för att försöka återställa lösenordet. Måste ha konto e-post

[Translation]

Try to log in from your computer to try to reset your password. Must have account email
  5. BeastBadshah Win User

Felköp [Translate] Refund

Hur man begär en återbetalning

Logga in på Xbox Refund Request-lösningen med

ditt Microsoft-konto. Var noga med att logga in från

det konto som användes för att göra inköpet.

Om du har flera konton kan du kontrollera

inköpshistoriken på var och en för att hitta avgifts- och ordernummer.
    Obs! Om du inte känner till din

e-postadress eller ditt lösenord för

Microsoft-konto använder du Lost Account Solution

eller Lost Password Solution.
    Du kommer att uppmanas att verifiera att

du är inloggad på rätt konto och har ordernummer för detta köp.
    Välj anledningen till att du

begär återbetalningen och svara

sedan på ytterligare frågor som följer.
    Om ditt köp är berättigat till

återbetalning kommer du antingen att

riktas till lämplig självbetjäningsresurs

eller förses med en länk till den korrekta

versionen av formuläret för återbetalningsformulär för att fylla i.
  6. ЕгормЧиков Win User

Списание средств [Mod Translation: Charged]

В аккаунте Microsoft задолженность, а так же сняли деньги с банковской карточки. За что тогда списали деньги?

Translation:

In the Microsoft account debt, as well as withdrawn money from a bank card.
    Why then wrote off the money?
Thema:

Loading...
  1. pengar som drars från mitt konto -[Translation - Money withdrawn from my account] - Similar Threads - pengar som drars

2. Dolby Atmos for Headphones problema de som [Translate] Dolby Atmos for Headphones problem...

in XBoX on Consoles
    Dolby Atmos for Headphones problema de som [Translate] Dolby Atmos for Headphones problem...: Após desisntalar o aplicativo Dolby Access o meu Headset da HyperX parou de funcionar a saida de audio, mas o microfone ainda funciona, alguem sabe o que houve e como posso arrumar isso ?...
  3. Meu som está invertido.

in XBoX Accessibility
    Meu som está invertido.: Olá,a algum tempo eu percebi que ao jogar jogos FPS meu som estava invertido,mas não era meu headset e sim meu controle de Xbox One que estava invertendo o áudio,existe alguma maneira de concertar...
  4. Forza Horizon 4 sem som (Forza Horizon 4 without sound)

in XBoX Games and Apps
    Forza Horizon 4 sem som (Forza Horizon 4 without sound): Oi td bem? baixei o forxa pelo game pass de pc e tipo na abertura ele tem som mas quando entra no jogo n tem mais som de nada . Meu pc é no windows 10 um i7 7700k 12 gb de ram uma gtx 1060 6gb . e...
  5. Tenho dois jogos não dá som (I have two games that do not sound)

in XBoX Games and Apps
    Tenho dois jogos não dá som (I have two games that do not sound): Tenho dois jogos na consola que estão a ter problemas com o som simplesmente não dá som os jogos que faço os jogos são destiny forsaken e o outro é ANTHEM Translation: I have two games on the...
  6. Headset no Xbox sem áudio e sem som do microfone (Xbox headset with no audio and no sound...

in XBoX on Consoles
    Headset no Xbox sem áudio e sem som do microfone (Xbox headset with no audio and no sound...: Ha alguns dias estou tendo problemas com meu som no headset e meu áudio do microfone, eles simplesmente param de funcionar depois de algum tempo de jogo em party, meu fone (HyperX Cloud stinger) e...
  7. Hur byter jag konto? Jag har ett konto som är mitt (vuxen) och ska skapa ett barnkonto(familj).

in XBoX on Consoles
    Hur byter jag konto? Jag har ett konto som är mitt (vuxen) och ska skapa ett barnkonto(familj).: [Translated Title - How do I change accounts? I have an account that is mine (adult) and should create a child account (family).] Kan barnet via sitt nya konto överta min xbox -profil så han får...
  8. Can i plz get som new passes to game share

in XBoX Games and Apps
    Can i plz get som new passes to game share: Can i plz get some new game passes to game share 31e8cf9a-0292-499b-a321-071cf3825fd6
  9. Your network is good but there are som XBOX service issues

in XBoX Games and Apps
    Your network is good but there are som XBOX service issues: Split from this thread. I am having this issue daily! Extremely frustrating. Kicks me off games, wont load my apps like VUDU! What is this?! Some times it will work for 30 min to an hour then...
  10. Jag kan inte logga in med mitt fortnite konto som jag skapat på datorn på xbox[I can't sign ...

in XBoX Games and Apps
    Jag kan inte logga in med mitt fortnite konto som jag skapat på datorn på xbox[I can't sign ...: Jag köpte ett xbox och jag ville logga in med mitt fortnite konto på fortnite. Men då stod det "error" och sen att mitt konto inte går att spela med på xbox plattformen. Vill jättejärna få ett...